2014-01-17, 02:00
Medlem
Min post är totalt korrekt..
Citera
2014-01-17, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kanzaki
Min post är totalt korrekt..

Knulla är inte kärlek. Vi tjejer vill ha samklang..njutning länge och ögonkontakt. Inte bara snabbt.
In och ut kan vi få när vi vill förutom 5/dagar per månad.
Senast redigerad av Dildolinda 2014-01-17 kl. 02:06.
Citera
2014-01-17, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elmi
Intressant, kan du utveckla tanken bakom frågan?

Jag har lätt för att få upp den och har historiskt haft lätt för att komma. Händer fortfarande ibland att man är för snabb.

För jag hade så när jag var ca 14 kanske? När man började ligga... Men läste lite om de på internet och i de flesta fall sitter det bara i psyket, man vill för gärna helt enkelt! Man måste tänka på saker som gör att man inte kommer men samtidigt så man inte tappar gnistan.
Funkar även att bita ihop käken när man känner att det snart är påväg (hårt som fan och spänna ansiktet) då kan man hålla någon minut till!
Citera
2014-01-17, 02:06
Medlem
Awa92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigeyesgirl
Dålig attityd för att jag undrar? Hm nu förstod jag inte riktigt.

Tack för att du inte läste resten av mitt inlägg. Skrev det inte för att hjälpa dig ändå..

Citat:
Ska man verkligen tro på de?
Någon som vet? Och hur ska jag hjälpa honom liksom..?

Det var väl främst detta jag syftade på. Fick lite dåliga vibbar av hur du förmedlade dina tankar. Inget illa menat.

Mvh
Citera
2014-01-17, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awa92
Tack för att du inte läste resten av mitt inlägg. Skrev det inte för att hjälpa dig ändå..

Det var väl främst detta jag syftade på. Fick lite dåliga vibbar av hur du förmedlade dina tankar. Inget illa menat.

Mvh

Otrevlighet hjälper inte vår medsyster!
Citera
2014-01-17, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awa92

Mvh
Jag läste dina tips men eftersom du började med ett "verkar ha dålig attityd" så fastnade jag på det..
Citera
2014-01-17, 02:23
Bannlyst
Grattis, din pojkvän är oskuld och han skäms för att erkänna detta. Inget ovanligt.
Det finns bedövningsspray som man sprayar på ollonet innan samlaget så att det blir mindre känsligt för stimulans. Alt. be han uppsöka läkare för att avlägsna luvan dvs omskuren balle mindre känslig.

Spray: http://www.shytobuy.se/stud-100.html
Citera
2014-01-17, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dildolinda
Knulla är inte kärlek. Vi tjejer vill ha samklang..njutning länge och ögonkontakt. Inte bara snabbt.
In och ut kan vi få när vi vill förutom 5/dagar per månad.
Hängde du med på nånting av det jag sa?
Citera
2014-01-17, 04:30
Medlem
lasternassummas avatar
Citat:
Hej, träffat en kille ett tag nu. Vi har inte haft sex men legat och myst ibland, och tänkt ha de några gånger.. Bara att han kommer för fort.
Vi kan ligga och mysa så helt plötsligt efter bara en liten stund säger han nej shit och sprutar ner sig.

En gång när vi närma oss sexet (tog av mina trosor och sedan hans kallingar) och tänker ge han en avsugning så kommer han på en gång innan ja ens hunnit nudda med tungan?

Har frågat varför men han säger bara att det är pga mig och att han blir nervös. Ska man verkligen tro på de?

För tidig utlösning (eng. premature ejaculation) är vanligt,
men svårt att definiera. Försök, båda två, att inte se det som
någonting som föranleder skuld. De flesta män skull vilja kontrollera
sin utlösning bättre. 4-8 minuter efter införande är ganska vanligt.
Jag rekommenderar en test. Utlösning nummer två kommer nog inte
lika snabbt. Testa igen! Säg att han inte ska skämmas för det som
händer. Det ska inte du heller. Möjligen är det så att din närhet är
så upphetsande så att det är svårt för honom att hålla igen. Det
skulle jag se som en komplimang om jag var du!

mvh/Bo S
Citera
2014-01-17, 05:09
Medlem
Otsir63s avatar
Citat:
Hej, träffat en kille ett tag nu. Vi har inte haft sex men legat och myst ibland, och tänkt ha de några gånger.. Bara att han kommer för fort.
Vi kan ligga och mysa så helt plötsligt efter bara en liten stund säger han nej shit och sprutar ner sig.

En gång när vi närma oss sexet (tog av mina trosor och sedan hans kallingar) och tänker ge han en avsugning så kommer han på en gång innan ja ens hunnit nudda med tungan?

Har frågat varför men han säger bara att det är pga mig och att han blir nervös. Ska man verkligen tro på de?
Ett vanligt fenomen hos många män detta att komma tidigt. (Märk att jag använder ordet "fenomen" och inte "problem") .
Felet ni gör är att ni avbryter bara för att han kommit! Nästa gång ni har mys och samma sak händer, tala då om för honom att det är helt ok och att du faktiskt tycker det är upphetsande att han kommer. Fortsätt sen myset och be honom smeka dig. Tala om hur du vill bli smekt. Ta hans hand och visa var och hur han ska smeka dig. Jag lovar, det kommer inte att ta många minuter innan han har stånd igen.
Se det inte som ett problem!
Citera
2014-01-17, 05:48
Medlem
hvita.nhegrers avatar
För tidig utlösning kan förebyggas eller undvikas genom prostatamassage.

Du ska alltså stimulera killens prostata genom att fingra honom eller använda dildo. Detta får hela hans kropp att spänna av och risken för för tidig utlösning minskar avsevärt. Prostatan finner du inuti hans stjärt.

Har själv provat denna metod med gott resultat.
Senast redigerad av hvita.nhegrer 2014-01-17 kl. 06:36.
Citera
2014-01-17, 06:07
Medlem
Kruzs avatar
Tycker ni ska fortsätta efter att han har kommit första gången. Kommer han snabbt så torka upp det och ligg sen och kela och gosa tills den vaknar igen, så ska ni se på andra bullar.
Detta är ju ingen nytt fenomen bland killar. Klart det kommer gå över, men ta det som en komplimang att du får han så jävla kåt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in