Citat:
Vad är det för oerhört märkligt beteende du menar jag har haft i vissa trådar? Den kritik som jag har fått för mitt argumentationssätt är oberättigad, den kom från en moderator med annan ståndpunkt än jag har i en tråd, och jag har inte kunnat bemöta den ordentligt, eftersom mitt argumentationssätt är inte trådens ämne. Jag har bemött kritiken kortfattat, och inte fått någon respons på det. Jag kan, inte som jag gör nu, lägga in det i ett inlägg som i huvudsak är on topic, för jag klarar inte av att skriva spaltkilometer om ingenting, och låtsas vara on topic. Det jag kritiserades för var att jag vände på argument, på samma sätt som du gör nu. Du kritiserar mig istället för att besvara min kritik.
Du kommer med felaktiga antaganden i ditt svar till Namibia1. VB behöver inte ha blött efter en omplåstring. Hon behöver inte alls ha blött i närheten av bilen, blodet kan ha färgat av sig på ett klädesplagg eller en väska som sedan har avsatt blodspår i bilen. Ställ väskan på kanten före eller efter att den står på utrymmets botten, och du får blod på båda platserna. Notera att zero73:s blod var 8 timmar gammalt när det avsatte spår. Tillsätt tre liter vatten några månader senare och blodspår avsätter sig på fler föremål i bagageutrymmet, som inte alls behöver ha varit fullt med grejer bara för att det var det när polisen undersökte det. Det finns definitivt anledning att tvivla om att blodet har tillkommit genom brott.
Du kommer med felaktiga antaganden i ditt svar till Namibia1. VB behöver inte ha blött efter en omplåstring. Hon behöver inte alls ha blött i närheten av bilen, blodet kan ha färgat av sig på ett klädesplagg eller en väska som sedan har avsatt blodspår i bilen. Ställ väskan på kanten före eller efter att den står på utrymmets botten, och du får blod på båda platserna. Notera att zero73:s blod var 8 timmar gammalt när det avsatte spår. Tillsätt tre liter vatten några månader senare och blodspår avsätter sig på fler föremål i bagageutrymmet, som inte alls behöver ha varit fullt med grejer bara för att det var det när polisen undersökte det. Det finns definitivt anledning att tvivla om att blodet har tillkommit genom brott.
Men skit i blodet då, låtsas som om att VB har lagt en blodig näsduk på listen, det gör ingenting. Det mest komprometterande för KJ är att en hund indikerade liklukt i det här utrymmet, men det kan kanske bero på att VB torkade sitt näsblod med en näsduk hon snott från en avliden någonstans i Boden, det kan vi inte utesluta.