2014-01-16, 20:21
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejsfittan
Ja har fått en triljon

Trovärdig.

Citat:
Ursprungligen postat av Seventy
Själv fick jag behålla 480 000. Helt okej!

Jag har nästan 480k nu, tjänade ihop runt 100k på de timmar jag spelat idag. Har sålt bilar och rånat affärer utöver uppdrag. Hittade en armorer truck också

Skitkul att jobba för att tjäna pengar och det gick fort att bli en "spara" istället för en "slösa".
Citera
2014-01-16, 20:28
Medlem
Energis avatar
Är alla här med i flashback-crewet eller har ni andra crews? Hur ska en ensam spelare utan mic hitta sköna folk att spela med? Mic kanske är ett måste för detta spel nästan.
Citera
2014-01-16, 20:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Energi
Är alla här med i flashback-crewet eller har ni andra crews? Hur ska en ensam spelare utan mic hitta sköna folk att spela med? Mic kanske är ett måste för detta spel nästan.

En mic är ett måste anser jag.
Citera
2014-01-16, 20:42
Medlem
HerrVesslas avatar
Fuskpengar har nu tagits bort. De som inte fuskat till sig pengar utan endast fått dom utan att be om det får inga reprimander och får behålla det som de köpt. För egen del betyder det bästa lägenheten, en cheetah och en entity. Hade tyvärr inte köpt på mig några andra dyra fordon. Däremot har hade jag köpt alla fordon som kan levereras av Pegasus

Det finns ett sätt att tvätta pengarna man fått genom fusk. Man snor en bil, pimpar den till max, låter kompis sälja den i LS Customs, kompisen gör samma sak och man säljer bilen man får av honom. Några kompisar gjorde så och de har enorma belopp på sina konton även efter att fuskpengarna drogs bort.
Citera
2014-01-16, 20:55
Medlem
Kickexs avatar
Verkligen ingen som spelar uppdrag...
Tråkigt.
Citera
2014-01-16, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Verkligen ingen som spelar uppdrag...
Tråkigt.

Vi var 4-5 st i crewet som spelade förut
Citera
2014-01-16, 21:00
Medlem
Har alla plan och alla bilar och pimpade som fan på alla bilar igår när jag hörde att det skulle stängas ner. Har 350k fast jag hade kanske 50k när jag fick pengarna
Citera
2014-01-16, 21:32
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Vi var 4-5 st i crewet som spelade förut
Crewet? Det har jag gett upp på. Senast jag såg en online var för sex veckor sedan.
Men jag syftar på övriga spelare. Ingen håller någon lobby förutom Boneyard eller Criminal Records.
Och öppnar man en själv så har man tur om bara en går med. Men bara för att se den senare sticka eftersom det inte finns fler spelare.
Vad är det med uppdrag från Lester, Martin och Ron som folk bara verkar finna tråkigt? Det är ju mer underhållande än att köra runt i cirklar på ett race om och om igen.
Eller är det bara vilken rank man är i som folk är så tävlingsriktade över?
Citera
2014-01-16, 21:36
Medlem
Skinrippers avatar
Hoppas verkligen de bannar folk som fuskat och att de får behålla fordonen är ju helt befängt. IP bann är bara att hoppas på. själv inte lirat på 2 månader då spelet vart förstört av alla glitchare.
Citera
2014-01-16, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Energi
Idag kom det en person med en mic som man inte hade träffat, på väldigt många människor och månader, vilka med mic av 150pers är nog räknade på två händer. Känns som om man ska starta en side-crew med en oerhört krav på mic för det är sjukt mycket roligare då!
Citera
2014-01-16, 23:38
Medlem
Shoffens avatar
Ni som kör med mic, får.Ni bra ljudkvalitet på både det ni säger och hör? Tycker nio ggr av tio man hör folk med mic så är det mesta brus och otydligheter man hör. Själv brukar jag och polarna använda Skype för det funkar bättre för våran del iallafall. Bara undrar...
Citera
2014-01-17, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shoffen
Ni som kör med mic, får.Ni bra ljudkvalitet på både det ni säger och hör? Tycker nio ggr av tio man hör folk med mic så är det mesta brus och otydligheter man hör. Själv brukar jag och polarna använda Skype för det funkar bättre för våran del iallafall. Bara undrar...

Jag får alltid koncentrera mig när Knimme (underbartliv) snackar

Nä, men ibland är det svårt att höra, det är ju inga NASA-prylar man sitter med direkt. Oftast funkar det bra, men blir det många på en gång är det också svårare.

Vi borde starta ett nytt crew, för spelare med mic. Behöver ju inte vara så många, bara man spelar då och då. Knimme är alltid inne och välkomnar er.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in