2014-01-16, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Flashback-kamrater, ni har ju koll på allt utom er själva, går kontraktspriserna upp på dagarna? Haffade kontrakt för 150C, så har ju inga stålar kvar. Vore fint och kränga för 250-300 och haffa nya igen.

Dem brukar ju ligga där omkring, men det jobbiga är ju att man måste inhandla extremt många för att göra en märkbar profit tyvärr. Själv brukar jag inte trejda med consumables utan föredrar att hitta och fynda spelare!
Citera
2014-01-16, 11:20
Medlem
Eken10Larssons avatar
Ska man öppna packa nu eller vänta till anfallarna eller när hela laget kommer ut?
Senast redigerad av Eken10Larsson 2014-01-16 kl. 11:23.
Citera
2014-01-16, 11:31
Medlem
Skittjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eken10Larsson
Ska man öppna packa nu eller vänta till anfallarna eller när hela laget kommer ut?

Ångesten är nog lika stor efteråt hur du än gör.
Citera
2014-01-16, 11:34
Medlem
Eken10Larssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skittjack
Ångesten är nog lika stor efteråt hur du än gör.
Haha sant! Men när har man störst chans tror du?
Citera
2014-01-16, 11:35
Medlem
jesper98.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eken10Larsson
Haha sant! Men när har man störst chans tror du?

största chansen att få bra spelare? den är väl alltid lika liten
Citera
2014-01-16, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dr.topdawg
Snyggt lagbygge!
Spelar också med en trupp från Serie A.
Har samma mittlås som dig och det är vattentätt. Som ytterbackar lirar jag emellertid Radu och IF Torosidis och tycker att dem fungerar utmärkt. Vill inte att ytterbackarna ska komma för långt upp i banan och lämna Chiellini och Benatia ensamma. IF Torosidis är riktigt bra. Sätt Shadow som Chem på honom och du är hemma.

Beträffande mittfältet är jag personligen inte alls nöjd med IF Kaka. För egen del fungerar IF Mertens bättre som COM. IF Mertens känns snabbare och mer rörlig. Har inte prövat IF Pogba men hans stats ser riktigt bra ut.

Hur är IF Balotelli? Har i princip prövat varenda anfallare i hela Serie A med undantag för IF Balotelli och IF Tevez men den enda som fungerar som ensam striker är Klose. Har du inte prövat honom så rekommenderar jag honom starkt. Vet inte vad det är men han förstör varenda försvar han ställs mot.
IF Balotelli hmm ja du vad ska man säga Jag bytte min nif mot hans if och förväntade mig att han skulle va riktigt grym men jag gick från division 1 till 4 efter det.

Brukar inte klaga på att IFs ibland verkar bli sämre än sina nif som många tycker men i det här fallet håller jag med. Gjorde knappt några mål med han och nu har jag sålt han och köpte in hans vanliga och nu går det bra igen.

Men testa han om du vill han kanske fungerar för dig men jag lägger hellre mina coins på nån anna spelare.
Citera
2014-01-16, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laban112
Har hunnit testa i princip samtliga guldspelare och de flesta IFs i Serie A och har därmed kommit fram till denna elva som jag numera kör med. Lite osäker på Montolivo, skulle gärna få in Hernanes men gör så sjukt mycket ass med Montolivo just nu. Mittlåset är det bästa jag använt och Balotelli är nog den roligaste anfallaren jag testat. Han gör mål på alla sätt som finns, snittar lätt 1 mål/match med honom vilket jag inte gjort med andra spelare. http://www.futhead.com/14/squads/5110710/
Nån Serie A-spelare ni hade kört i min elva som jag inte använder?
Martinho som LB skulle jag valt direkt för han är lätt den bästa jag spelat med i serie a och bry dig inte om hans stats utan prova han först.

Du testa 4-3-3(5) och lägg Pogba som CDM och Cerci som RW och Hernanes som CM, tro mig du kommer inte bli besviken.
Citera
2014-01-16, 11:59
Medlem
Speytos avatar
Är det någon här som lyckas spela via wifi utan att ständigt tappa kontakt med EAs servrar? Var så på FIFA 13 också. Lirar PS3
Citera
2014-01-16, 12:11
Medlem
bajen-95s avatar
Han jag möter lämnar matchen efter 6-1 runt 50min. Jag gör 5 mål med Gerrard och han får inte ens högsta matchbetyget skumt.
Citera
2014-01-16, 12:11
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niibaa
Dem brukar ju ligga där omkring, men det jobbiga är ju att man måste inhandla extremt många för att göra en märkbar profit tyvärr. Själv brukar jag inte trejda med consumables utan föredrar att hitta och fynda spelare!
Fick sålt ett par för 350. Perfekt för min del. Spendera minimal tid framför skiten men få in lite extra coins.
Citera
2014-01-16, 12:14
Medlem
Hur ser det bästa bpl-laget ut om ni fick välja? Oavsett budget. Gör en 3-4-2 uppställning, vore snällt!
Citera
2014-01-16, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Fick sålt ett par för 350. Perfekt för min del. Spendera minimal tid framför skiten men få in lite extra coins.

Vilka kontrakt är det du säljer då? 28 matcher?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in