2014-01-16, 23:03
Medlem
Finlisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maskroos
Är det relevant, eller är du endast sjukt nyfiken?

Självklart är jag nyfiken, dock inte sjukt nyfiken som du kanske tror. Det är ju så att det är ju så att det står klart att fs inte har några vänner (har han själv skrivit) förutom dom han just för stunden manipulerar. Hans familj tar av naturliga skäl avstånd från honom. Han har ingen kontakt med sina barn. Vem återstår då mer än du?

Därför är jag såklart nyfiken vad det är för anhöriga han ska träffa. Är det dej han ska träffa? Eller är det fler. Det är upp till dej att svara, men det bör inte vara nåt hemligt, finns ingen anledning till det.
Citera
2014-01-16, 23:10
Medlem
MrsMagoos avatar
Victor Jensen: Ja, i morgon fortsätter rättegången med start klockan 9:15. Är fyra stycken vittnesförhör som ska hållas då. Sedan är det tre dagar kvar av rättegången som avslutas nästa torsdag med slutpläderingar, om tidsplanen håller. Det är också en syn inplanerad på tisdag. Den ska visa att hur enskilt fastigheten ligger, att det krävs god lokalkännedom för att hitta till den plats där Marinas kropp dumpades och att platsen är otillgänglig.

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=125&artikel=5756269
Citera
2014-01-16, 23:26
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det är inte konstaterat hur lång tid som måste gå innan blod inte färgar av sig på en fleecefilt.
Det behövs väl ingen vetenskaplig undersökning för att fastställa att icke torrt blod färgar av sig på tyg som läggs på det icke torra blodet?
Citera
2014-01-16, 23:30
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ja, jag citerade korrekt. ACE konstaterar inte att Francois inte var en kontakt i Sverige som känner M.
ACE konstaterar inte att Francois inte är en kontakt i Sverige. Men h*n konstaterar att han inte känner M.
Citera
2014-01-16, 23:32
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamilkar
Det behövs väl ingen vetenskaplig undersökning för att fastställa att icke torrt blod färgar av sig på tyg som läggs på det icke torra blodet?
Jag svarar här.
Citera
2014-01-16, 23:46
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamilkar
ACE konstaterar inte att Francois inte är en kontakt i Sverige. Men h*n konstaterar att han inte känner M.
Svar här: (FB) Marina Johansson spårlöst försvunnen i Spekeröd. Hittas mördad efter lång tid
Citera
2014-01-17, 08:16
Medlem
Vad händer idag? Värt att gå?
Citera
2014-01-17, 08:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av konfidentiellt
Vad händer idag? Värt att gå?
Klart du ska gå. Alltid kul med mordrättegångar!
Citera
2014-01-17, 08:43
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smålandtintin
Klart du ska gå. Alltid kul med mordrättegångar!
Vi får hoppas LJ har kryat på sig. Då kan det bli extra kul.
Citera
2014-01-17, 09:33
Medlem
Konservatics avatar
Citat:
Vi får hoppas LJ har kryat på sig. Då kan det bli extra kul.
Ja med tanke på att detta vittne och kroppen gjorde att hd beviljade resning och även såg en fällande dom som högst trolig . Gör du en annan bedömning än erfarna lagmän på hd föresten ?
Citera
2014-01-17, 09:44
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konservatic
Ja med tanke på att detta vittne och kroppen gjorde att hd beviljade resning och även såg en fällande dom som högst trolig . Gör du en annan bedömning än erfarna lagmän på hd föresten ?
Idag gör jag en annan bedömning på uppgifter som HD inte kände till när resningen beviljades.
Citera
2014-01-17, 10:00
Medlem
Konservatics avatar
Citat:
Idag gör jag en annan bedömning på uppgifter som HD inte kände till när resningen beviljades.
Med tanke på en luftspalt ? Ni Verkar hela tiden hitta på nya grejer som kan visa på fs oskuld. Skulle vara intressant att höra vad ni har kokat ihop som inte Hansson vet ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in