2014-01-21, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niibaa
En enkel 4-4-2 eller 4-2-2-2 där ena sidan är bpl och andra ligue 1. Inte så jättesvårt faktiskt

har testat men skulle vilja ha någon roligare hybrid variant, då jag varken hittar någon bra RB, LB eller målvakt i leauge 1 som jag gillar :/ har försökt allt möjligt
Citera
2014-01-21, 15:49
Medlem
Mumin167s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomek
IF Pjanić !!

Valde att ta upp Hernanes på CAM istället för CM. Gjorde om laget på backlinjen lite också
Citera
2014-01-21, 15:55
Medlem
Domesticators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ztrimma
har testat men skulle vilja ha någon roligare hybrid variant, då jag varken hittar någon bra RB, LB eller målvakt i leauge 1 som jag gillar :/ har försökt allt möjligt

IF Maxwell, Sirigu, Mariano? Alla tre presterar grymt bra för mig i alla fall...
Citera
2014-01-21, 15:56
Medlem
Mumin167s avatar
Citat:
någon som har ett roligt lag med aguero och ibra?
budget cirka 2 miljoner och 4 backslinje!

alla förslag uppskattas!

Skulle nog kört på detta isf:
http://www.futhead.com/14/squads/5543653/
Citera
2014-01-21, 15:58
Medlem
Finns där någonstans man kan se statistik på hur man släppt in mål? Alltså nickmål osv.. Skulle gärna vilja se det pga hur patetiskt dåligt detta spelet är gjort (okej det är gjort av EA vad kan vänta sig av dom?).. Har fått tips om bra backar med nick osv.. Det fungerar då inte direkt bättre (thiago silva? Alex? har fler än dom och ingen lyckas ändå..)

Jag skyddar för livet ute på kanterna (det är ju i princip det enda stället man behöver vara på VARJE MATCH...), men kommer alltid något förbi under 90 spelmin... Och jag vill fan inte spela likadant som dom, tycker det är förbanna tråkigt o möta såna, varför göra det ännu mer tråkigt o spela likadant?

Känslan är att ju högre upp man är, ju fler såna möter man? Alla mina matcher jag förlorar är alltid nickhoror.. Var i division 3...
Citera
2014-01-21, 15:59
Medlem
nomeks avatar
Citat:
någon som har ett roligt lag med aguero och ibra?
budget cirka 2 miljoner och 4 backslinje!

alla förslag uppskattas!

Kör detta atm: http://www.futhead.com/14/squads/5278098/ byter ut Guidetti mot Cazorla när matchen startar
Citera
2014-01-21, 16:02
Medlem
Citat:
Kör detta atm: http://www.futhead.com/14/squads/5278098/ byter ut Guidetti mot Cazorla när matchen startar

satan vad det laget såg roligt ut! tack för tipset, ska se om jag kan göra om det lite
Senast redigerad av ztrimma 2014-01-21 kl. 16:05.
Citera
2014-01-21, 16:04
Medlem
nomeks avatar
Citat:
satan vad det laget såg roligt ut! tack för tipset, ska se om jag kan göra om det lite

Gör det, länka gärna när du är klar.
Citera
2014-01-21, 16:06
Medlem
Citat:
Gör det, länka gärna när du är klar.

får cazorla 9 chem när man byter in hnm? :O
Citera
2014-01-21, 16:22
Medlem
Osborns avatar
Någon som kan slänga ihop ett 4-2-2-2 lag med neymar på ena cam positionen? 200k utöver honom, Har svårt att hitta någon annan cam som sticker ut
Citera
2014-01-21, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluxor
Finns där någonstans man kan se statistik på hur man släppt in mål? Alltså nickmål osv.. Skulle gärna vilja se det pga hur patetiskt dåligt detta spelet är gjort (okej det är gjort av EA vad kan vänta sig av dom?).. Har fått tips om bra backar med nick osv.. Det fungerar då inte direkt bättre (thiago silva? Alex? har fler än dom och ingen lyckas ändå..)

Jag skyddar för livet ute på kanterna (det är ju i princip det enda stället man behöver vara på VARJE MATCH...), men kommer alltid något förbi under 90 spelmin... Och jag vill fan inte spela likadant som dom, tycker det är förbanna tråkigt o möta såna, varför göra det ännu mer tråkigt o spela likadant?

Känslan är att ju högre upp man är, ju fler såna möter man? Alla mina matcher jag förlorar är alltid nickhoror.. Var i division 3...

Känns mer som att ''nickhororna'' håller till i lite lägre divisioner. Jag vet inte riktigt hur du definierar en sådan men antar att du menar en som söker inlägg konstant? Isåfall behöver jag inte skrivas in i den kategorin . Men om du möter såna killar är det väl inte så svårt att läsa av de? Helt omöjligt är det inte att försvara kanten faktiskt. Bli ytterbacken och bara följ med om du känner på dig att de kommer söka inlägg. Tvinga in de i mitten och kör med kvicka ytterbackar så ska det inte vara några problem, annars beror det på att du helt enkelt inte håller i de högre divisionerna.
Citera
2014-01-21, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osborn
Någon som kan slänga ihop ett 4-2-2-2 lag med neymar på ena cam positionen? 200k utöver honom, Har svårt att hitta någon annan cam som sticker ut
dani alves RB så kan du ha vad som helst på de andra positionerna

e: benteke är fan sämst. vilken BPL OP-striker hade ni valt bredvid sturridge? budget 40k. är det etoo som gäller? testat jovetic, gillade inte honom heller
Senast redigerad av Guap 2014-01-21 kl. 16:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in