Citat:
Ursprungligen postat av
dr.topdawg
Snyggt lagbygge!
Spelar också med en trupp från Serie A.
Har samma mittlås som dig och det är vattentätt. Som ytterbackar lirar jag emellertid Radu och IF Torosidis och tycker att dem fungerar utmärkt. Vill inte att ytterbackarna ska komma för långt upp i banan och lämna Chiellini och Benatia ensamma. IF Torosidis är riktigt bra. Sätt Shadow som Chem på honom och du är hemma.
Beträffande mittfältet är jag personligen inte alls nöjd med IF Kaka. För egen del fungerar IF Mertens bättre som COM. IF Mertens känns snabbare och mer rörlig. Har inte prövat IF Pogba men hans stats ser riktigt bra ut.
Hur är IF Balotelli? Har i princip prövat varenda anfallare i hela Serie A med undantag för IF Balotelli och IF Tevez men den enda som fungerar som ensam striker är Klose. Har du inte prövat honom så rekommenderar jag honom starkt. Vet inte vad det är men han förstör varenda försvar han ställs mot.
IF Balotelli hmm ja du vad ska man säga

Jag bytte min nif mot hans if och förväntade mig att han skulle va riktigt grym men jag gick från division 1 till 4 efter det.
Brukar inte klaga på att IFs ibland verkar bli sämre än sina nif som många tycker men i det här fallet håller jag med. Gjorde knappt några mål med han och nu har jag sålt han och köpte in hans vanliga och nu går det bra igen.
Men testa han om du vill han kanske fungerar för dig men jag lägger hellre mina coins på nån anna spelare.