2014-01-21, 22:48
Medlem
LFCYNWAs avatar
Har en polare som har problem med patchen den stannar på 99% den har gjort det två gånger han har även reparerat lol. När S3 starta så hade han också problem med att patcha och kunde först spela 2 månader efter, vet någon hur han kan lösa detta. Jag har sagt åt honom att googla men han hittar inget så jag vänder mig till er åt hans vägnar.
Citera
2014-01-21, 22:55
Medlem
Elacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cap.teemo
Nä det låter konstigt, hidden MMR i normal lär nog aldrig påverka ranked och tvärtom, tänk vad segt för folk med 2.5k+ elo som vill köra normals.

Tror det är lite tanken just för att folk med hög MMR i ranked inte ska behöva möta avsevärt mycket sämre spelare när dom faktiskt spelar normals, men som sagt kan mycket väl vara så att jag har helt fel!
Citera
2014-01-21, 23:29
Moderator
Snuffelbutts avatar
Genomförde ett litet experiment nu med promotions. Så dåliga förutsättningar som möjligt. Alltid när småkidsen var hemma från skolan, gärna massor av matcher i rad även om det gick dåligt och allmänt kaos så att säga. Jag har aldrig haft så roligt dock. Matcherna man har spelat, alla toxic "never played rank before" med 28/0/0 i masteries och liknande.

3-7 sparkade mig från silver 2 till bronze 1. Det ska bli intressant och se hur bronze är.
Citera
2014-01-21, 23:37
Medlem
MrWalross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffelbutt
Genomförde ett litet experiment nu med promotions. Så dåliga förutsättningar som möjligt. Alltid när småkidsen var hemma från skolan, gärna massor av matcher i rad även om det gick dåligt och allmänt kaos så att säga. Jag har aldrig haft så roligt dock. Matcherna man har spelat, alla toxic "never played rank before" med 28/0/0 i masteries och liknande.

3-7 sparkade mig från silver 2 till bronze 1. Det ska bli intressant och se hur bronze är.

HAhah gjorde exakt samma sak, torska 8 av 10 games, från guld 2 till silver 4 sen droppade man en division ner till 5 Så mycket efterblivna människor här nere det är helt sjukt vilken okunskap vissa har om spelet haha men som sagt, man får bita i de sura äpplet och köra på helt enkelt.
Citera
2014-01-21, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros
HAhah gjorde exakt samma sak, torska 8 av 10 games, från guld 2 till silver 4 sen droppade man en division ner till 5 Så mycket efterblivna människor här nere det är helt sjukt vilken okunskap vissa har om spelet haha men som sagt, man får bita i de sura äpplet och köra på helt enkelt.
Fast när man droppar såhär möter man ju mest personer som ligger på en mycket lägre nivå än en själv om man kör sina promos såhär tidigt. Jag droppade från guld till silver 4, rofl stompar alla matcher jag kör just nu med en kda på typ 9/3/7 eller något, känns som att köra på smurfen, men det kanske bara är jag. (?)
Citera
2014-01-22, 00:37
Medlem
Hur bygger ni Jinx? Ska jag prioritera attack speed eller bygga damage först? Tänkte på bygga BT sen typ full attack speed, eller BT + IE + LW sen attack speed?
Citera
2014-01-22, 00:50
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rethen
Hur bygger ni Jinx? Ska jag prioritera attack speed eller bygga damage först? Tänkte på bygga BT sen typ full attack speed, eller BT + IE + LW sen attack speed?
Rusha BT sen köper du antigen LW eller PD(Shiv fungerar med) och sen fortsätter du bara köpa en normal ad carry build.
Citera
2014-01-22, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Rusha BT sen köper du antigen LW eller PD(Shiv fungerar med) och sen fortsätter du bara köpa en normal ad carry build.
Ska jag köpa IE någon senare?
Citera
2014-01-22, 02:29
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rethen
Ska jag köpa IE någon senare?
I en normal AD carry build så ingår IE, så ja det ska du. BT-PD-LW-IE/Defensiv item är väll den "normala" builden för jinx. Går byta ut ordning beroende på vad man känner dock.
Citera
2014-01-22, 02:43
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
I en normal AD carry build så ingår IE, så ja det ska du. BT-PD-LW-IE/Defensiv item är väll den "normala" builden för jinx. Går byta ut ordning beroende på vad man känner dock.

statikk shiv istället för pd om ditt lag behöver wave clear. Aka mid laner utan AoE. Detta vet irken, rättar inte honom utan hjälper dig med din build!
Citera
2014-01-22, 02:58
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Replique
statikk shiv istället för pd om ditt lag behöver wave clear. Aka mid laner utan AoE. Detta vet irken, rättar inte honom utan hjälper dig med din build!

Om ens lag redan har bra waveclear, ska man då prioritera PD över static?
Citera
2014-01-22, 03:04
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jafan89
Om ens lag redan har bra waveclear, ska man då prioritera PD över static?
Såvida man inte hamnar jätte långt före som AD carry alternativ spelar typ Fast push tristana/jinx så ska man nog alltid bygga PD. Så länge ens lag har bra waveclear sen innan så är PD alltid att föredra annars.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in