2014-01-22, 20:27
Medlem
htsolna08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Varför är det bäst just då?
för då finns det flest ute helt enkelt och därav borde priset vara som lägst.
Citera
2014-01-22, 20:27
Medlem
Jerkstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
på tisdag eller onsdag nästa vecka
Tänkte skriva detta men vem fan orkar vänta så länge?
Citera
2014-01-22, 20:33
Medlem
nomeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
på tisdag eller onsdag nästa vecka

Det gick en IF Vidal för 389k nyss (Ps) Hur mycket tror ni han kommer ligga på om en vecka?

Vill ha honom NU!
Citera
2014-01-22, 20:34
Medlem
antonaugustssons avatar
Jag har TOTY Ramos i laget och när jag spelar med honom märker jag att jag får mycket mer emot mig när jag spelar. Med det menar jag att jag missar mer öppna lägen, en enkel passning är helt omöjlig att slå i vissa fall. Testade därför att sätta in Pepe istället och vips, allt gick mycket bättre, det gick nu att slå passningar och jag gjorde mål på lägen jag annars bommade med Ramos i laget. Någon som känner likadant?
Citera
2014-01-22, 20:35
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomek
Det gick en IF Vidal för 389k nyss (Ps) Hur mycket tror ni han kommer ligga på om en vecka?

Vill ha honom NU!
Tror faktiskt han kommer gå för 170-200k på Xbox.

Sorry för dp.
Citera
2014-01-22, 20:38
Medlem
Skittjacks avatar
Citat:
Jag har TOTY Ramos i laget och när jag spelar med honom märker jag att jag får mycket mer emot mig när jag spelar. Med det menar jag att jag missar mer öppna lägen, en enkel passning är helt omöjlig att slå i vissa fall. Testade därför att sätta in Pepe istället och vips, allt gick mycket bättre, det gick nu att slå passningar och jag gjorde mål på lägen jag annars bommade med Ramos i laget. Någon som känner likadant?

Japp. Har visserligen aldrig haft någon TOTY men när det börjar bli ett gäng IF/SIF's i laget så spårar det ur. Passningarna går direkt till motståndarna och deras målvakt förvandlas till superman.
Citera
2014-01-22, 20:41
Medlem
Defyxs avatar
Citat:

Tycker att det är så synd att skit som detta ska hända. Ju bättre lag man har detso större fördelar borde man få, istället får man fler nackdelar än fördelar med ett dyrt lag. Vilket gör mig förbannad tbh
Citera
2014-01-22, 20:48
Medlem
Mrwomanizers avatar
Är det någon som prövat att slå frisparkar med Sif Maion? Hur är han på dessa?
Citera
2014-01-22, 20:52
Medlem
Linkaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skittjack
Japp. Har visserligen aldrig haft någon TOTY men när det börjar bli ett gäng IF/SIF's i laget så spårar det ur. Passningarna går direkt till motståndarna och deras målvakt förvandlas till superman.

Snacka om det. Jag har Zlatan på topp och 5 IFs utöver honom, handicap så det smäller om det.. Jag spelar bättre med mitt 40k budget lag..
Citera
2014-01-22, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Defyx
Tycker att det är så synd att skit som detta ska hända. Ju bättre lag man har detso större fördelar borde man få, istället får man fler nackdelar än fördelar med ett dyrt lag. Vilket gör mig förbannad tbh
notera att jag INTE säger att handicap finns, men EA skulle kunna tjäna på det (imo):
- dåliga spelare har större chans att slå bra spelare
- bra spelare fortsätter spela för att få ett bättre lag som de tror ska gynna dom. kan leda till att det köps packs osv.

till exempel att om man ligger under med ett mål får ens spelare +0,5 i varje attribut per mål eller liknande.
jag tror själv inte på detta, men om jag varit ägare till ett spel hade jag helt klart experimenterat med detta

den mest logiska förklaringen till varför man förlorar när man har ett bra lag är att ens fördelar är minimala (alla går ju ändå bara på pace och LB+Y), samtidigt som motståndarn är mycket mer motiverad att vinna mot dig om du har TOTY/IF/legends
Citera
2014-01-22, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Momford
Kan du tänka dig Zlatan som CAM så skulle detta kanske kunna funka.
http://www.futhead.com/14/squads/5577230/

Dock ingen riktigt bra bollvinnare på mittfältet, men matuidi funkar hyffsat kan jag intyga själv

Edit:
Eller så här, om du byter plats på aguero och zlatan in-game.
http://www.futhead.com/14/squads/5577783/

Eller så lirar du med Sebastian Larsson som CAM !
Citera
2014-01-22, 21:00
Medlem
Vad tror ni om det här? http://www.futhead.com/14/squads/5605722/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här