2014-01-25, 18:31
Medlem
gummibootens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeet
förutom att hulk har 8 i kemi...

error
Citera
2014-01-25, 18:34
Medlem
För er som vill sälja coins så finns www.mmoga.com , betalar bra (5,47£/100k) om man jämför med dem andra sidorna. Funderar på att sälja mina 2,5mille vilket skulle ge mig 136£ (1450kr)
Citera
2014-01-25, 18:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av likeet
förutom att hulk har 8 i kemi...
Helt jävla omöjligt att klämma upp honom i högre!
Citera
2014-01-25, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CountDemon
Helt jävla omöjligt att klämma upp honom i högre!
Om man spelar som RW förslagsvis...
Citera
2014-01-25, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gummibooten
Om man möter en nybörjare som inte kan titta ner på radarn ja... "KSI avspark", nja den där kördes ju ganska hårt på fifa 06 också...

Kanske den gjorde spelade ej 06.. sen e jag ingen nybörjare.. men den går ju gör "in-game" också.. snubbarna slår en random djupledsboll som skapar friläge.. Oerhört mycket djupledsspam på Fut PS4 jämfört med på PS3..
Citera
2014-01-25, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gummibooten
Om man möter en nybörjare som inte kan titta ner på radarn ja... "KSI avspark", nja den där kördes ju ganska hårt på fifa 06 också...

Kanske den gjorde spelade ej 06.. sen e jag ingen nybörjare.. men den går ju göra "in-game" också.. snubbarna slår en random djupledsboll som skapar friläge.. Oerhört mycket djupledsspam på Fut PS4 jämfört med på PS3..
Citera
2014-01-25, 18:58
Medlem
eribabsis avatar
Tänkte jag skulle utnyttja 'handikappet' och sålde mitt andra lag och satte brons på bänken. Har nog vunnit 1 match av 7 sedan dess och spelarna har ju inte blivit bättre precis. Hur kommer det sig?
Citera
2014-01-25, 18:59
Medlem
Nån som provat Wanyama? Gillar inte CDMs i BPL och han ser ut som en riktig beast
Citera
2014-01-25, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Tänkte jag skulle utnyttja 'handikappet' och sålde mitt andra lag och satte brons på bänken. Har nog vunnit 1 match av 7 sedan dess och spelarna har ju inte blivit bättre precis. Hur kommer det sig?

Du kanske är kass
Jag spelar iaf bättre med "billiga" lag
Citera
2014-01-25, 19:04
Medlem
Citat:
bronsbänk ger inte handicap. däremot match mejkas du mot sämre motstånd i single matches då laget overall försämras
Citera
2014-01-25, 19:07
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
bronsbänk ger inte handicap. däremot match mejkas du mot sämre motstånd i single matches då laget overall försämras
Så det här med att man ska uppnå 4.5* för att få 'handikapp' har folk lagt ner? Vad ger 'handikapp' i år? Förra året var ju 4.5* det enda folk strävade efter eftersom alla ens spelare var Ronaldo då. Samt att många lirade silverlag, just för att dom var sämre rank än guldlag och på så sätt fick man 'handikapp'.

EDIT: Jag personligen tror inte på att det har med hur bra laget är, utan det faller in helt random om du får hjälp eller ej.

EDIT: Frågade efter ett billig andralag häromdagen. Fick detta som tips http://www.futhead.com/14/squads/5424242/ och ingen vill väl spela med 2* WF som CAM. Finns det annat alternativ?
Senast redigerad av eribabsi 2014-01-25 kl. 19:10.
Citera
2014-01-25, 19:09
Medlem
Citat:
Så det här med att man ska uppnå 4.5* för att få 'handikapp' har folk lagt ner? Vad ger 'handikapp' i år? Förra året var ju 4.5* det enda folk strävade efter eftersom alla ens spelare var Ronaldo då. Samt att många lirade silverlag, just för att dom var sämre rank än guldlag och på så sätt fick man 'handikapp'.
enligt mig är allt psykologiskt. folk tror att bra spelare automatiskt gör att man vinner och man anstränger sig inte på samma sätt. motståndarna däremot kämpar röven av sig om du har ett dyrt lagt då de vill skryta för polarna.

http://www.youtube.com/watch?v=gKy9AWiuv3s
ett stort LOL att två av målen är inlägg som slickar linjen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in