Citat:
Ursprungligen postat av
Bluxor
Finns där någonstans man kan se statistik på hur man släppt in mål? Alltså nickmål osv.. Skulle gärna vilja se det pga hur patetiskt dåligt detta spelet är gjort (okej det är gjort av EA vad kan vänta sig av dom?).. Har fått tips om bra backar med nick osv.. Det fungerar då inte direkt bättre (thiago silva? Alex? har fler än dom och ingen lyckas ändå..)
Jag skyddar för livet ute på kanterna (det är ju i princip det enda stället man behöver vara på VARJE MATCH...), men kommer alltid något förbi under 90 spelmin... Och jag vill fan inte spela likadant som dom, tycker det är förbanna tråkigt o möta såna, varför göra det ännu mer tråkigt o spela likadant?
Känslan är att ju högre upp man är, ju fler såna möter man? Alla mina matcher jag förlorar är alltid nickhoror.. Var i division 3...
Känns mer som att ''nickhororna'' håller till i lite lägre divisioner. Jag vet inte riktigt hur du definierar en sådan men antar att du menar en som söker inlägg konstant? Isåfall behöver jag inte skrivas in i den kategorin

. Men om du möter såna killar är det väl inte så svårt att läsa av de? Helt omöjligt är det inte att försvara kanten faktiskt. Bli ytterbacken och bara följ med om du känner på dig att de kommer söka inlägg. Tvinga in de i mitten och kör med kvicka ytterbackar så ska det inte vara några problem, annars beror det på att du helt enkelt inte håller i de högre divisionerna.