2014-01-16, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Ok du ogillar fusk och fusk är inte tillåtet. Då vet vi det, bra. Fusk i gta är det värsta som finns och alla som fuskar borde tas ut på gatan och avrättas. Även om det handlar om att någon köper ett par snygga bilar med moddade pengar och inte stör någon annan så är det ju fusk! Fusk är ju det som förstör spelet och får sådana som dig och mig att bli rasande och skriva på internet om det. Utan alla fuskare i gta hade spelet varit perfekt och det hade inte funnits någonting att klaga på!!

Men kan inte du skriva någonting om spelet, utöver att du vill att de som fuskar ska bannas? Jag vill gärna se ett positivt inlägg från dig, ett där du inte gnäller eller klagar. Bara ett räcker, vad tror du om det?

Kolla mina tidigare inlägg i tråden före allt detta fuskande. Och jo. Spelet hade varit ganska nära perfekt om det inte vore för fuskare.
Det enda jag klagat på angående spelet är just fuskarna. När har det blivit fel att inte tycka om fusk?
Ett exempel: Igår när jag spelade var det en level 12, en level 27 och en level 18 som alla hade varsin tank. Det är just dessa idioter som jag stör mig på. De som använder de moddade pengarna till att få en klar fördel och till något som förstör för andra.
Men ska sluta gnälla om fuskare/fusk nu eftersom det är en bra sak att vi har fusk i multiplayer spel.

Och du anser fusk som inte ger en "jätte fördel" vara helt ok. Då vet vi det också.

Och jo spelet vore väligt mycket bättre utan alla fuskare. Presis som alla andra spel där folk fuskar på något sätt.
Att avrätta folk för att dom fuskar är lite overkill och det har jag aldrig sagt heller.

Allt fuskande i spelet har ju också troligtvis gjort så att all planerad DLC blivit försenade.

Över till annat än fusk.

För någon kväll sedan hade jag fått en bounty på mig, och beslöt att ta ett titan plan. Strax efteråt började 2 andra spelare jaga mig. Även dom hade ett titan.
Dom lyckades landa sitt plan på en av dom högsta byggnaderna i downtown LS och stod där med sina snipers för att försöka skjuta mig.

Flög bort en liten bit för att svänga planet och riktade nosen rakt mot dessa 2 på huset (deras titan var även där ännu). Några hundra meter före hoppade jag ur planet som fortsatte rakt mot de 2 spelarna på taket och allt slutade i en vacker explosion som resulterade i att jag fick 2 personer på min kill feed

Har även gjort samma sak med ett mindre flygplan en gång på en person som stod och sköt mot mig vid en bensin mack.
Så jävla kul att baila ur flyg för att få en obemannad flygplans kill

Dela gärna med dig av dina äventyr också.
Senast redigerad av DrAg00nEn 2014-01-16 kl. 12:57.
Citera
2014-01-16, 12:57
Medlem
budadis avatar
Skönt. Man slipper mycket skit när pengarna försvinner.. Bountys (ni fattar), folk som jämt har fullt med sticky bombs, typ uppdrag som ger 1000$ vid vinst (team dvs) används 15 stickybombs a 600$, reveal players, off the map osv osv osv. Kommer säkerligen bli grymt mycket roligare att spela för oss som inte fått massvis av pengar.
Citera
2014-01-16, 13:27
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn

För någon kväll sedan hade jag fått en bounty på mig, och beslöt att ta ett titan plan. Strax efteråt började 2 andra spelare jaga mig. Även dom hade ett titan.
Dom lyckades landa sitt plan på en av dom högsta byggnaderna i downtown LS och stod där med sina snipers för att försöka skjuta mig.

Flög bort en liten bit för att svänga planet och riktade nosen rakt mot dessa 2 på huset (deras titan var även där ännu). Några hundra meter före hoppade jag ur planet som fortsatte rakt mot de 2 spelarna på taket och allt slutade i en vacker explosion som resulterade i att jag fick 2 personer på min kill feed

Har även gjort samma sak med ett mindre flygplan en gång på en person som stod och sköt mot mig vid en bensin mack.
Så jävla kul att baila ur flyg för att få en obemannad flygplans kill

Dela gärna med dig av dina äventyr också.

Haha nice!

Jag har också en titan-historia.

Jag och en gta-vän hade bestämt oss för att åka till Mount Chiliad för lite mountain biking. Jag skaffar en Mule (lastbil som man kan köpa) och vi cyklar till den för att lasta i cyklarna. Allt går bra och tillsluut har vi lastbilen med två cyklar i, vi var redo.

Men vi bestämde oss för att hitta en cargobob och lyfta lastbilen med cyklarna i hela vägen till berget. Problemet var att väl på flygplatsen spawnade ingen cargobob. Så istället åker vi till en hangar där ett titan-plan alltid spawnar.

Vi öppnar luckan och flyttar över cyklarna från lastbilen till planet, innan vi stänger luckan och flyger iväg. Perfekt! Två cyklar i lastutrymmet och två man i cockpit.

Min tanke var att hitta en väg där jag kunde sätta ned planet, men väl framme vid berget bestämmer jag mig för att landa på själva berget. Det går strålande, planet lägger sig fint på berget. Dock så glider det nedåt. Sakta men säkert glider det och jag är beredd på en explosion.

Men det gick bra och planet stannade så vi kunde hoppa ut. När vi ska ta ut cyklarna exploderar iallafall planet och min vän dör, samtidigt som planet glider ner för berget igen.

Vi lyckades iallafall få ut cyklarna som var hela (trots explosionen) och vi cyklar sedan mot toppen, det var ett grymt äventyr att landa en titan med cyklar i på ett berg.

Det kommer bli fler turer dit, att cykla downhill var awesome!
Citera
2014-01-16, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Haha nice!

Jag har också en titan-historia.

Jag och en gta-vän hade bestämt oss för att åka till Mount Chiliad för lite mountain biking. Jag skaffar en Mule (lastbil som man kan köpa) och vi cyklar till den för att lasta i cyklarna. Allt går bra och tillsluut har vi lastbilen med två cyklar i, vi var redo.

Men vi bestämde oss för att hitta en cargobob och lyfta lastbilen med cyklarna i hela vägen till berget. Problemet var att väl på flygplatsen spawnade ingen cargobob. Så istället åker vi till en hangar där ett titan-plan alltid spawnar.

Vi öppnar luckan och flyttar över cyklarna från lastbilen till planet, innan vi stänger luckan och flyger iväg. Perfekt! Två cyklar i lastutrymmet och två man i cockpit.

Min tanke var att hitta en väg där jag kunde sätta ned planet, men väl framme vid berget bestämmer jag mig för att landa på själva berget. Det går strålande, planet lägger sig fint på berget. Dock så glider det nedåt. Sakta men säkert glider det och jag är beredd på en explosion.

Men det gick bra och planet stannade så vi kunde hoppa ut. När vi ska ta ut cyklarna exploderar iallafall planet och min vän dör, samtidigt som planet glider ner för berget igen.

Vi lyckades iallafall få ut cyklarna som var hela (trots explosionen) och vi cyklar sedan mot toppen, det var ett grymt äventyr att landa en titan med cyklar i på ett berg.

Det kommer bli fler turer dit, att cykla downhill var awesome!

Mount Chiliad är awesome. Lite en av orsakerna till att mitt 10 bilars garage endast består av diverse off-road bilar (samt en Daemon MC).
Citera
2014-01-16, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ralleBb
Asså jag fattar inte tyckte du seriöst att det va kul att ha 76 mille? då är de ju ingen mening att spela mer, det roliga med spelet är ju ändå uppbyggnads processen när man väl har "allt" så tröttnar man jävligt fort, så är det med alla uppbyggnads spel tycker iaf jag men alla tycker la olika

Jag hade ändå en dyr lägenhet och egentligen ett garage fullt med bra bilar innan miljonerna så jag hade inget att spela för ändå, som du ser det.

Jag tycker det är roligare att spela allting och försöka ha så roligt som möjligt istället för att fokusera på pengarna och grinda uppdrag hela tiden.
Citera
2014-01-16, 13:42
Medlem
Man får alltså behålla allt som man hade i garaget, och allt man köpt för pengarna.

Jävla dumt att man inte köpte en massa adders
Citera
2014-01-16, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe89
Man får alltså behålla allt som man hade i garaget, och allt man köpt för pengarna.

Jävla dumt att man inte köpte en massa adders

Ingen som vet det ännu. Men tydligen så är adders listade som "not sellable" på Socialclub nu.
http://imgur.com/grWBQ81

Får väl se när servrarna är uppe igen.
Citera
2014-01-16, 14:14
Medlem
Lite frågor och svar om det som händer nu:
http://support.rockstargames.com/hc/communities/public/questions/200740037
Citera
2014-01-16, 15:50
Medlem
budadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrAg00nEn
Mount Chiliad är awesome. Lite en av orsakerna till att mitt 10 bilars garage endast består av diverse off-road bilar (samt en Daemon MC).

Jag har 2 race jag gjort som man kör mkt mount chiliad. Tkr också berget är riktigt nice. Men jag kör mest muscle cars
Citera
2014-01-16, 15:50
Medlem
Allt är uppe igen! Weeee!! På väg in, få se vad man har kvar!

EDIT: Första man fick när man kom in va ett mess från simeon att han ville bla ha sentinel xs och den körde förbi mig som en galning så jaga ner han och tog ner bilen till hans garage och fick 22k (metal paint). Det gjorde man inte när man hade pengar, så på det sättet är det roligare nu, att man blir jagad av folk som vill ha bilen man försöker lämna!

Edit2: Men inser nu att jag inte hade ringt försäkringen igår när man va rik så fick man pynta ut ca 15k för alla bilar som va pajj, syyyyyrt!
Senast redigerad av underbartliv 2014-01-16 kl. 16:05.
Citera
2014-01-16, 16:02
Medlem
Är de något mer som är ändrat bortsett från pengarna?
Citera
2014-01-16, 16:07
Medlem
Man kan sälja bilarna. Satan att man inte bunkrade upp innan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här