Citat:
Ursprungligen postat av
Pentagrammaton
Den plattan hade man nästan glömt bort. En gammal favorit. Inte lyssnat på de på flera år. Kanske dags att försöka kära ner sig de igen, trots att man tappat sugen lite efter att ha bevittnat rätt tråkigt liveframträdande och intetsägande efterföljande platta.
NP: М8Л8ТХ - Сага о чёрном марше
Vad tycker trådens dödssatanazister om Rysslands främsta rashatares nyaste verk?
Samma sak som någon annan sa, så har även jag bara hört "
By the wing of black".. har den på cd i hyllan f.ö.
Tycker, eller snarare tyckte att den var riktigt bra de två-tre första gångerna jag hörde den. Men sen föll dom helt i glömska då jag helt enkelt ställde den i hyllan en dag, och gav mig in på annat. Sen dess har jag inte rört den, men kommer givetvis ihåg sångaren. Där kan vi snacka om bindgalen. Musiken påminde mer eller mindre om någon form av bm/hardcore vad jag vill minnas.
Inquisition här för hela slanten. Bandet har ju fan inte gjort annat än att fisa ur sig kvalitativa plattor. Med undantag för deras allra första thrash-era, som jag inte hört alls och är föga intresserad av.
Annars är det uteslutande
Craft och
Mgla som går runt nu. Man återkommer ju somsagt alltid till kvalitet, även om det gör en inskränkt.
Skål!