2014-01-26, 19:33
Medlem
detgillardus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obama-bin-laden

"För det första kan jag konstatera att det mitt i allt elände är glädjande att det som omväxling nu finns ett politiskt korrekt våldtäktsfall som även feminister, antirasister, moderater, sossar och övriga kulturmarxister kan stämma in i fördömandet av."

Vad yrar du om här? Menar du att tonen varit lägre om GM varit en flock asylniggrer? Det är ju ett direkt löjligt påstående. Då hade varannat inlägg dessutom varit en uppmaning att vi alla skall ut och leka lasermannen. Mest för att Fistar-Wilhelm och hans familj inte först krävt att få bli försörjd av BOs pappa innan han tackade för hjälpen med en rejäl våldtäkt.

Det finns varken något obehagligt eller något PK här. Det enda lite obehagliga är att sådana som du envisas med att tjata om saker som att BO själv varit drivande bakom att de träffades. Det spelar väl för djävulen ingen som helst roll? Skulle det vara skäl att slunga upp knytnäven i underlivet på en förståndshandikappad flicka? Skulle det spela någon som helst roll för hur gärningen skall bedömas? nej, självklart inte. "Hon ville ju själv" är det vanligaste försvaret bland pedofiler. Men det spelar ingen som helst jävla roll om hon så klätt av sig naken och krupit ner i hans säng. Den som för ett enda ögonblick inbillar sig att det skulle utgöra någon som helst ursäkt för att våldta och misshandla henne har en milt uttryckt grumlig rättsuppfattning.
Citera
2014-01-26, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zorsha
Ingen? Du skriver det ju själv längre ner:

Förtydligande: Ingen, så vitt framkommit, uppmanade GM att begå våldtäkt, utnyttja någon sexuellt eller begå annan typ av brott eller övergrepp.

Citat:
Denna någon var ***, som säger så här i rätten:
"Kontakten med A kändes konstig och hon verkade inte helt frisk, närmast förståndshandikappad."
Det var du tydligen inte kapabel att hitta själv, trots att jag sagt flera gånger att det står där.

Nu hänger du återigen ut en person på ett sätt som inte är tillåtet enligt Flashbacks regler.

Det där med kronologi är viktigt. Vad hände först? Skickades sms:et först som svar på bilden han fick, eller hade han kontakt med "A" INNAN han skickade sitt sms? Allt tyder på att kontakten med "A" inträffade senare.

Citat:
Detta är ingen jävla ryktesspridning, ditt lilla troll.
Det är fakta ur rättsprotokollet.
Och om det är SÅ FARLIGT att skriva så?! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Att uppmana någon att ha en sexuell kontakt med en förståndshandikappad person är JÄVLIGT illa, det fattar du nog själv.

Jag är inget troll, återigen brott mot Flashbacks regler.

Domen. Du har hämtat uppgifter ur domen och klippt, klistrat och tolkat dem lite som du vill.

Det är mycket möjligt att både GM och alla hans kompisar är elaka typer, det vet inte jag, men det står inget i domen som gör att man kan dra den slutsatsen.

Snälla. Lugna ner dig lite, ta en promenad i kylan, och tänk till lite innan du skriver nästa inlägg. Jag tror det gör att pusselbitarna bättre faller på plats för dig.
Senast redigerad av obama-bin-laden 2014-01-26 kl. 19:46.
Citera
2014-01-26, 19:39
Medlem
Kardnialvokals avatar
Kan informera er om att lantmätarna är ett stort skämt på LTH. De har absolut lägst rang på hela skolan och består till största del av bondpojkar med halvtaskiga betyg.

Jag räknar med att domen kommer att överklagas. Hoppas verkligen den stackars flickan får adekvat hjälp.
Citera
2014-01-26, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Men å andra sidan har han kanske märkt att hans kompis Wilhelm Malmkvist också ligger kraftigt efter i utvecklingen. Så kanske därför *** ansåg att det var helt ok om hans förståndshandikappade kompis knullade en kvinna på samma nivå.

Det kanske var ett skämt från din sida, men det är inte en helt omöjlig tes. Så hade jag nog också kunnat tänka om jag hade haft en kompis som var lite efter. "Jaja, kaka söker maka", typ.

Sedan, återigen, verkar det som att uppmaningen om att "knulla henne" kom innan den person du pekar ut ens haft någon egen kontakt med "A".

Citat:
Ursprungligen postat av detgillardu
Vad yrar du om här? Menar du att tonen varit lägre om GM varit en flock asylniggrer? Det är ju ett direkt löjligt påstående. Då hade varannat inlägg dessutom varit en uppmaning att vi alla skall ut och leka lasermannen. Mest för att Fistar-Wilhelm och hans familj inte först krävt att få bli försörjd av BOs pappa innan han tackade för hjälpen med en rejäl våldtäkt.

Ja, dels det. Dels hade det varit andra personer inne och debatterat i tråden. Det blir lätt så att diskussionen ser annorlunda ut när gärningsmännen ser annorlunda ut. Det finns ett rasistiskt och ett antirasistisk läger, eller ett svenskvänligt och ett svenskfientligt läger om man hellre vill se det så. Jag tillhör nog snarare den första kategorin än den senare. Och det är inget jag skäms för. Jag tycker väl att det har funnits långt mycket värre fall än detta.

Citat:
Det finns varken något obehagligt eller något PK här. Det enda lite obehagliga är att sådana som du envisas med att tjata om saker som att BO själv varit drivande bakom att de träffades. Det spelar väl för djävulen ingen som helst roll?

Jo, det gör det. Det spelar roll för trovärdigheten i de uppgifter "A" lämnat. Om hon ljuger om en central uppgift i målet så är hon kapabel att ljuga om fler uppgifter. Och när så sker under en rättegång så ökar sannolikheten för att hela åtalet ogillas.

Citat:
Skulle det vara skäl att slunga upp knytnäven i underlivet på en förståndshandikappad flicka? Skulle det spela någon som helst roll för hur gärningen skall bedömas? nej, självklart inte. "Hon ville ju själv" är det vanligaste försvaret bland pedofiler. Men det spelar ingen som helst jävla roll om hon så klätt av sig naken och krupit ner i hans säng. Den som för ett enda ögonblick inbillar sig att det skulle utgöra någon som helst ursäkt för att våldta och misshandla henne har en milt uttryckt grumlig rättsuppfattning.

Pedofiler? Hon är 20 år och GM är 22. Mentalt kanske hon är något efterbliven, men GM verkar inte vara särskilt mycket mer begåvad ärligt talat. Det kan ju vara så att han också har en diagnos, kanske t.o.m en likvärdig diagnos som "A".
Citera
2014-01-26, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kardnialvokal
Kan informera er om att lantmätarna är ett stort skämt på LTH. De har absolut lägst rang på hela skolan och består till största del av bondpojkar med halvtaskiga betyg.

Jag räknar med att domen kommer att överklagas. Hoppas verkligen den stackars flickan får adekvat hjälp.

jaha, ska vi bli glada for att ni har hierarki pa skolan,och wilhelm "monstret" malmkvists utbildning rakar ligga lagst i rang?

ar bondpojkar mindre varda eller mer syndiga,eller vadfan menar du?

Fattar inte alls vad sant svammel har med nagot att gora,forutom mojligen att det ar kanslan av att vara av en lagre status som fick honnom att vilja befasta sin egen overlagsenhet mot nagon han ansag sig sta over.
Citera
2014-01-26, 19:51
Medlem
Bajsfacistens avatar
Tycker det är väldigt märkligt att folk hittar på saker...
  • Att GM skulle ha lagt ut bilder på lakan och henne naken på facebook. Vilket inte är sant.

• Att han kompisar skulle heja på grovtsexuellt våld genom ett sms där det står: Knulla henne .. med kondom.

• GM och hans kompisar skulle vilja våldta flickor på medelhavsresor med rohypnol.

• Efter som GM kompisar inte heter Connysson i efternamn så ska de Högst troligt är de mer måna om sina familjenamn än faktumet att det förstört en ung kvinnas liv.

• Personerna skulle tydligen tycka Dem tycker sig vara finare och bättre än andra utan den minsta självkritik när dem tittar på sig själv i spegeln. slutsatser utifrån efternamn och en handfull meningar i domen där vittnen figurerar.

• Att vara donator till protsatacancer är liktydligt att man skulle vara med i en våldtäktsgrupp och är En sorts liten klubb för riktigt sjuka personer som berömmer varandra för genomförda misshandlar och våldtäkter och även diskuterar planerade övergrepp som det på den handikappade flickan.

• Offrets mentala ålder är mellan 7-12 år.

• Att stäng ner sin facebook på tyder på "Ego ego ego, ingen får fatta hur vidrig jag är, ingen får tro att jag ser på världen som jag egentligen gör!!". Att det skulle finnas tankar att man inte vill bli offtenlig oavsett hur skyldig man är finns inte. Flashbacks är ju väldigt nog med att inte hänga ut facebookvänner och familj på flashback....

• GM och hans kompisars fädrar pratar om kvinnor som horor och fittor.

• En trea med rätten att göra vad fan man vill med andra människor - så länge de inte kan försvara sig själva.

• GM eller hans kompisar skall ha självbild som Hitler Jugend, överdriven uppfattning om sin egen överlägsenhet.

• De ska även tydligen ha , MYCKET starka krav och förväntningar på sig hemifrån som inte går att uppfylla.

• Det ska även tydligen ha mycket låg självkänsla.

• GM är tydligen en serievåldtäktsman också för han har blod på sina lakan från två andra tjejer.

• GM och hans vänner lever även tydligen i en värld i där strykjärntortyr är vanligt, ordinera yngre barn att putsa skor, och våldta/fistfucka förståndshandikappade. Detta är standard. Jajjemen, så är det.

• GM och hans vänner har inte fått någon uppfostran för i i överklassfamiljer brukar man lämna uppfostran åt tjänstefolket/skolan/samhället.

• Offret ska även tydligen beskrivits som en person med beskrivs ha en kognitiv funktionsnivå motsvarande en mellanstadieelevs. Den specifika beskrivningen går inte att hitta någonstans i domen iaf... men vad spelar det för roll.

Att det skulle begås någon häxjakt och att folk skulle förvränga domen för att den skulle passa deras egna behov att vräka ur sig fantasier om överklassvåldtäktsgrupper bestående av yuppies alla American Psycho, nä skulle det göra det? Det vet ju ALLA att det är så, det är ju bara att läsa 5-6 meningar i en dom, och kolla 3-4 facebooksprofiler som inte säger någonting.
Senast redigerad av Bajsfacisten 2014-01-26 kl. 20:00.
Citera
2014-01-26, 20:11
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clinder
ar bondpojkar mindre varda eller mer syndiga,eller vadfan menar du?

Nej, våldtäktsmän är däremot.

Seriöst, jag förstår inte varför du ens tar den här killen i försvar. Läs domen istället och bilda dig en egen uppfattning.
Citera
2014-01-26, 20:19
Medlem
Citat:

Seriöst, jag förstår inte varför du ens tar den här killen i försvar. Läs domen istället och bilda dig en egen uppfattning.

va?
vem har jag tagit i forsvar?
Citera
2014-01-26, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clinder
Aven gladjande for dig att du lyckades hitta en koppling till hoger/vanster. Bra jobbat. Du lyckades fa in en "PK" mitt i allt...en "politisk korrekt valdtakt" kallar du det! Whoa...hur tankte du da?

fetade: Det star om jag inte missminner mig helt nu att minst en person hade forstatt redan vid forsta fotot att hon var utvecklingsstord eller "inte 100" eller nagot dylikt. Mellan raderna star det tydligt att han forstod iaf.
Men aven om han inte gjorde det,om ingen forstod,om dom bara trodde det var en ful normalbegavad tjej. Hur mycket forandrar det?
Dom har fortfarande inte kontaktat polisen med dom uppgifter dom sitter pa,EFTER att wilhelm monstret malmkvist blivit anhallen,utan dom vantar tills polisen kontaktar dom. Varfor?
Har allihopa missat att forsta kopplingen mellan foton pa en (var hon naken,jag minns inte?) tjej som det skamtats internt om, ett blodigt lakan,och en bekraftelse fran monstret om sex, och en anhallen wilhelm 24 timmar senare?
Har dom seriost inte fattat kopplingen?

En av dom har tom. skrivit "Hur vill du ha din begravning?" som svar pa bekraftelsen.
Vad menade han med det,som innefattar att han inte forstod att wilhelm gjort nagot "sjukt"? Jag kommer inte pa nagot scenario...eller han kanske menade att hon skulle haft aids? Jag fattar inte?

Sen att deras namn forknippas med det som har hant ar ju for att dom ar forknippade med det. Ingen har sagt att dom gjort sig skyldiga till brott,bara att deras upptradande lamnar att onska,for den med bara lite empatisk formaga.

Det finns ju folk som vill att man ska utvis hela familjer for nagot en person har gjort..sager inte att du ar en av dom,bara sager!

Omertà är inte begränsat till de kriminella kretsarna på Sicilien. Att inte tjalla gäller lika väl i dessa kretsar som bland alla andra krminella kretsar.

Kommer du ihåg hur även i Stureplansfallet det viktigaste tycktes vara att ingen pratar bredvid munnen.

Och när det dyker upp uppgifter om olika misshandelsfall på våra riksinternat, tycks det viktigaste vara att ingen har sett eller hört något. För att inte svärta ner skolans rykte. Det är mycket viktigare än att offren skulle få rättvisa och de skyldiga skulle straffas..
Senast redigerad av sno 2014-01-26 kl. 20:38.
Citera
2014-01-26, 20:31
Medlem
Citat:

Seriöst, jag förstår inte varför du ens lägger energi på att klanka ner på Lantmätarna. GM läser inte utbildningen längre och har inte gjort under höstterminen heller så det hör liksom inte riktigt hit.
Citera
2014-01-26, 20:35
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badji
Seriöst, jag förstår inte varför du ens lägger energi på att klanka ner på Lantmätarna. GM läser inte utbildningen längre och har inte gjort under höstterminen heller så det hör liksom inte riktigt hit.

Sluta vara så kränkt. Jag vill bara visa på att GM inte tillhör varken samhällets eller det akademiska toppskiktet även om han tycks ha rätt höga tankar om sig själv. LTH som institution är lika skrattretande som lantmätarna.
Citera
2014-01-26, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsfacisten

Bra inlägg.

Men jag tror som sagt att det har att göra med att det nu (äntligen) finns ett uppmärksammat våldtäktsfall där gärningsmannen är vit och svensk. Vi andra har tidigare diskuterat våldtäkter som gruppvåldtäkten på småbarnsmamman på flyktingboendet i Mariannelund, den 13-åriga förbipasseande flickan som släpades in och våldtogs på ett flyktingboende i Surahammar och gruppvåldtäkten i Bollnäs som renderade i en demonstration emot rasism.

Och när dessa våldtäkter har diskuterats har alla feminister, antirasister, sossar, moderater och andra kulturmarxister suttit tysta eller hävt ur sig anklagelser om "rasism".

Nu får de äntligen stämma in i "hatet" eftersom det plötsligt är politiskt korrekt att göra det, och då gör man det med besked. Då hänger man inte bara ut gärningsmannen, utan även dennes kompisar, familj, Facebookkontakter, personer som är medlemmar i en grupp för att bekämpa prostatacancer, grannar osv osv.

Det kokar över helt enkelt. Det är en psykologisk effekt när alla frustrationer släpper på en och samma gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in