Citat:
Ursprungligen postat av
BlotGoth
Och kan alla ni som hänger upp er på att hon åt minipiller sluta hänga upp er på det? Är inte speciellt ovanligt att förståndshandikappade/utvecklingstörda får det, för att reglera mens bla, detta har redan påpekats i tråden, men är väl jobbigt med läsförståelsen ibland kan jag tro...
Minipiller för sig säger ju ingenting, men i kombination med knullsiten Badoo, skriva att hon vill "mysa", tala med kompisar om att börja träffa killar samt att meddela killen att inte lyssna på vad hennes far säger - låter ju mer som att man har något annat syfte än att faktiskt mysa på riktigt.
Självklart tror jag på det jag läser i domen som målsägande beskriver, tvivlar inte på det.
Sen att hetsa och säga att GMs kompisar "hejat på", och att detta skulle bidragit till händelsen är helt fel. Som vi alla vet så har de flesta killar i denna åldern en sådan jargong emellan varandra, och att man använder sig utav ord och uttryck som egentligen betyder något helt annat.
Tror inte någon av GMs kompisar, på något sätt, menat/velat att han faktiskt skulle genomföra det han gjorde. Man får skilja på "grabbig-jargong" och våldtäkt.