2014-01-24, 12:54
Bannlyst
Hej flashback!
Boy magnet
Story 1. Det finns en tjej som är såååååå snygg, har såååå mycket självförtroende, och har typ kul 24/7. Och därefter så älskar alla henne, framförallt killarna. Jag önskade jag var också så. Men problemet är att hon är överdriven magnet. T.ex. hon går förbi några killar, och de börjar prata. Å pga det så har hon tusentals vänner, och de flesta (killar och "coola tjejer). Och hon har säkert ett fullproppat liv osv. Hon har en så bra personlighet att man bara gapar o sägar ÅÅÅÅÅÅÅ.
Men det jag inte gillar är att hon är väldigt fysisk av sig kysser sina tjejkompisar, och rets så själv-upptagen med sina kompisar och fullkomligt struntar alla andra runt omkring sig. (Okej jag kanske överdriver men det är så jag uppfattar om henne.)
Men annars är hon jätte öppen osv.
Hon kanske säger lite brutala saker, men hon säger det på ett så skojigt sätt att man bara ÅÅÅÅÅÅ.
Okej till kritan, jag vill också bli en sådan person, hur blir jag det. Flashback kanske inte bästa stället att fråga på.

Ps: jag känner en sådan lust att vara henne, pga att alla älskar henne, men hatar mig (pga att jag är den jag är)

Här är en link som berättar perfekt om henne.
http://sv.urbandictionary.com/define.php?term=boy%20magnet
Citera
2014-01-24, 12:59
Medlem
Pellejonsons avatar
Många å.

Hon är den hon är för att hon älskar sig själv, och inte tvärtom. Du kan börja med att sluta hata dig själv, satsa på personlig utveckling och njut av livet. Mår du bra och har roligt med dig själv och några andra enstaka så kommer du få se på att alla kommer flockas runt om kring dig, så länge du är villig att bjuda på dig själv.
Citera
2014-01-24, 13:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pellejonson
Många å.

Hon är den hon är för att hon älskar sig själv, och inte tvärtom. Du kan börja med att sluta hata dig själv, satsa på personlig utveckling och njut av livet. Mår du bra och har roligt med dig själv och några andra enstaka så kommer du få se på att alla kommer flockas runt om kring dig, så länge du är villig att bjuda på dig själv.
+1

ska du börja göra dig till för att folk ska tycka om dig så kommer du själv inte tycka om dig själv.
"dom gillar mig bara för att jag gör mig till och är nån jag inte igentligen är" kommer ditt huvud säga.
va dig själv, lev ett aktivt liv och hitta på roliga saker FÖR DIN EGEN SKULL så kommer folk att finna dig mer attraktiv och intressant.

jävligt enkelt.
Citera
2014-01-24, 13:53
Medlem
provocative77s avatar
Varför vill du bli, bruden som alla innerst inne avskyr?
Citera
2014-01-24, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellejonson
Många å.

O hon kanske utvecklar sig så för att alla rövslickar tjejer idag? Men kan en kille utveckla sig så när man dagligen får höra hur hemsk o desperat o äcklig man är utan att ha gjort ett skit?
Citera
2014-01-24, 14:32
Medlem
AIKDaniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanzaki
O hon kanske utvecklar sig så för att alla rövslickar tjejer idag? Men kan en kille utveckla sig så när man dagligen får höra hur hemsk o desperat o äcklig man är utan att ha gjort ett skit?

Det beror ju helt på hur du pratar och hur du beter dig med tjejerna, stor skillnad på att vara desperat och att visa intresse.
Citera
2014-01-24, 14:42
Medlem
Fake it til you make it. Inget fel med att hitta referenspersonligheter om man nu känner sig missnöjd med sin enga inre dialog.
Citera
2014-01-24, 14:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av provocative77
Varför vill du bli, bruden som alla innerst inne avskyr?
Möjligtvis att alla avundsjuka tjejer avskyr henne. Hon verkar vara den perfekta tjejen.
Citera
2014-01-24, 16:26
Medlem
Din egen personlighet kommer alltid att lysa starkare än din fasad. Lär dig uppskatta dig själv och dina egna styrkor! alla har vi olika sådana och du kan omöjligen bli hon! satsa på dig själv så kommer uppskattningen för den du är, göm dig bakom en fasad och ingen kommer att se dig.
Citera
2014-01-24, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Det beror ju helt på hur du pratar och hur du beter dig med tjejerna, stor skillnad på att vara desperat och att visa intresse.
Samma sak gäller där. Hur tror du killarnas utveckling är när tjejer behandlar dom som skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in