Citat:
Ursprungligen postat av
Zorsha
Ingen? Du skriver det ju själv längre ner:
Förtydligande: Ingen, så vitt framkommit, uppmanade GM att begå våldtäkt, utnyttja någon sexuellt eller begå annan typ av brott eller övergrepp.
Citat:
Ursprungligen postat av
Zorsha
Denna någon var ***, som säger så här i rätten:
"Kontakten med A kändes konstig och hon verkade inte helt frisk, närmast förståndshandikappad."
Det var du tydligen inte kapabel att hitta själv, trots att jag sagt flera gånger att det står där.
Nu hänger du återigen ut en person på ett sätt som inte är tillåtet enligt Flashbacks regler.
Det där med kronologi är viktigt. Vad hände först? Skickades sms:et först som svar på bilden han fick, eller hade han kontakt med "A" INNAN han skickade sitt sms? Allt tyder på att kontakten med "A" inträffade senare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Zorsha
Detta är ingen jävla ryktesspridning, ditt lilla troll.
Det är fakta ur rättsprotokollet.
Och om det är SÅ FARLIGT att skriva så?! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Att uppmana någon att ha en sexuell kontakt med en förståndshandikappad person är JÄVLIGT illa, det fattar du nog själv.
Jag är inget troll, återigen brott mot Flashbacks regler.
Domen. Du har hämtat uppgifter ur domen och klippt, klistrat och tolkat dem lite som du vill.
Det är mycket möjligt att både GM och alla hans kompisar är elaka typer, det vet inte jag, men det står inget i domen som gör att man kan dra den slutsatsen.
Snälla. Lugna ner dig lite, ta en promenad i kylan, och tänk till lite innan du skriver nästa inlägg. Jag tror det gör att pusselbitarna bättre faller på plats för dig.