Citat:
Ursprungligen postat av
laban112
Har hunnit testa i princip samtliga guldspelare och de flesta IFs i Serie A och har därmed kommit fram till denna elva som jag numera kör med. Lite osäker på Montolivo, skulle gärna få in Hernanes men gör så sjukt mycket ass med Montolivo just nu. Mittlåset är det bästa jag använt och Balotelli är nog den roligaste anfallaren jag testat. Han gör mål på alla sätt som finns, snittar lätt 1 mål/match med honom vilket jag inte gjort med andra spelare.
http://www.futhead.com/14/squads/5110710/
Nån Serie A-spelare ni hade kört i min elva som jag inte använder?
Snyggt lagbygge!
Spelar också med en trupp från Serie A.
Har samma mittlås som dig och det är vattentätt. Som ytterbackar lirar jag emellertid Radu och IF Torosidis och tycker att dem fungerar utmärkt. Vill inte att ytterbackarna ska komma för långt upp i banan och lämna Chiellini och Benatia ensamma. IF Torosidis är riktigt bra. Sätt Shadow som Chem på honom och du är hemma.
Beträffande mittfältet är jag personligen inte alls nöjd med IF Kaka. För egen del fungerar IF Mertens bättre som COM. IF Mertens känns snabbare och mer rörlig. Har inte prövat IF Pogba men hans stats ser riktigt bra ut.
Hur är IF Balotelli? Har i princip prövat varenda anfallare i hela Serie A med undantag för IF Balotelli och IF Tevez men den enda som fungerar som ensam striker är Klose. Har du inte prövat honom så rekommenderar jag honom starkt. Vet inte vad det är men han förstör varenda försvar han ställs mot.