2014-01-17, 09:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pacifiera
Han ville inte se blodet.

Men FS är ju psykopat, kall och empatilös. En våldtäktsman och kattmördare.
Han har tidigare erbjudit sig att slakta & avliva djur väl.

Nog klarar han av att ta av ett pisseskydd och lägga på en fleecefilt ?
Om det kan bli ett spår mindre.
Citera
2014-01-17, 09:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fnurra-pa-traden
Men FS är ju psykopat, kall och empatilös. En våldtäktsman och kattmördare.
Han har tidigare erbjudit sig att slakta & avliva djur väl.

Nog klarar han av att ta av ett pisseskydd och lägga på en fleecefilt ?
Om det kan bli ett spår mindre.

Den stora blodfläcken torkar inte på ett dygn. Därför fick pisseskyddet ligga kvar med rätt sida nedåt. Fredrik visste hur pisseskyddet fungerade. Han lade det rätt för att hindra spridning uppåt.
Citera
2014-01-17, 09:19
Bannlyst
Citat:
Den stora blodfläcken torkar inte på ett dygn. Därför fick pisseskyddet ligga kvar med rätt sida nedåt. Fredrik visste hur pisseskyddet fungerade. Han lade det rätt för att hindra spridning uppåt.

Så kan det varit, en luftspalt bildas mellan fleecefilten och resårbotten, så det torkar fortare.
Citera
2014-01-17, 09:22
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Är alternativa GM avförda för att de inte vet hur ett inkontinensskydd fungerar?
Citera
2014-01-17, 09:23
Medlem
Konservatics avatar
Citat:
Så kan det varit, en luftspalt bildas mellan fleecefilten och resårbotten, så det torkar fortare.
Läs gärna förhöret med enar
Citera
2014-01-17, 09:24
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservatic
Läs gärna förhöret med enar
EG tyckte att det behövde experimenteras.
Citera
2014-01-17, 09:24
Bannlyst
Citat:

Du tror att blodet inte hade torkat när filten lades på. Och Quarrel vill inte att du svarar på frågan om vad som händer med luftspalten när madrasser och övrigt läggs på. Men jag tror att du vet vad som händer.
Citera
2014-01-17, 09:37
Medlem
ZilverZoddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det syns inte på dina bilder vad som är spår 1 och spår 2.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Järnvägsspår

Så när ett spår övergår till två spår blir det vänstertrafik, som t.ex. i Stora Höga.

Jag är från trakten och kan personligen intyga att du har fel.
Citera
2014-01-17, 09:50
Bannlyst
Citat:
Du tror att blodet inte hade torkat när filten lades på. Och Quarrel vill inte att du svarar på frågan om vad som händer med luftspalten när madrasser och övrigt läggs på. Men jag tror att du vet vad som händer.

Jag tror som du att blodet under inkontinensskyddet inte var torrt, därav blod på det, under ett par dygn sprider det sig under och ut, mestadels krypandes under bomullslagret, i det syntetlager som syns på undersidan resårbottens täckande tyg i FUP.
Blodet torkar när det sugs upp av överdelen, bomullstyget som är exponerat mot luftspalten.

Allt i enlighet med Enars experiment.

GM var tvungen att direkt skyla inkontinenskyddet, förutom fleecefilten vad skulle det isf. kunna varit ?
Mao. så har den legat på hela tiden, för pisskyddets skull.
Citera
2014-01-17, 09:55
Bannlyst
Citat:
LJ: 9 sep och 12 sept
A: var det så mycket sly så man repade bilar om man körde in där som jägare jag pratat med har sagt?
LJ: det fanns grenar som stack ut, det skulle eventuellt kunna repa bilar
A: brända bilar, fanns det också där?
LJ. jag hittade en bränd bil på höger sida av Sigges väg, jag kommer inte ihåg om det var före eller efter vi var där och röjde. Svartedalen är ett dumpningsställe för brända bilar, jag rapporterar in ungefär 5 bilar per år.
A: i förhör har du sagt att du trodde att det kan ha varit ungefär en månad innan ni röjde?
LJ: Det kan ha varit så att jag hittade en totalt utbränd bil c:a en månad innan jag röjde men jag hittar så många så det är svårt att skilja den ena från den andra.
Läs mer: http://www.xn--rttegng-5wan.se/spekerod/spekerod-dag-5/

Huga, har Polisen följt upp vilken bil som hittades utbränd på vägen till FP 2011 ?
Senast redigerad av Fnurra-pa-traden 2014-01-17 kl. 10:02.
Citera
2014-01-17, 09:57
Bannlyst
Citat:
Jag tror som du att blodet under inkontinensskyddet inte var torrt, därav blod på det, under ett par dygn sprider det sig under och ut, mestadels krypandes under bomullslagret, i det syntetlager som syns på undersidan resårbottens täckande tyg i FUP.
Blodet torkar när det sugs upp av överdelen, bomullstyget som är exponerat mot luftspalten.

Allt i enlighet med Enars experiment.

GM var tvungen att direkt skyla inkontinenskyddet, förutom fleecefilten vad skulle det isf. kunna varit ?
Mao. så har den legat på hela tiden, för pisskyddets skull.

I så fall har madrasser och annat lagts på ett eller flera dygn efteråt.
Citera
2014-01-17, 09:58
Bannlyst
Citat:
Läs mer: http://www.xn--rttegng-5wan.se/spekerod/spekerod-dag-5/

Huga, har Polisen följt upp vilken bil som hittades utbränd på vägen till FP 2:a veckan i augusti 2010 ?

De röjde 2011.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in