2014-01-23, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Kan bekräfta att Samir är längst och Paow är kortast http://prntscr.com/2loium
HAHAHA, humor
Har det varit något studio paradise ikväll? Varit upptagen med gym och öl.
Citera
2014-01-23, 02:23
Medlem
flugbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrV
Vilka hoppas folket att få se som segrare?
Jag hoppas på Aina och Niklas! Båda är värdiga vinnare tycker jag. Aina har kommit väldigt långt utan en stabil partner (när t.ex. Mia bara glider fram för att hon har Thobias och utan att tillföra något själv) och jag tycker bara om henne väldigt mycket. Niklas är en väldigt bra spelare och har lyckats hålla sig kvar trots dramat med AK och att Jeppe & Paow kom tillbaka efter att ha blivit mördade. Han gjorde helt rätt som körde ut Emelie, helvete vad länge jag väntat på det.
Citera
2014-01-23, 02:32
Medlem
flugbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cimaron
Har det varit något studio paradise ikväll? Varit upptagen med gym och öl.
Ja, Emelie satt och försvarade sig när dubbelmoralen om den rosa bollen dök upp, och hon sa att hon tänkte "what the fuck" när hon fick reda på att Aina sagt att hon hade hoppats på att hon och hennes fula tuttar skulle åka ut. Det var väl egentligen inte så mycket mer än så, hon var ganska ointressant under intervjun tyckte jag.

Även Th var med, men han var inte heller så intressant. Han sa att han inte blev arg över att få den rosa bollen i munnen.
Citera
2014-01-23, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugben
Ja, Emelie satt och försvarade sig när dubbelmoralen om den rosa bollen dök upp, och hon sa att hon tänkte "what the fuck" när hon fick reda på att Aina sagt att hon hade hoppats på att hon och hennes fula tuttar skulle åka ut. Det var väl egentligen inte så mycket mer än så, hon var ganska ointressant under intervjun tyckte jag.

Även Th var med, men han var inte heller så intressant. Han sa att han inte blev arg över att få den rosa bollen i munnen.
Sett det nu. Och fått bekräftat: Hon är lika äcklig i verkligheten som hon var i spelet. Inte för att jag är förvånad men hon kan ju inte skylla på produktionen i alla fall. Hora!
Hoppas hon dör snart. Hora!
Citera
2014-01-23, 03:08
Medlem
c1vics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mckillah
Anja var det riktigt nice faktiskt.
Det man inte fick i hjärnan fick man i rumpan, bra att alla får nåt att leva på iaf haha
Tjånga upp en bild någon!

Vilket jävla tjat om längd, hur intressant är det egentligen? Okej om det hade varit robinson där det handlar om fysiska prestationer och inte psykiska som i ph... Visst längden hör ju till utseendet men just i paradise handlar det mer om godtrogenhet.

Förresten, Emelies amulett skyddade alltså bara henne från att inte bli vampyr?

Heja Aina och Niklas!
Citera
2014-01-23, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrverkeri
Jag kopplade det först som att Samir blandade ihop TH med Thobias, som under Pride-veckan när han körde sin show kallade sig Dorota. Hur som, virrig är han.

Tror samma sak, han blandade ihop THs Transylvia med Tobbes Dorota-karaktär under dragshowen, samt att dom redan skålat för Emelie efter första parceremonin.
Citera
2014-01-23, 04:00
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av c1vic
Tjånga upp en bild någon!

http://prntscr.com/2lqtnl
Citera
2014-01-23, 09:30
Medlem
Tiergartens avatar
Joppe är så fruktansvärt jävla jobbig. Och när Linnea gråter i parcermonin står han och tafsar henne i ansiktet och ska torka tårarna haha. Gillar Tobias J jävligt mycket efter att han skrek ut att Joppe var en fet gris som borde åka ut.

Emelie åkte i alla fall ut, vilket är en lättnad. Jobbig och moralpolis när hon själv känns falskast av alla. "Jag har baaara spelat med hjäärrrtat" vilken pinsam tjej, hon är den som mest har babblat om taktik och vem hon vill ha ut i hela jävla huset. Så jävla kul när hon slogs som in i bomben för att få den dumma amuletten när det var något negativt.

Mia är fruktansvärt tråkig, hon är lika bossig och jobbig som Emelie men vinner på att ha en bögkompis. Alltså, så jävla äcklig hon är när hon ska lägga ner hela sin själ på att lägga en munkyss på Thobias i parcermonin hela tiden. http://i2.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/004/815/lol-guy.jpg

Så roligt om Niklas och Aina kör 100% nu. De är söta ihop. Hoppas att de vinner, de båda verkar vara härliga och snälla människor!

Tillägg: Produktionen verkar verkligen kämpa för kung och fosterland för att hålla det intressant, och de klarar inte ens av det. Så många tvistar och brev och krumelurer som de hittar på kan de ju inte ens spela spelet. Paow tog bort någons immunitet utan att ens veta om det. Vad bra spel?
Senast redigerad av Tiergarten 2014-01-23 kl. 09:55.
Citera
2014-01-23, 09:39
Medlem
AgentHemligs avatar
Skönt att Emelie åkte ut, jag störde mig faktiskt på att hon ljög precis hela tiden.
Lite som när man ser en serie och man undrar "varför måste de ljuga så, åååååh kom fram då så vi kommer vidare i handlingen"
. TH var bara en () i det hela med.

Tycker däremot att det lyser igenom allt för mycket hur stageat det är.
Citera
2014-01-23, 10:01
Medlem
Vilket jävla trams att säga att deltagare ska dö Moget, riktigt moget. Tycker ni överdriver så sjukt mycket om många deltagare. Klart man kan irritera sig, men att slänga ur sig vidriga saker om död, hora och annat skit är ju bara töntigt.
Citera
2014-01-23, 10:34
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgentHemlig
Skönt att Emelie åkte ut, jag störde mig faktiskt på att hon ljög precis hela tiden.
Lite som när man ser en serie och man undrar "varför måste de ljuga så, åååååh kom fram då så vi kommer vidare i handlingen"
. TH var bara en () i det hela med.

Tycker däremot att det lyser igenom allt för mycket hur stageat det är.
Klart det är. Programmet är sönderklippt och intervjuerna består mest av manussnack...
Citera
2014-01-23, 10:40
Medlem
Vad innebär det egentligen att det är "seminfinal" kommer mer än en person åka ut nästa vecka? Brukar man åka ut parvis fram emot slutet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in