2014-01-19, 17:19
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hobbe13
Är det värt att köpa zed? Eller är han up? På lolking har ju bara 46% win rate...
Köpa eller ska jag skita i det

Sjuuuukt svår att spela bra, jävligt rolig dock om man lyckas bli duktig. Krävs grymt bra mechanics. Tog mig typ 40 solo q games s3 för att inte instadö varje teamfight.
Citera
2014-01-19, 19:23
Medlem
reffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fgnm
Mina placementmatcher är snart lika deprimerande som mig. Men vem fan bryr sig, snart dags o lägga detta spelet på hyllan.

Hoppas btw att hai dör i en olycka.

Har spelat 8/10 och haft 7 stycken matcher med leavers/afk. Så jäkla tråkigt.
Ligger just nu på 7 förluster pga detta.

Man känner tårarna ibland
Citera
2014-01-19, 19:27
Medlem
Ja fattar inte varför alla ska köra sina placements så tätt inpå reseten??`varför väntar ni inte en vecka eller två?
Citera
2014-01-19, 19:33
Medlem
bmwhorans avatar
Vad är dettas olika färgade band som folk har när det kommer till laddningssidan? Har hört att det har nått med Honorable Opponent hur många måste man ha för att få en sån?

En sån här
Senast redigerad av bmwhoran 2014-01-19 kl. 19:40.
Citera
2014-01-19, 19:40
Medlem
MrWalross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raz0r
Ja fattar inte varför alla ska köra sina placements så tätt inpå reseten??`varför väntar ni inte en vecka eller två?

För att vi alla är Ranked torsk brorsan
Citera
2014-01-19, 19:51
Medlem
Norrbottenss avatar
Citat:

Alla vet att normals leder till självmord. En risk jag inte är beredd att ta.
Citera
2014-01-19, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrbottens
Alla vet att normals leder till självmord. En risk jag inte är beredd att ta.

hahaha iofs, men de e fan inte värt att sabba årsstarten
Citera
2014-01-19, 20:22
Medlem
Neuschwansteins avatar
Efter inte ha spelat lol på ett tag så undrar jag om det finns typ en sida/lista med de champsen som är viable/flavor of the month så jag inte pickar något som har blivit sönder nerfat eller dylikt.
Citera
2014-01-19, 20:50
Medlem
Socker-Connys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neuschwanstein
Efter inte ha spelat lol på ett tag så undrar jag om det finns typ en sida/lista med de champsen som är viable/flavor of the month så jag inte pickar något som har blivit sönder nerfat eller dylikt.

Här kan du läsa lite. Håller väl inte med till 100 på alla punkter men nånstans ska man ju börja

http://www.nerfplz.com/2014/01/2014-champion-tier-list-solo-queue.html
Citera
2014-01-19, 21:16
Medlem
Guesswhoiams avatar
Nice, blev nyss seedad i Platinum III

Embark for the journey back to the blues!
Citera
2014-01-19, 21:17
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:

Vad finns det för anledning till att köra dessa om 2 veckor? Kommer ju ändå vara liknande personer du spelar med?

Jag har nu iofs inte kört mina än men av helt andra anledningar än att vänta för väntandets skull.
Citera
2014-01-19, 21:35
Medlem
fgnms avatar
Okej, nu gillar jag tankmetan igen. Av en enkel anledning, en av mina gamla favoriter är viable igen. Kan nog inte påstå att han är "sleeper op" då han spelas i LCS men än så länge har jag bara sett mig själv spela han. Samtidigt som tank vs tank är det tråkigaste som finns att spela top så spelar jag nu gärna mot tanks. Botrk + ult och vilken tank som helst går ner. Till skillnad från t ex. shyv så är han mycket bättre på att jaga/slowa ner fiender. Pratar givetvis om ligans bästa troll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in