2014-01-25, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Mum
Är du på riktigt? Du verkar ju helt jävla inavlad!
Dontlike säger ju att det pågår andra utredningar i Sverige, inte bara denna om mordet på GH. Troligen menar han att det pågår en utredning om honom. Att denna utredning skulle ligga i samma mapp som utredningen om mordet på G är ju det dummaste jag har hört. Kan inte du bara krypa tillbaka under den sten du kom fram ifrån?

vafför legger hans i samma som denna då di delar la inte på ett mål så kryp du istälet
Citera
2014-01-25, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dontlike
Ja vad dom tycker vet väll alla. Jag har knappast golat ner Henke
har bara bekräftat att han var hemma hos mig och att han har en
skuld till mig. Om du hade varit på rättegången eller följt liveuppdateringen
så hade du vetat det.
Men det är ju kanon att bor i samma håla och att du tycker jag är
en fjant. Förmodligen tycker jag samma om dig så då går det på ett
ut!
Fattar inte ens varför du skriver till mig.
Du borde ju skämmas i hjälp då du är bästa polare med Henke
och inte ens vet vad svinet pysslar med.

ja va en bra polare med henke men inte faan vet ja alt som mina polare jör vet du d om dina eller dina om dej och ja må va en fjant men ja tror ju inte ja e nött iaf som du din fjolla
Citera
2014-01-25, 14:12
Medlem
Mr-Mums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardbone
vafför legger hans i samma som denna då di delar la inte på ett mål så kryp du istälet

Vaaa?? Kan du varken skriva eller läsa? Jag hävdar ju att det INTE ligger i samma mapp! Så såvida du inte har läst FUP från utredningen ang. dontlikes ev. brott så kan du omöjligt veta huruvida HH har golat eller ej.
Så tills du lärt dig svenska kan du väl bara vara tyst?
Citera
2014-01-25, 14:13
Medlem
Citat:

Citera
2014-01-25, 14:14
Medlem
Citat:
ja va en bra polare med henke men inte faan vet ja alt som mina polare jör vet du d om dina eller dina om dej och ja må va en fjant men ja tror ju inte ja e nött iaf som du din fjolla

Du kan väl åtminstone lära dig skriva lite bättre, du verkar ju invalid som fan
Citera
2014-01-25, 14:15
Medlem
Citat:
Vaaa?? Kan du varken skriva eller läsa? Jag hävdar ju att det INTE ligger i samma mapp! Så såvida du inte har läst FUP från utredningen ang. dontlikes ev. brott så kan du omöjligt veta huruvida HH har golat eller ej.

d e la för fan du som inte fattar nött varför sulle di ta dontlikes vittnes mål om di inte delar på målen , hans hör la inte mer te gh rättegången än va henkes vittnesmål gör
Citera
2014-01-25, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av generalerna
Du kan väl åtminstone lära dig skriva lite bättre, du verkar ju invalid som fan

värt å skriva
Citera
2014-01-25, 14:17
Medlem
Mr-Mums avatar
Citat:

Citera
2014-01-25, 14:23
Medlem
Citat:
värt å skriva

Du kanske inte vet det, men här på flashback måste man skriva, gör dig förstådd eller sluta skriva tills du lärt dig det svenska språket. Helvete vad jobbigt det är att läsa.
Citera
2014-01-25, 14:24
Medlem
Citat:

ja har la för fan läst fup å d står inget om att henke pratat om mr zero
Citera
2014-01-25, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av generalerna
Du kanske inte vet det, men här på flashback måste man skriva, gör dig förstådd eller sluta skriva tills du lärt dig det svenska språket. Helvete vad jobbigt det är att läsa det du skriver.

läs d inte då inte svårare änn så
Citera
2014-01-25, 14:26
Medlem
Citat:
d e la för fan du som inte fattar nött varför sulle di ta dontlikes vittnes mål om di inte delar på målen , hans hör la inte mer te gh rättegången än va henkes vittnesmål gör

De har väl tagit hans vittnesmål för att kartlägga vad Henrik hade för sig den 14 aug inte för nått annat.
Sen vet inte jag om det blev ett mål i sig det med spriten, men det hör inte hit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in