lirade nyss h2h med PSG och insåg hur jävla mycket jag älskar ibra dock har hans SIF ökat som fan i pris, så jag kanske får satsa på hans IF istället. blir en fin profit när jag säljer Kluivert iaf
Efter att ha studerat TOTY ZLATAN kortet nu så undrar jag fan om det inte är de bästa jävla kortet i hela spelet ? Ronaldo i all ära men this is sick.
Det enda som är lite av en let down med Ibra är hans positionering. 83 positionering, medan Ronaldo har 89 och Messi 93(!). Halvdålig pace + halvdålig positionering är ingen favorit kombination.
Känner du att 64 långpassningar inte är ett hinder så är han väldigt bra i CAM/CF positionen. Men som CAM bakom ensamstriker skulle jag inte anse 64 långpassningar vara tillräckligt bra.
Tyvärr, testade alla möjliga kombinationer med alla spelare där formationern innehöll två anfallare och det slutade med att antingen Ibra eller Aguero fick 6 chem. Det får nog bli en 4-4-2 eller 4-2-2-2 för din del
tack så sjukt mkt för att du tog dig tid att försöka, det är ungefär så jag har tänkt mig men får väl kanske ta o göra ett lag med ibra o ett med aguero elr ngt
tack så sjukt mkt för att du tog dig tid att försöka, det är ungefär så jag har tänkt mig men får väl kanske ta o göra ett lag med ibra o ett med aguero elr ngt
Sätt in Guidetti?
TOTY Ramos bara sjunker och sjunker i pris
Senast redigerad av antonaugustsson 2014-01-22 kl. 07:17.