Citat:
Ursprungligen postat av
mynameisalf
Tänk. Hur får manföljare.. jo man
http://i191.photobucket.com/albums/z264/ChaosLord12/SteveHarvey.gif
Citat:
Ursprungligen postat av
bmwhoran
Vad hade du tänkt specifikt att twittra om? Det finns massa sidor man kan fixa Twitter följare det gjorde en polare fast på Facebook och det gick fint
Citat:
Ursprungligen postat av
cay
En start kan väl vara att väja någon slags inriktning som du tycker är intressant och om du vill ha många följare så är det ju en fördel om du tror att även andra kan vara intresserade av det du väljer att posta om - ju unikare ämnet är desto intressantare blir det oftast. Ett annat tips kan ju vara att börja följa andra personer och på något sätt försöka skapa ett nätverk, anser andra att det du postar är av värde så lär det ju delas och på så sätt locka till sig fler fler personer, vilket resulterar i nya följare. Många använder sig också av andra typer av media för att även sprida sitt material där - det kan vara allt från YouTube, Facebook, tumblr, Instagram eller en egen hemsida till exempel.
Bmw och Cay: Tänker mig att målgruppen 15-40, som inte har feministvärderingar och är inte så PK överlag. kommer att förstå jargongen. Jag snappar upp awkward/löjliga saker i vardagen och förmedlar det på ett bra roligt sätt. De är ärliga, fördomsfulla, generaliserade, stereotypiska kontroversiella tweets, en aning provocerande för några.
Utöver det så har jag en fin självdistans så det kan ju hända att man driver med sig också for fun.
Btw. Har fan ingen FB. Tog bort den vart less på alla spel requests och trams. Tänkte testa twitter nu, tror det är en skönare plattform.
Cay: Det som jag tänker mig är ju knappast unikt. Men jag tror att jag kommer leverera. Annars unikt borde man väll slå till med twitterkonto som tweetar om egyptens utgrävningar. Hur kan man göra mitt koncept mer unikare?
Det andra alternativet är nice, kommentera och leverera på andras feeds.