2014-01-17, 08:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Hur ska Fnurra-pa-traden veta det? Enligt EG behövs experiment.

Jag trodde att fnurra pa traden gillade att diskutera hypoteser då han tar upp den eventuella luftspalten. Men du vet nog bättre.
Citera
2014-01-17, 08:37
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pacifiera
Jag trodde att fnurra pa traden gillade att diskutera hypoteser då han tar upp den eventuella luftspalten. Men du vet nog bättre.
Nej, jag vet inte om blod som kryper ut ur ett inkontinensskydd fläckar en fleecefilt. Att blodet kröp råder knappast någon tvekan om, hade inte inkontinensskyddet täckt hela fläcken hade GM använt ett till. Om han visste att det fanns ett till i huset, förstås.
Citera
2014-01-17, 08:40
Bannlyst
Citat:
Nej, jag vet inte om blod som kryper ut ur ett inkontinensskydd fläckar en fleecefilt. Att blodet kröp råder knappast någon tvekan om, hade inte inkontinensskyddet täckt hela fläcken hade GM använt ett till. Om han visste att det fanns ett till i huset, förstås.

Fast Enar påstod i motsats till sitt experiment att blod inte kryper ut.
Citat:
EG: jag kan inte utesluta det men SP:s undersökning visade att utbredningen kom väldigt snabbt och att det blev väldigt lite förändringar med tiden.

Och då undrar jag varför mördaren inte lade skyddet lite längre upp för att dölja fläcken ?

Enar ljög under ed, förändringen var 12 cm.
Citera
2014-01-17, 08:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fnurra-pa-traden
Fast Enar påstod i motsats till sitt experiment att blod inte kryper ut.

Och då undrar jag varför mördaren inte lade skyddet lite längre upp för att dölja fläcken ?

Enar ljög under ed, förändringen var 12 cm.

Jag tror inte Fredrik klarade av att se allt blod. Det var ingen brådska att dölja blodet för någon annan än han själv just då.
Citera
2014-01-17, 08:56
Medlem
Konservatics avatar
Citat:
Vad skall han fråga ?
Ingen av dem påstår eller binder FS till något brott.
Alla bekräftar tillsammans att åklagarens linje gäller .
Nådastöten kommer när Lennart vittnar
Citera
2014-01-17, 08:59
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Jag tror inte Fredrik klarade av att se allt blod. Det var ingen brådska att dölja blodet för någon annan än han själv just då.
Jag tror inte att GM underlät att täcka fläcken för att han inte klarar att se blod, snarare tvärtom. Det är när man inte klarar att se blod som man täcker det så snart som möjligt.
Citera
2014-01-17, 09:00
Bannlyst
Citat:

FS klarade inte av att se allt blod och lade därför absorbtionstyget bara delvis över fläcken ?

Jag tror din logik haltar...
Citera
2014-01-17, 09:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Konservatic
Alla bekräftar tillsammans att åklagarens linje gäller .
Nådastöten kommer när Lennart vittnar

Är åklagarens linje att visa att MJ hade sexdejter ?
I så fall lyckades han.

Jag skulle tro att det vi har ett smärre spektakel att ta hänsyn till när LJ vittnar.
Citera
2014-01-17, 09:03
Bannlyst
Citat:
Jag tror inte att GM underlät att täcka fläcken för att han inte klarar att se blod, snarare tvärtom. Det är när man inte klarar att se blod som man täcker det så snart som möjligt.

Pisseskyddet täckte kanske blodet från början. Kommer han in dagen efter och ser spridningen läggs fleecefilten på.
Citera
2014-01-17, 09:06
Bannlyst
Citat:
Pisseskyddet täckte kanske blodet från början. Kommer han in dagen efter och ser spridningen läggs fleecefilten på.

Varför tog han inte bort pisseskyddet då om det hade torkat ?
Det är ju ett indicie mot FS påstår vissa ?
Citera
2014-01-17, 09:08
Bannlyst
Citat:
Varför tog han inte bort pisseskyddet då om det hade torkat ?
Det är ju ett indicie mot FS påstår vissa ?

Han ville inte se blodet. Och det var bara spridningen som hunnit torka. Resten var fortfarande blött.
Senast redigerad av pacifiera 2014-01-17 kl. 09:11.
Citera
2014-01-17, 09:09
Medlem
Konservatics avatar
Citat:
Är åklagarens linje att visa att MJ hade sexdejter ?
I så fall lyckades han.

Jag skulle tro att det vi har ett smärre spektakel att ta hänsyn till när LJ vittnar.
Nåväl den som väntar får se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in