2014-01-03, 07:06
Medlem
ragingcows avatar
När ditt hemmagym består av en gammal träningscykel som står och samlar damm i garderoben.

När du som man tycker att din feta tjej borde banta trots att du är lika tjock.

När du inte kan ha en vit vecka.
Citera
2014-01-19, 14:31
Medlem
När du dricker Coca-Cola till mat.
Ofta äter hamburger alt. kebab-tallrik, pizza till lunch.
Inte kan multiplikationstabellen.
Åker till Ullared.
Citera
2014-01-19, 20:39
Avslutad
Som tidigare påpekats. Fb-fenomenet "livets hårda skola" ÄR det största Wt-tecknet.
Citera
2014-01-19, 21:01
Bannlyst
När du är kvinnlig deltagare i farmen
Citera
2014-01-20, 18:03
Medlem
wiking1523-6-6s avatar
När du har färgat ditt hår rosa .när du aldrig har jobbat i hela ditt liv och lever på soc.Gå gärna med mjukisbyxor/one piece offentligt helst riktigt smutsiga.Lever i ett ghetto, städar aldrig i ditt hem så verkligen ALLT står framme typ ,gammal kina mat och smutsiga kläder.Röstar inte men klagar på regeringen samt kallar SD rasister .Har barn med en rasfrämling.Har kläder med vargmotiv, örnmotiv eller
med en sydstatsflagga på.Låter ditt trettonåriga barn röka samt låter din sexåring skaffa piercing.När du har tribal tatueringar eller tatueringar med kinesiska tecken många också.Och så har du en hyfsad fin bil som du stolt skryter över fast än du bor i en jävla husvagn!
Citera
2014-01-21, 18:12
Medlem
MrsDiscos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HasseBanan
När du äter chips i sängen och läser serietidning samtidigt, och du är så inne i serierna att du dräller chips över hela madrassen. Bonus om du garvar samtidigt som du tuggar chips.
Hahahaha fan vad roligt. Kan verkligen se en tjock man i 40-årsåldern med urtvättad AC/DC eller Metallica t-shirt ligga i pojkrummet och garva åt en gammal serietidning från barndomen med munnen full av chips.

Du vet at du är WT när hela familjen kallar föräldrarna för "morsan" och "farsan", alltså att mannen kallar sin fru för "morsan" och hon honom för "farsan".
Citera
2014-01-21, 21:03
Medlem
jaybones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loakse
Jag läste det där ni skrev om Livets hårda skola och hittade det här PRAKTEXEMPLET till WT

https://www.facebook.com/elin.isaksson.982?hc_location=stream

FYFAN

Där har vi det vita skräpet!
Citera
2014-01-21, 21:17
Medlem
jaybones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piggelin-Jonas
När du röstar på vänsterpartiet eftersom att du är en arbetslös tattare

När du går runt hela dagarna med ruttna adidas-joggingbyxor

När du säger att du har gått på ''Livets hårda skola'' på facebook

När du köper El-doradocola istället för vanlig Cola med motiveringen att spara pengar

När du är lärare och ger dåliga betyg till elever som ser rika ut för att hämnas på ditt eget miserabla liv.

När du har kamphund

Vad tycker ni flashback, dessa är klockrena fall av WT för mig iallafall.

Röstar verkligen WT på vänsterpartiet? Brukar enligt min mening vara förvirrade själar i någon villaförort. Batikhäxor osv. Tycker sossarna/SD är väldigt i linje med deras grej, eller att inte rösta överhuvudtaget för att man är för lat att släpa sig till vallokalen. Att inte veta om att det är val eller att inte bry sig är väldigt WT. "Dom är idioter och ljuger allihop dom där politikerna".

Nått som är jävligt WT som jag verkligen hatar är dessa kamphundar. Fan va patetiska folk är som köper dem. Det här är Dogge min pitbull är han inte cool? Inte fan kan de uppfostra skiten heller, kanske mest WT: Att vara med i tidningen då ens kamphund har anfallit något barn eller liknande.
Citera
2014-01-22, 22:58
Medlem
Thinkingagains avatar
När du röstar på SD.
Citera
2014-01-23, 18:28
Medlem
Gillar gå runt i offentligenheten i foppatofflor. Har tatueringar vid ryggslutet. Har tatuerat din pojk/flickväns namn.
Citera
2014-01-24, 18:05
Medlem
Använder en gammal barnvagn som kundvagn vid inköp av stora mängder mat. Ser rent ut sagt förjävligt ut.
Citera
2014-01-24, 18:48
Medlem
Alplandskaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solvargen
Använder en gammal barnvagn som kundvagn vid inköp av stora mängder mat. Ser rent ut sagt förjävligt ut.
Då är man väl invandrare? Jag har aldrig sett en svensk göra detta. Däremot x antal invandrare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in