2014-01-16, 14:43
Medlem
Bruunkens avatar
Är det någon som har lirat med Zlatan och Aguero i samma lag? Om så är fallet, hur gick det?

För mig personligen så låter det som en sjukt bra anfallskombo. Zlatan med sin längd, råstyrka (Och allt där emellan) samt en liten, ettrig målfarlig Argentinare. Tror detta får bli mitt kommande lagbygge när jag tröttnar på mitt nuvarande.
Citera
2014-01-16, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tsimfuck
vad är skillnaden på SIF och IF?
I dont get it!
IF = Inform
SIF = Second inform
Citera
2014-01-16, 14:45
Medlem
max02s avatar
Har ju redan byggt ett första och andra lag som jag börja köra med om några dagar men blev sjukt sugen på detta nu: http://www.futhead.com/14/squads/5303429/

Gillar inte att blanda rare med non rare men i detta fallet får man faktiskt blunda för Fuentes non rare för hans kort ser så sjukt bra ut (91 smidighet, 92 jumping, 72 styrka, 83 sprint speed,78 heading och 3* skills).

IF Montero har jag velat testa sen första dagen det kortet kom. Ser magiskt ut!

Ibarbo vet jag sen innan är beast, tycker han är en av dom bästa på spelet. Falcao har jag hört mycket bra om, annars ska jag testa Riascos där.
Citera
2014-01-16, 14:58
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiKarN8
Arsenalsupporter som jag är, tänkte jag göra ett lag med Lord Bendtner och Vela för 200k.

http://www.futhead.com/14/squads/5302380/

Någon som har nåt bättre förslag? Formation kvittar, bara IF Vela och IF Bendtner är med
Tror det eller ej men Bendter är bland de bättre jag har spelat med faktiskt.
Citera
2014-01-16, 15:00
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dr.topdawg
Någon som har något bra tips på hur man försvar sig på hörnor då motståndaren har Benteke.
Spelar med SIF Benatia och Chiellini som mittbackar och möter en killen med Benteke.
Förlorar matchen med 6-5. Benteke gör 4 nickmål på hörna. Det är ju inte ens roligt.

Har inte testat att spela med Benteke av den anledningen att det är för jävla tråkigt att bara bomba in inlägg mot en stor centertank. Är han så OP på huvud eller är det jag som helt enkelt inte kan försvara mig på hörnor. Spelar ändå i div 2 så ett och annat kan jag men 4 mål på hörna är pinsamt.
Jag släpper aldrg in hörnor typ, inte inlägg heller för den delen om inte motståndaren får stå helt fri. Jag går ut med målvakten, om jag inte gör det så spammar jag B.
Citera
2014-01-16, 15:00
Medlem
dr.topdawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av livsfarligt
Finns alltid ensamma själar som lär sig slå hörnor eftersom dom inte har någon kreativtet eller känsla för spelet. Mitt enda tips är att köra auto på hörnor sen mata skottknappen. Din spelare satsar mer aggresivt på bollen för att vara först.

50% av målen jag släppte in förr var just på hörnor vilket har minskat markant nu.

Försöker att hela tiden upprätthålla en tät defensiv men det är på hörnor som majoriteten av målet kommer.Tack för tipset. Ska pröva det.

Från det ena till det andra. Gjorde en sådan fruktansvärt vacker bicicleta med Vidal. Hur gör jag för att ladda upp målet? Sparade reprisen efter matchen men kan inte finna den på ultimateteam.com.
Citera
2014-01-16, 15:02
Medlem
osnolssons avatar
Är det någon som har ett bra lag med Zlatan? Har ungefär 2.4 miljoner att spendera.
Citera
2014-01-16, 15:04
Medlem
osnolssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruunken
Är det någon som har lirat med Zlatan och Aguero i samma lag? Om så är fallet, hur gick det?

För mig personligen så låter det som en sjukt bra anfallskombo. Zlatan med sin längd, råstyrka (Och allt där emellan) samt en liten, ettrig målfarlig Argentinare. Tror detta får bli mitt kommande lagbygge när jag tröttnar på mitt nuvarande.

Har du ngt lag som du tänkt lira? Är jävligt sugen på att lira med zlatan
Citera
2014-01-16, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dr.topdawg
Försöker att hela tiden upprätthålla en tät defensiv men det är på hörnor som majoriteten av målet kommer.Tack för tipset. Ska pröva det.

Från det ena till det andra. Gjorde en sådan fruktansvärt vacker bicicleta med Vidal. Hur gör jag för att ladda upp målet? Sparade reprisen efter matchen men kan inte finna den på ultimateteam.com.

Inga problem, det kommer garanterat att rädda några mål om du inte testat det förut!
Du kan välja ett alternativ efter matchen om målet finns kvar i highlightsen. Starta reprisen för det målet sen kan du välja att ladda upp på eafotball.com eller något sådant.

Dock inte 100% säker så om jag har fel hoppas jag nån rättar mig!
Citera
2014-01-16, 15:10
Medlem
Bruunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnolsson
Har du ngt lag som du tänkt lira? Är jävligt sugen på att lira med zlatan

Lirar honom just nu i detta lag: http://www.futhead.com/14/squads/5160499/

Funkar hur bra som helst. Neymar och Zlatan är verkligen guld att lira med. Om man tycker om att göra skills så är dessa två herrar en våt dröm att ha i samma lag.
Citera
2014-01-16, 15:13
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av max02
NIF = Non In Form (vanliga kortet)

IF = In form (första)

SIF = Second In Form (andra)

TIF = Third In Form (tredje)
Förstår inte varför man började med NIF. Helt meningslöst.
Citera
2014-01-16, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niibaa
Säger som han ovan, vilka typer av kontrakt? Annars skönt att det funkar för dig Min trading nu på sistone har mest handlar om St Patricks Day där man kan tjäna en fet kova

Är det bekräftat någonstans att st patrics cupen kommer i år?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in