Har bara kört ett fåtal matcher med Neuer, men han är utan tvekan den bästa målvakten jag spelat med i år! Han räddar verkligen allt och gör sällan misstag
Hans Toty är grymt !, omöjlig o göra mål på o gör dom sjukaste räddningarna,fast har bara möt min polare som har han 2 matcher, men även tots Lahm är jävligt svår o komma förbi
Kul när man drar igång snabbmatch..
Laget man möter är BBVA med bla TOTY Ramos, Ronaldo, IF Neymar Messi och Bale.. när ja leder byter han in Ibra... 5-0 till mig...förmodligen en av de sämre ja mött på FIFA 14
MattHDGamer (snubbe från youtube) ska tydligen ha fått sitt konto hackat.
underbar läsning:
"His main account got hacked and he lost Matt Widz's Pele among other things. He contacted EA and with him being such an important person he promptly got everything put back into his account. Problem was though the hacker changed the details on the account so Matt no longer had access to it. EA failed to realize this and promptly gave the hacker everything in Matt's club again. He got taken for everything he had... Twice "
Hans Toty är grymt !, omöjlig o göra mål på o gör dom sjukaste räddningarna,fast har bara möt min polare som har han 2 matcher, men även tots Lahm är jävligt svår o komma förbi
Låter bra det! Någon som vet vad han kostar just nu på Xbox? Har inte möjlighet att kolla själv atm
Tjena har ett pl lag som jag är riktigt nöjd med och har cirka 20k som jag inte vet vad jag ska göra med någon som kan hjälpa mig bygga ett roligt lag med dom som man bara kan ha förskojs skull?