2014-01-18, 01:48
Medlem
Crazykarinkas avatar
På söndag fyller jag 25år!!! Det var alltså för nästan 7 år sedan jag flyttade till Sverige, jag hade alla möjligheter att skaffa mig en bra utbildning, men jag valde att hamna i depression och tycka synd om mig själv...

Tycker ni också att 25 år är på tok mycket för en tjej som inte har något alls, alltså ingen gymnasiekompetens eller så?Mår så himla dåligt just nu och vill bara flytta bak klockan så att jag kan göra rätt för mig, men det går ju inte
Citera
2014-01-18, 01:52
Medlem
mickepickepös avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crazykarinka
På söndag fyller jag 25år!!! Det var alltså för nästan 7 år sedan jag flyttade till Sverige, jag hade alla möjligheter att skaffa mig en bra utbildning, men jag valde att hamna i depression och tycka synd om mig själv...

Tycker ni också att 25 år är på tok mycket för en tjej som inte har något alls, alltså ingen gymnasiekompetens eller så?Mår så himla dåligt just nu och vill bara flytta bak klockan så att jag kan göra rätt för mig, men det går ju inte
Komvux, sen är det bara att köra på.
Citera
2014-01-18, 01:52
Medlem
Exitoz123s avatar
Tänk positivt. Skola kan göras när man känner sig redo.
Citera
2014-01-18, 02:00
Medlem
Akilles-själs avatar
Citat:

sattsa på kärleken i livet, det är viktigare än allt det andra, om man nu inte är psykopat.
Resten är faktiskt bara luft när du ser tillbaka som gammal på vad livskvalité faktiskt var!
Citera
2014-01-18, 02:15
Medlem
XaoqcHs avatar
Du är hård mot dig själv. 25 år är ungt, ungt nog att leva flera meningsfulla liv, ungt nog att skapa det liv du vill ha genom hårt arbete.

Vad drömmer du om att göra? Vilka steg har du tagit för att uppnå drömmarna?
Citera
2014-01-18, 02:16
Medlem
Citat:

25 år är ingenting! Du kan fortfarande skaffa utbildning/jobb. Finns många äldre än dig som gör det. Du är ung!
Citera
2014-01-18, 02:17
Medlem
Crazykarinkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irondude
25? Ja du är värdelös, gör mig och samhället en tjänst om du kan, mjölka av din redan bidragsmottagande familj. Men svenskarna är ju dumma i huvudet så visst kan du fuska och skaffa dig en lägenhet och eget bidrag. Välkommen till den dumma landet!
Har ingen familj, har jobbat och betalat skatt typ efter 2 mån. Men sedan har jag hamnat i depression och mått skitdåligt, mår bättre nu och vill verkligen förgöra Sverige.
Citera
2014-01-18, 02:18
Bannlyst
Sluta tyck synd om dig. Ta piller, prata med någon luffare på nåt sjukhus, gå i terapi, ja vad fan som helst.

Du är 25, jaha? Tror du vi bryr oss? Att allt ska vara så svårt. Torkar din mamma dig i röven när du bajast oskså?

Såg nu att detta bara är någon luffare som vill få folk att rösta SD.

~Stig~
Citera
2014-01-18, 02:18
Bannlyst
Ryck upp dig och gör någonting nu. Innan det är försent på riktigt. Du är fortfarande ung så ta vara på det. Kör hårt bara. Starta på måndag redan.
Citera
2014-01-18, 02:24
Medlem
Hagganss avatar
Citat:
Har ingen familj, har jobbat och betalat skatt typ efter 2 mån. Men sedan har jag hamnat i depression och mått skitdåligt, mår bättre nu och vill verkligen förgöra Sverige.
Förgöra Sverige? Vill du må bättre så att du kan förgöra Sverige?

I sådana fall är det nog bättre att du flyttar hem igen. Om inte annat så har du nog en bra framtid i tiggarbranchen om du ändå väljer att stanna. Alltid något.
Senast redigerad av Haggans 2014-01-18 kl. 02:31.
Citera
2014-01-18, 13:12
Medlem
Crazykarinkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haggans
Förgöra Sverige? Vill du må bättre så att du kan förgöra Sverige?

I sådana fall är det nog bättre att du flyttar hem igen. Om inte annat så har du nog en bra framtid i tiggarbranchen om du ändå väljer att stanna. Alltid något.
Haha, gud, menade gottgöra, inte förgöra. Dumma autokorrigering??
Citera
2014-01-18, 13:16
Medlem
Hagganss avatar
Citat:
Haha, gud, menade gottgöra, inte förgöra. Dumma autokorrigering??
Ja, det är ju en viss skillnad mellan att gottgöra och förgöra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in