2014-01-20, 11:30
Medlem
Funderar på att investera i Özil och testa denna:

http://www.futhead.com/14/squads/5492414/

Synpunkter? Förbättringar? Är öppen för förslag!
Citera
2014-01-20, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Formation? spelartyper?
kvittar vill bara se några lag och se om dom ser bra ut
Citera
2014-01-20, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cappeb
kvittar vill bara se några lag och se om dom ser bra ut

http://www.futhead.com/14/squads/5492726/
Citera
2014-01-20, 11:49
Medlem
Skittjacks avatar
Hur fungerar formationer med fembackslinje i år? Vilken är effektivast av dem?
Citera
2014-01-20, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zizierzrogba
Någon som kan hjälpa till?

Gör bara ett nytt PSN-konto alternativt ett nytt live-konto och starta upp FIFA med det, gör ett nytt origin account och kör bara.
Citera
2014-01-20, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niibaa
Tror inte Maicon får en upgrade. Spelare som Januzaj får det. Berrardi kanske, Piazon likaså.
Många som som inte tror att han kommer få en upgrade så egentligen borde jag ju spara dom ett tag fast grejen är att jag behöver coins för att bygga klart mitt lag så jag måste sälja dom inom 1 vecka iallfall.

Såg nu att IF Kaka går för ca 50k och han gav jag 30k för men även SIF Benatia hittade jag som billigast på bin för 93k och han har jag två av som jag gav 65k för. Skönt att få lite vinst.
Senast redigerad av ACM81 2014-01-20 kl. 12:06.
Citera
2014-01-20, 12:16
Medlem
Zizierzrogbas avatar
Citat:
Har du PS ska det bara vara o skapa ett nytt PSN konto o sen när du startar FIFA e det bara o gå in på Ultimate team

Citat:
Ursprungligen postat av Abstinence
Gör bara ett nytt PSN-konto alternativt ett nytt live-konto och starta upp FIFA med det, gör ett nytt origin account och kör bara.

Tack! Jag har Xbox, måste man inte betala för live igen då? Eller betalar man för Live så får man har hur många konton som man vill? För som det är nu så har jag några andra konton, men det är bara mitt huvudkonto som det står "Live" på.
Citera
2014-01-20, 12:18
Medlem
Citat:
Tack! Jag har Xbox, måste man inte betala för live igen då? Eller betalar man för Live så får man har hur många konton som man vill? För som det är nu så har jag några andra konton, men det är bara mitt huvudkonto som det står "Live" på.

Japp på xbox måste du betala för fler konton:/
Citera
2014-01-20, 12:22
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Du kommer kunna komma in och använda auktionshuset, men inte spela. Gör en ny skitklubb, flytta korten, radera gamla och gör en ny på main-konto, skicka tillbaka spelarna.
Citera
2014-01-20, 12:46
Medlem
En fråga: Hur stor är skillnad på Fut14 mellan Xbox/PS3 och PS4/Xbox One
Citera
2014-01-20, 12:49
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
En fråga: Hur stor är skillnad på Fut14 mellan Xbox/PS3 och PS4/Xbox One
Folk här i tråden har väl skrivit lite om vad dom känner för skillnad. Har uppfattat det som dom här inne tycker det är betydligt bättre på Next Gen. Har dock läst om en hel del som tycker att det är riktig bullshit och säger att det är samma värdelösa spel till båda generationerna.

Jag personligen spelar PS3 fortfarande och kommer att göra fram till FIFA 15 åtminstone.
Citera
2014-01-20, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Folk här i tråden har väl skrivit lite om vad dom känner för skillnad. Har uppfattat det som dom här inne tycker det är betydligt bättre på Next Gen. Har dock läst om en hel del som tycker att det är riktig bullshit och säger att det är samma värdelösa spel till båda generationerna.

Okejokej får väl göra min egna bedömning sen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in