2014-01-17, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maskroos
jag tänkte inte på någon just då. Jag sjöng. Låten spelades i samma veva som jag gjorde inlägget.

Vart har du hört det? (säger varken att det är rätt eller fel, bara undrar vart du fått den infon ifrån)
Det här är ju allvarligt.
Både att du "kan" köra & citatet från låten.
Förstår du det?
Citera
2014-01-17, 14:45
Medlem
NightHawkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maskroos
jag visste inte att han skulle träffa någon kl 14

Citat:
I morgon måste vi bryta senast klockan 14 på grund av att åtalad ska träffa anhöriga,

Det kan man tolka som att det borde ske runt det klockslaget, men det kan vara fel.
Citera
2014-01-17, 14:47
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otherland162
Det här är ju allvarligt.
Både att du "kan" köra & citatet från låten.
Förstår du det?
Varför ansåg inte åklagaren det? Vad gjorde han åt saken?
Citera
2014-01-17, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Jag frågar dig, som jag frågade Sailfish. Åt vilket håll tycks jag ha påverkat ett oförändrat vittnesmål?
När hon korrigerar sig angående konfrontationen med bilderna och utpekanden av F,
Har du varit i kontakt med Saffy före det?
Jag pekar inte ut dig specifikt som medlem i en herrklubb.
Att hon deltagit här är naturligtvis inte bra.
Varesig för försvar eller åklagare.
Jag tror att F är skyldig, men det betyder inte att jag är låst vid honom,
jag är öppen för fakta och vill att rätt person blir dömd.
Det blir som en match här :/
Citera
2014-01-17, 14:58
Bannlyst
Citat:
Åh, det har vi redan sett till att ordna.
Du är sedd

Inget skulle roa mig mer om Svenkvist fortsatte trampa runt i Flashbackträsket, personligen tror jag att det är mindre skadligt att göra personliga påhopp på KH...
Citat:
det verkar som om du vill sätta dig själv i centurm?
Citera
2014-01-17, 15:00
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
När hon korrigerar sig angående konfrontationen med bilderna och utpekanden av F,
Har du varit i kontakt med Saffy före det?
Jag pekar inte ut dig specifikt som medlem i en herrklubb.
Att hon deltagit här är naturligtvis inte bra.
Varesig för försvar eller åklagare.
Jag tror att F är skyldig, men det betyder inte att jag är låst vid honom,
jag är öppen för fakta och vill att rätt person blir dömd.
Det blir som en match här :/
När korrigerade sig Saffy?

Jag vill också att rätt person döms, men skuld ska bevisas.

Det är inte här matchen går, den går i HR i Göteborg.
Citera
2014-01-17, 15:11
Medlem
Konservatics avatar
Saffy/Kia är det största troll jag lagt märke till på länge, läs hennes redogörelse i fup och jämför med dennes många inlägg här på flashback....Det är så oseriöst så det skriker om det
Citera
2014-01-17, 15:14
Medlem
Konservatics avatar
Q: Kommer du ihåg när du skrev så här "Sedan dess har ny teknisk bevisning och vittnesmål tillkommit.
Uppgifterna kommer från åklagaren så det är knappast skitsnack från tidningen. Antagligen har FS pratat brevid mun, eller så har någon som hjälpt honom, t.ex. med att få bort kroppen, hörts av.
________________"

Låter lite annorlunda i nuläget, är anledningen att du så gärna skyddar Kia/Saffy och FS/Artmix samt vår kärra Madde/maskroos att du får inside-information ifrån dessa i PM?
Citera
2014-01-17, 15:20
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservatic
Q: Kommer du ihåg när du skrev så här "Sedan dess har ny teknisk bevisning och vittnesmål tillkommit.
Uppgifterna kommer från åklagaren så det är knappast skitsnack från tidningen. Antagligen har FS pratat brevid mun, eller så har någon som hjälpt honom, t.ex. med att få bort kroppen, hörts av.
________________"

Låter lite annorlunda i nuläget, är anledningen att du så gärna skyddar Kia/Saffy och FS/Artmix samt vår kärra Madde/maskroos att du får inside-information ifrån dessa i PM?
Vad låter annorlunda?
Citera
2014-01-17, 15:24
Medlem
Konservatics avatar
Citat:
Vad låter annorlunda?
Här lät som att du höll fs som möjlig GM, men sedan kontaktade han dig via PM och gav dig en drös STULNA bilder som du gladeligen postade här på forumet för att FÖRNEDRA en kvinna som blev skjuten i sin egna säng och sedan dumpad som avfall i skogen.
Citera
2014-01-17, 15:30
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservatic
Här lät som att du höll fs som möjlig GM, men sedan kontaktade han dig via PM och gav dig en drös STULNA bilder som du gladeligen postade här på forumet för att FÖRNEDRA en kvinna som blev skjuten i sin egna säng och sedan dumpad som avfall i skogen.
Jag håller honom fortfarande som möjlig GM. Varifrån har du fått att jag skulle ha fått stulna bilder av FS, och att jag avsåg att förnedra henne?
Citera
2014-01-17, 15:31
Bannlyst
Citat:
Jag håller honom fortfarande som möjlig GM. Varifrån har du fått att jag skulle ha fått stulna bilder av FS, och att jag avsåg att förnedra henne?
Varifrån kom bilderna och vad var ditt uppsåt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in