2014-01-17, 10:02
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pacifiera
De röjde 2011.
Bilen kan ha kommit dit 2010.
Citera
2014-01-17, 10:03
Bannlyst
Citat:
De röjde 2011.

Så sant, det är ändrat, tack.

Bilen kan ju som Q säger varit där sedan 2010 - detta spår måste naturligtvis följas upp.
Citera
2014-01-17, 10:21
Bannlyst
Citat:
I så fall har madrasser och annat lagts på ett eller flera dygn efteråt.

Det säger inte Enar, Polisens expert, han behöver göra ett experiment.

Du svarade inte på:
GM var tvungen att direkt skyla inkontinenskyddet, förutom fleecefilten vad skulle det isf. kunna varit ?
Citera
2014-01-17, 10:43
Bannlyst
Citat:
KH: varken jag eller min man lyckades identifiera mannen som promenerade på golvbanan, när jag skulle identifiera mannen så fick jag efter ett tag frågor om mötet med bilen istället och då blev allt väldigt surrigt och det blev inte riktigt rätt. jag var tveksam så jag kontaktade polisen igen. I förundersökningsprotokollet står det att jag hade sett en man i peruk och det stämde inte alls. Jag fick detta skickat till mig på mail.
//
Å. det här att du pekade ut bild 7 (FS)?
KH: förhörsledaren ville att jag skulle säga det och jag ville gå därifrån, jag kände efteråt att jag hade gjort fel.
//
Å: du har ju sett bilder på Marina i pressen, var det hon som körde?
KH: jag vet inte. Jag har aldrig sett henne förut. Det kan ha varit hon men det kan ha varit någon annan också.

Det går sådär för Svenkvist...
KH gör ett utomordentligt rekorderligt intryck, ÅK är helt överkörd. För att inte tala om utredningen.
Citera
2014-01-17, 10:45
Medlem
Wtf?

Ett vittne som diskuterar sina högst eventuella iakttagelser här på Flashback innan eller i samband med förhör hos polisen?

Där dog all trovärdighet.

http://www.rättegång.se/spekerod/spekerod-dag-5/ (10.34)
Senast redigerad av Fin 2014-01-17 kl. 10:49.
Citera
2014-01-17, 10:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fin
Wtf?

Ett vittne som diskuterar sina högst eventuella iakttagelser här på Flashback innan eller i samband med förhör hos polisen?

Där dog all trovärdighet.

Inget konstigt med det, hon har sett det hon har sett:
KH: jag vet inte. Jag har aldrig sett henne förut. Det kan ha varit hon men det kan ha varit någon annan också.
Det är inte vanligt att vare sig media, vänner, bekanta eller sociala medier blir det 1:a bollplanket med ett vittne.

Det spelar ingen roll om ÅK hoppar jämfota och misskrediterar, det är inget i jämförelse med Polisen
Citat:
KH: förhörsledaren ville att jag skulle säga det och jag ville gå därifrån, jag kände efteråt att jag hade gjort fel.

Svenkvist är rökt.
Senast redigerad av Fnurra-pa-traden 2014-01-17 kl. 10:51.
Citera
2014-01-17, 10:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fnurra-pa-traden

Det spelar ingen roll om ÅK hoppar jämfota och misskrediterar, det är inget i jämförelse med Polisen

Svenkvist är rökt.

De har sina metoder för att ta reda på hur lättpåverkade och osäkert ett vittne är. En lättpåverkad person kan efter diskussioner på Flashback eller hos polisen få för sig vad som helst.
Senast redigerad av pacifiera 2014-01-17 kl. 10:54.
Citera
2014-01-17, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fnurra-pa-traden

Ja, hon har sett vad hon har sett, men nej.. hon vet inte. Hon har ingen aning!

Jag har iofs aldrig trott att detta vittne sett något som har med mordet att göra, men detta tar ju priset.
Citera
2014-01-17, 10:53
Bannlyst
Citat:
Rätten har beslutat att det under förhöret med Lennart Johansson inte kommer att få ske någon ljudupptagning och ingen ljudöverföring

Läs mer: http://www.xn--rttegng-5wan.se/spekerod/spekerod-dag-5/

LJ verkar nervis. Det skall han inte vara, det är inte hans fel att det är fel dag & fel tid. Go LJ !
Citera
2014-01-17, 10:54
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
De har sina metoder för att ta reda på hur lättpåverkade och osäkra ett vittne är. En lättpåverkad person kan efter diskussioner på Flashback få för sig vad som helst.
KH är inte lättpåverkad. Hon lät sig inte påverkas av FL:s försök att skapa en man av kvinnan i bilen.
Citera
2014-01-17, 10:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fin
Ja, hon har sett vad hon har sett, men nej.. hon vet inte. Hon har ingen aning!

Jag har iofs aldrig trott att detta vittne sett något som har med mordet att göra, men detta tar ju priset.

Varför det, väldigt ofta hinner tex. media intervjua vittnen till brott långt innan Kling & Klang svalt donutsen och börjat jobba ?

KH slutade ju dessutom att hänga på FB när hon insåg att hon är ett vittne.
Hon gjorde ett seriöst o rekorderligt intryck, det hon sett är sett.
Det är bara Svenkvist som försökte vara tarvlig och du vet att det gick åt fanders. Läs vad som blev sagt.
Citera
2014-01-17, 10:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
KH är inte lättpåverkad. Hon lät sig inte påverkas av FL:s försök att skapa en man av kvinnan i bilen.

Hur påverkad blev hon av diskussionerna här i tråden för Marinas försvinnande? Det ville åkis få fram idag och han lyckades.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in