Citat:
Ursprungligen postat av
olmors
OBS jag har lagt till den sista delen som missades i citatet från Dammegård, sid 45-46:
torsdagen den 27 februari, alltså över ett dygn före mordet. Ulf Norlin är dock säker, eftersom han fyller år samma dag.)
Varför skulle inte detta vara sant ?
Polisen Ulf Norlin har uppenbarligen verifierat detta, och det finns en källa:
Tidningen Vi nr 46 1996
Dammegårds verk skulle inte godkännas ens som uppsats på gymnasiet. Som källa är det högst tvivelaktigt. Vad jag vet är det inte ens utgivet annat än i egen nätutgåva. "Boken" liksom boken där han "löser Kennedymord och annat existerar mest i denne poserande wannabesektledares fantasier och promotas av sanningsrörelsen. Han har mest googlat och sammanställt med utfyllnad av sin egen fantasi. D är en chemtrailsgubbe som tror på det mesta som sanningsrörelseflummarna sprider från att folket kontrolleras med chip till flymmiga yogafilosofier. Om någon ifrågasätter korrektheten i hans felaktiga påståenden så får man känna guds vrede.
Om man hela tiden hänvisar till Dammegård har jag svårt att se det som annat än marknadsföring av honnom. I de oundvikliga fall (googlandet) han citerat något intressant bör man istället gå till den källan direkt för att bedömma innehåll och korrekthet. OM man vill komma vidare vill säga!
Glöm inte att även djävueln kan tolka bibeln

vill man veta vad det står i bibeln kanske man skall gå till källan inte till uttolkaren!