Hej flashback!
Boy magnet
Story 1. Det finns en tjej som är såååååå snygg, har såååå mycket självförtroende, och har typ kul 24/7. Och därefter så älskar alla henne, framförallt killarna. Jag önskade jag var också så. Men problemet är att hon är överdriven magnet. T.ex. hon går förbi några killar, och de börjar prata. Å pga det så har hon tusentals vänner, och de flesta (killar och "coola tjejer). Och hon har säkert ett fullproppat liv osv. Hon har en så bra personlighet att man bara gapar o sägar ÅÅÅÅÅÅÅ.
Men det jag inte gillar är att hon är väldigt fysisk av sig kysser sina tjejkompisar, och rets så själv-upptagen med sina kompisar och fullkomligt struntar alla andra runt omkring sig. (Okej jag kanske överdriver men det är så jag uppfattar om henne.)
Men annars är hon jätte öppen osv.
Hon kanske säger lite brutala saker, men hon säger det på ett så skojigt sätt att man bara ÅÅÅÅÅÅ.
Okej till kritan, jag vill också bli en sådan person, hur blir jag det. Flashback kanske inte bästa stället att fråga på.
Ps: jag känner en sådan lust att vara henne, pga att alla älskar henne, men hatar mig (pga att jag är den jag är)
Här är en link som berättar perfekt om henne.
http://sv.urbandictionary.com/define.php?term=boy%20magnet