2014-01-24, 22:35
Medlem
Haubits77Bs avatar
Fråga:
Kan vi få reda på vilket politiskt parti GM röstar på/tillhör?
I min värld låter det som att han är en sann socialdemokrat, men jag vill ha fakta.
Citera
2014-01-24, 22:36
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clinder
namnen finns i domen som finns har: https://anonfiles.com/file/8558948a2d3a9290d0aede4b4a210435

Jag tanker i dagslaget inte skriva ut namnen har. Jag tror det racker med att dom finns omnamnda i domen som finns lankad med malmkvist.

Men om du vill outa dom so go ahead.
Tack för den. Nu råder det inte längre några tvivel om vem som är GM, eller vilken typ av människa han är.
Citera
2014-01-24, 22:40
Medlem
Precis samma typ av fall som flickan i Älvsjö som blev våldtagen. Hon hade också en räcka neuropsykiatriska diagnoser och blev ett totalt offer. Tror dock överklagan är på g.

Men lille Willepojken får mig som dom bög att få resning! Önskar han hamnade hos mig för förvar så skulle han få lära sig vad *censur så mods slipper* betyder!

Back OnT: Wille ska ha inlåsning och s.k. "vård", d.v.s. han ska bearbetas till dess han är "botad". Sedan kan man funta på att släppa ut han. Tyken grabbjävel!

Begreppet utvecklingsstörning är dock inte längre helt relevant om det nu faktiskt inte är det som föreligger. Neuropsykiatriska diagnoser är inte att jämställa med utvecklingsstörning.
Citera
2014-01-24, 22:48
Medlem
Perfect10s avatar
Kräkets kompisars namn står i domen och är därför offentliga,

John Schönander
Carl-Johan
Richard Fernqvist
Adam

Vissa efternamn saknas men går att klura ut genom deras "vänskaps"-krets.
Känner noll och ingen empati för kräket. Hans så kallade kompisar har kanske inte gjort något olagligt i juridisk mening men moraliskt är de klart medskyldiga. De har verkligen inte gjort världen bättre genom sitt beteende och bör därför hållas ansvariga genom att hållas kopplade till Wilhelm Malmkvist och hans "arv".

Öga för öga, tand för tand känns passande, jag har två knytnävar till förfogande om dräggen vill prova på den mottagande änden.
Citera
2014-01-24, 22:56
Medlem
Egon.Krenzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icekube
Precis samma typ av fall som flickan i Älvsjö som blev våldtagen. Hon hade också en räcka neuropsykia[...]
Begreppet utvecklingsstörning är dock inte längre helt relevant om det nu faktiskt inte är det som föreligger. Neuropsykiatriska diagnoser är inte att jämställa med utvecklingsstörning.
Läste du ens domen innan du uttalade dig?
Citera
2014-01-24, 22:59
Medlem
moremoremores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfect10
Kräkets kompisars namn står i domen och är därför offentliga,

John Schönander
Carl-Johan
Richard Fernqvist
Adam

Vissa efternamn saknas men går att klura ut genom deras "vänskaps"-krets.
Känner noll och ingen empati för kräket. Hans så kallade kompisar har kanske inte gjort något olagligt i juridisk mening men moraliskt är de klart medskyldiga. De har verkligen inte gjort världen bättre genom sitt beteende och bör därför hållas ansvariga genom att hållas kopplade till Wilhelm Malmkvist och hans "arv".

Öga för öga, tand för tand känns passande, jag har två knytnävar till förfogande om dräggen vill prova på den mottagande änden.

Schönander? Långskott kanske, men kan denne SD-man vara pappan? Han har John i mellannamn..
https://svenljunga.sverigedemokraterna.se/styrelsen-2013/
Citera
2014-01-24, 23:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av moremoremore
Schönander? Långskott kanske, men kan denne SD-man vara pappan? Han har John i mellannamn..

vadå är det sd?
Citera
2014-01-24, 23:02
Medlem
MegaLomanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Nja.
Intelektuellt utvecklingsstörd är du om du har en inteligensnivå på 68 i IQ eller lägre.
Du kan vara 75 år, och en annan vara 17, men det är IQ:n som avgör.

Men i detta fall behövs inga siffror. Det räcker att läsa i dommen för att förstå att BO var så pass mentalt handikappad att hon saknade förmåga att freda sig. Hon var rörande naiv och okunnig som en lågstadieelev. Sex hade hon t ex bara hört talas om från skolsköterskan. Hon var, som många i motsvarande situation, ensam och ville ha en vän. I hennes värld innebar en myskväll att se på film och käka popcorn. Sex ingick inte i hennes föreställning om samvaro. Ett lätt byte för vilken "karamellfarbror" som helst.

Det framgår vidare att "Ironfist" genast måtte ha insett hennes intellektuella begränsning och sett möjligheten att utnyttja henne för sina perversa böjelser.
Citera
2014-01-24, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Krenz
Läste du ens domen innan du uttalade dig?

Ja, gjorde ju det.
Citera
2014-01-24, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Fråga:
Kan vi få reda på vilket politiskt parti GM röstar på/tillhör?
I min värld låter det som att han är en sann socialdemokrat, men jag vill ha fakta.

mannen,detta ror sig uppenbarligen om overklassungar,mao. formodligen moderater,folkpartister och sdare.
Vad nu detta har med nagonting att gora?
Citera
2014-01-24, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moremoremore

Langskottet gick hem. Han ar van pa facebook med Joh*n(a) med samma efternamn som var van med Willhelm innan hans sida akte ner.
Nagon slags slakt ar dom.

Jag maste dock saga att jag tycker det kanns tveksamt att ga pa kamraterna.
Inte for medkannsla med dom eller nagot sadant men man maste dra gransen nagonstans och det kanns valdigt oklart hur dom har uppfattat detta. En av dom trodde tex. att det var ren logn fran borjan.
Det ar forkastligt hur dom betett sig men det finns ingenting som styrker att dom inte skulle insett situationens allvar om dom varit pa plats och darfor forsokt avstyra.
Jag tror,baserat pa erafenhet,att FUP kommer ge en mycket mer tydlig bild av hur deras roll i detta har spelats ut,men framforallt,hur dom tankt och uppfattat situationen.

Det kan saklart visa sig att dom var fullt medvetna och tyckte det var skitroligt,men tills jag last fup tycker jag man har lite att ga pa nar det galler kamraterna.
Svin ar dom,men hur mycke!?
Senast redigerad av clinder 2014-01-24 kl. 23:26.
Citera
2014-01-24, 23:21
Medlem
Perfect10s avatar
Någon som gjorde en dump eller liknande på hans FB innan kontot togs bort?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in