Citat:
Ursprungligen postat av
MrFold
Ingen som har nåt att säga om upptäckten av den saknade bokhyllan? Får väl skylla mig själv när jag skriver så långt...
(FB) Boden: Mordet på Vatchareeya Bangsuan (Länk till sammanfattning i trådstarten)
cliffnotes: På kompisen Will*am L*nds skiss över KJ:s lägenhet i april 2013 (alltså hur möbleringen då såg ut enligt hans minne) så finns en stor bokhylla inritad i vardagsrummet. Ytterligare fem personer nämner denna bokhylla i förhör och talar om att den användes för airsoftprylar. Nån bokhylla fanns emellertid inte när husrannsakan gjordes. Ett vittne har som bekant hört KJ snickra på natten i nära anslutning till mordet. Samband?
Nej inget alls finns att säga om den, inte heller om den försvunna sängen som du i flertalet
med inlägg gjort till en mystisk gåta. Även en försvunnen ryggsäck vill du ha kommentarer
på, mardrömmar om blodbad från rättspsyk som du fått i PM skall man också ge synpunkter på, thailändskors hygien är även något du funderar på och vill gärna att Lalajlaj skall komma in
i tråden för att ge sin expertis i den saken.
Du har verkligen tappat bort mig och helt ärligt måste du själv våga spekulera om dessa, för dig, mystiska försvinnanden för att man skall kunna bemöta dina inlägg. Det blir så fel om man
nu tex istället skall dumförklara OY för att han är "modig"(läs:enkel) och tar vid där du slutar
och ger sitt bidrag, en likkista.
Ge oss nu istället för att be andra din syn på dessa mystiska påståenden som du levererar
för själv funderar jag mest på dom verkliga frågorna.
Var styckplatsen och mordplatsen kan vara men självklart ägnar jag ibland någon tanke på hur
den nya advokaten kommer att lägga upp detta mål i hovrätten.
Varsågod "
pennan" är din.