2014-01-19, 02:30
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miltontimmy
vinner 9-1 i placement och hamnar i Silver 3, hur fan då? Låg i silver 2 när säsongen var slut.
Du mötte antagligen spelare med dålig MMR. Tyvärr så har dem ju gjort om så man blir placerad lite konstigt nu.
Citera
2014-01-19, 05:16
Medlem
Måste bara säga att systemet är ju broken iaf, När jag kom upp i Platinum 5 i säsong 3 så gick det åt helvete för mig. Spelade med Guld 4-1 i rankat. Nu så vann jag 5/5 i Placement, fick guld 4. Det är dugligt tycker jag för mig. Men för många andra är det ju helt fuckat. Såg en som hade 0 wins och 10 lose i rankat, Han fick Silver 1 medans dom andra får SKIT när dom vinner. Sett Diamonds/Plat i silver som jag lirar med just nu, Helt sjukt hur systemet är just nu. Går inte så bra i Guld 4

Edit: Någon som vill duoa? på EUW. Adda Roddan, Junglar mest
Citera
2014-01-19, 10:01
Medlem
Ar det skillnad pa ens MMR i normal games gentemot MMR i ranked?
Citera
2014-01-19, 12:03
Medlem
autologs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pojkvask
Ar det skillnad pa ens MMR i normal games gentemot MMR i ranked?

Jag har för mig det men kan inte säga säkert om det är så.

Edit: Efter en snabb googling kan jag konfirmera att jag hade rätt.
Citera
2014-01-19, 12:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Groven85
Såg en som hade 0 wins och 10 lose i rankat, Han fick Silver 1 medans dom andra får SKIT när dom vinner.

Han som fick silver 1 utav 10 losses är en snubbe som har abusat systemet sedan S3. Han är egentligen Diamond 1. Men han dodgar kvalmatcherna så han är kvar i bronze med Diamond 1 MMR. Så han får spela med Diamond 1 i Bronze 1 bara att han dodgar kvalmatcherna. Därav kunde han förlora 10 på raken och fortfarande få Silver 1 för att han hade 3k rating i S3.
Citera
2014-01-19, 12:36
Medlem
Förlorade 2 placement matcher i rad igår. Startade dagen med 2 vinster! Känns ganska bra, speciellt eftersom jag båda matcherna jag vunnit fått spela dom rollerna jag är sämst som men ändå blivit feedad.
Citera
2014-01-19, 12:42
Medlem
Fan va irriterande LoL blivit sen nya patchen, krashar hela jävla tiden. Krashar efter varje game, blir disconnectad ifrån chatten osv... Tips på vad jag kan göra? Vägrar installera om , håller på och följer diverse guider atm..

Förövrigt, polarn och jag var i samma league, han vinner 6 matcher nu, jag vann 5. Han hamnar i silver 5, jag hamnar i bronze 3... Är det för MMRn?
Citera
2014-01-19, 13:01
Medlem
Norrbottenss avatar
Ok. Läget är följande...

http://i.imgur.com/S7JocDM.png

Som ni ser så har jag spelat 8 av 10 matcher.
2 av dessa blev Loss Prevented pga gårdagens krascher, 5 är vunna och en är förlorad.

Det verkar ju tyvärr så att båda Loss Prevented matcherna räknas in i mina placeringsmatcher. Dock har de inte registrerats på Most Played Champions.

Jag vet inte riktigt vad som händer här.. Någon med lite koll?
Citera
2014-01-19, 13:03
Medlem
€rics avatar
Fan vad sur jag är. Silver 5 hamnade man i efter 6/4... En av dem ska vara loss prevented står de i match history men verkar ändå har räknats.

En av förlusterna var en "riktigt" förlust där vi var sämre.

1 där adc dcar efter på lvl 2, en där vi får en premade bot som spelar yasuo och maokai, feedar och dcar och sedan en där jag riot laggar sönder så flera av oss i laget får kick men bara en av dem.

Så jävla trött att ett sjukt roligt spel förstörs av retards och server issues.
Citera
2014-01-19, 13:03
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrbottens
Ok. Läget är följande...

http://i.imgur.com/S7JocDM.png

Som ni ser så har jag spelat 8 av 10 matcher.
2 av dessa blev Loss Prevented pga gårdagens krascher, 5 är vunna och en är förlorad.

Det verkar ju tyvärr så att båda Loss Prevented matcherna räknas in i mina placeringsmatcher. Dock har de inte registrerats på Most Played Champions.

Jag vet inte riktigt vad som händer här.. Någon med lite koll?

En av mina loss prevented räknades också. -.-
Citera
2014-01-19, 13:56
Medlem
Tjockstarks avatar
Eve i junglen beskrivs ofta som ett monster. Men helt ärligt jag har kanske dragit 4 games nu och misslyckat totalt.. Trodde det skulle vara ungefär som Shaco.

Hur fan spelar man Eve??
Citera
2014-01-19, 14:10
Medlem
Lol, hade 16 LP. Spelar match och vinner, hamnar på 49 nu. umad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in