Citat:
Nu får ni läsa vad man skriver. Var skrev jag skulle lätta såga sönder filmen? Jag skrev " Ser man sedan filmen så är det lätt såga sönder vad man har förstått." Jag gav dig tips på vilket sätt jag hade förstått det. Du kan söka på David Cole + simbassäng, läs den tråden.
Ursprungligen postat av Atlas11
Ditt inlägg ger ingen klar bild över hur Du kan såga sönder det Cole hävdat, var gärna lite mer specifik. Sedan spekulerar Du kring vad Du tror att tyskarna ville, men det är ju inte bevis för massgasningar. Slutligen skriver Du att det är gissningar att Cole drog sig tillbaka pga hot, och det är sant. Varken Du eller jag vet om det var pga hot eller ej, men vilket är troligast? Här har vi en person som alltid tydligt argumenterat för sin sak, han kontaktas av JDL och skriver på ett brev där han stöder gashistorierna utan att förklara med ett enda ord varför de stämmer, och han har nu dessutom sagt att brevet var fake.
Som jag sade innan läs vad jag skriver. Jag vet att jag lider av dyslexi och kan vara svår läsa mellan åt.
Börja läsa denna tråd från och med inlägg ca 80. Sedan skrev jag vi får se vad det leder hänn i framtiden med de nya uppgifterna. Nu ska vi inte spekulera vad som är troligast. Det därför jag tog upp detta med tyskarna med mera.. för du skulle förstå vinken, men tydligen inte... eftersom du direkt tog att det var inte "bevis". Helt plötsligt ska de vara bevis
Här gällde det inte troligtviss, sannolikt .. hmmm...