2014-01-26, 14:38
Medlem
VissenBuske1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardbone
om en to bört allt skitsnack i denne trån så sulle den bara va 30 sider, skaffa ett liv era noller

Du skriver precis som jag brukar prata.

Hur känner du personerna i fråga?
Citera
2014-01-26, 14:39
Medlem
Hagganss avatar
Citat:
om en to bört allt skitsnack i denne trån så sulle den bara va 30 sider, skaffa ett liv era noller
Jag ställde några intressanta frågor till dig i mitt förra inlägg. Varför svarar du inte på dom? Är du för rädd för Bruno och hans kusin för att våga göra det?
Citera
2014-01-26, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haggans
Jag ställde några intressanta frågor till dig i mitt förra inlägg. Varför svarar du inte på dom? Är du för rädd för Bruno och hans kusin för att våga göra det?

ja vell inte svara en idiot söm dej för du snackar bara skit
Citera
2014-01-26, 15:33
Medlem
Hagganss avatar
Citat:
ja vell inte svara en idiot söm dej för du snackar bara skit
"Tror du dom kommer att slå mig nu, jag har ju hört att Brunos bikerkusin skall vara livsfarlig ju..."

Hahaha, hardbone är visst inte så hard ändå.
Senast redigerad av Haggans 2014-01-26 kl. 15:37.
Citera
2014-01-26, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzla163
Föreslår att alla sätter trollet Hardbone på ignore. Han vill uppenbarligen bara röra runt i grytan och provocera Gabriels anhöriga.

ja vell inte provocera ja vell bara att en håller sej te dom som denne trån gäller å inte alla runtikring gm å bo d va fördä som ja jorde inläggena igår
Citera
2014-01-26, 16:21
Medlem
Citat:
ja vell inte provocera ja vell bara att en håller sej te dom som denne trån gäller å inte alla runtikring gm å bo d va fördä som ja jorde inläggena igår

Men om de var för deras skull du gjorde inläggen, hur kommer det sig då att du började dryga mot Emanuel?
Citera
2014-01-26, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Becciie
Men om de var för deras skull du gjorde inläggen, hur kommer det sig då att du började dryga mot Emanuel?

va e d du inte fattar, ja gorde inläggen igår för å visa va könstigt d blir när en drar me sånt och såna som inte har nött met å jöra
Citera
2014-01-26, 20:28
Medlem
Mr-Mums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VissenBuske1987
Du skriver precis som jag brukar prata.

Hur känner du personerna i fråga?

Ganska tidigt i tråden är Hardbone HH's största fan, och kommer alltid vara hans polare, oavsett om det visar sig att HH är skyldig till mordet på sin kusin.
Men nu, när HH har erkänt, hoppas Hardbone att HH ska ruttna i fängelset...
Citera
2014-01-26, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Mum
Ganska tidigt i tråden är Hardbone HH's största fan, och kommer alltid vara hans polare, oavsett om det visar sig att HH är skyldig till mordet på sin kusin.
Men nu, när HH har erkänt, hoppas Hardbone att HH ska ruttna i fängelset...

kunne la fan aldri tro att han jort d, töcker d e jävla möe skriverier om de här mordet som ju e öm ett par pundare hade i brytt er öm döm annars eller setter d bara polare te gabbe å skriver här elle
Citera
2014-01-26, 22:34
Medlem
ATLAS64s avatar
Citat:
kunne la fan aldri tro att han jort d, töcker d e jävla möe skriverier om de här mordet som ju e öm ett par pundare hade i brytt er öm döm annars eller setter d bara polare te gabbe å skriver här elle
Så du tror det är bara polare till BO som läst om detta , tror faktiskt att det finns en hel del andra människor som skriver i tråden också ,och som följ detta via media Sen om det är pundare som är inblandade i detta mord så tycks du ha glömt ,att det finns anhöriga + barn som mist sina pappor , glöm ej att en har mist sin pappa för alltid !! Du borde skämmas att skriva i denna tråd Hardbone !!!
Citera
2014-01-27, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ATLAS64
Så du tror det är bara polare till BO som läst om detta , tror faktiskt att det finns en hel del andra människor som skriver i tråden också ,och som följ detta via media Sen om det är pundare som är inblandade i detta mord så tycks du ha glömt ,att det finns anhöriga + barn som mist sina pappor , glöm ej att en har mist sin pappa för alltid !! Du borde skämmas att skriva i denna tråd Hardbone !!!

va sa ja skämmas för, visa en trå till som hanlar om ett mord eller dråp på e vanli människa som e på så här många sider
Citera
2014-01-27, 00:56
Medlem
ATLAS64s avatar
Citat:
va sa ja skämmas för, visa en trå till som hanlar om ett mord eller dråp på e vanli människa som e på så här många sider
Nu får du allt förklara dig !!!! vad är en vanlig människa ? och vad är en ovanlig människa (som du måste påstå att den mördade är då ) ? ytterligare ett inlägg ifrån dig som bevisar din syn på människor, helt empatilös är du ! om du nu vet vad empati är ?
Senast redigerad av ATLAS64 2014-01-27 kl. 00:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in