Citat:
Ok du ogillar fusk och fusk är inte tillåtet. Då vet vi det, bra. Fusk i gta är det värsta som finns och alla som fuskar borde tas ut på gatan och avrättas. Även om det handlar om att någon köper ett par snygga bilar med moddade pengar och inte stör någon annan så är det ju fusk! Fusk är ju det som förstör spelet och får sådana som dig och mig att bli rasande och skriva på internet om det. Utan alla fuskare i gta hade spelet varit perfekt och det hade inte funnits någonting att klaga på!!
Men kan inte du skriva någonting om spelet, utöver att du vill att de som fuskar ska bannas? Jag vill gärna se ett positivt inlägg från dig, ett där du inte gnäller eller klagar. Bara ett räcker, vad tror du om det?
Men kan inte du skriva någonting om spelet, utöver att du vill att de som fuskar ska bannas? Jag vill gärna se ett positivt inlägg från dig, ett där du inte gnäller eller klagar. Bara ett räcker, vad tror du om det?

Kolla mina tidigare inlägg i tråden före allt detta fuskande. Och jo. Spelet hade varit ganska nära perfekt om det inte vore för fuskare.
Det enda jag klagat på angående spelet är just fuskarna. När har det blivit fel att inte tycka om fusk?
Ett exempel: Igår när jag spelade var det en level 12, en level 27 och en level 18 som alla hade varsin tank. Det är just dessa idioter som jag stör mig på. De som använder de moddade pengarna till att få en klar fördel och till något som förstör för andra.
Men ska sluta gnälla om fuskare/fusk nu eftersom det är en bra sak att vi har fusk i multiplayer spel.
Och du anser fusk som inte ger en "jätte fördel" vara helt ok. Då vet vi det också.
Och jo spelet vore väligt mycket bättre utan alla fuskare. Presis som alla andra spel där folk fuskar på något sätt.
Att avrätta folk för att dom fuskar är lite overkill och det har jag aldrig sagt heller.
Allt fuskande i spelet har ju också troligtvis gjort så att all planerad DLC blivit försenade.
Över till annat än fusk.
För någon kväll sedan hade jag fått en bounty på mig, och beslöt att ta ett titan plan. Strax efteråt började 2 andra spelare jaga mig. Även dom hade ett titan.
Dom lyckades landa sitt plan på en av dom högsta byggnaderna i downtown LS och stod där med sina snipers för att försöka skjuta mig.
Flög bort en liten bit för att svänga planet och riktade nosen rakt mot dessa 2 på huset (deras titan var även där ännu). Några hundra meter före hoppade jag ur planet som fortsatte rakt mot de 2 spelarna på taket och allt slutade i en vacker explosion som resulterade i att jag fick 2 personer på min kill feed

Har även gjort samma sak med ett mindre flygplan en gång på en person som stod och sköt mot mig vid en bensin mack.
Så jävla kul att baila ur flyg för att få en obemannad flygplans kill

Dela gärna med dig av dina äventyr också.
Senast redigerad av DrAg00nEn 2014-01-16 kl. 12:57.
Senast redigerad av DrAg00nEn 2014-01-16 kl. 12:57.