Citat:
Ursprungligen postat av
BernardLoutre
Men pratar vi minimipris, maxpris eller snittpris och är det med eller utan moms?

Vi lär nog skippa momsen!! Får mer försöka uppskatta vad fittan kostar!! Tycker exemplerna som getts ger en hyfsat bra bild. Lite förvånande att inte Thailand dykt upp.
Jag var tex i Kambodja 1998. Då kostade fitta 3 dollar. Det fanns säkerligen billigare om du gav dig in i dom riktigt tuffa delarna av Phnom Penh.
Hursomhelst lär 3 dollar varit enormt billigt om man ser till priser runt om i världen.
Nu är ju årtalet sen länge utgånget men det troliga är väl att priset fortfarande är relativt lågt.
Men funderat var världens billigaste fitta finns att hitta?? Att Afrika är kontinenten känns tämligen säkert!! Kan inte se att någon stat som brutit sig ut ur Sovjetunionen kan hamna lägre.
När jag var i Rumänien slogs jag av ett samhälle där priser på vissa varor lär ligga enormt lågt. Frågar alltid när jag reser vad en 10g grönt kostar. Har aldrig någonsin köpt men likt trådstarten får man en bra känsla vilket land man hamnat i. I Laos (vientienne)kostade 10g 10 USD. Snubben jag reste med för tillfället hade rökt varje dag sen han var 14 och var mkt nöjd med priset. Jag frågade om kvalitén och den var helt ok.
(Sorry för lite offtopic!!)