2014-01-15, 17:42
Medlem
Bananhalkarens avatar
http://www.swefilmer.com/paradise-ho...8d940356d.html
Vad heter låten som spelas 4.55?
Citera
2014-01-15, 18:43
Medlem
pulkan17s avatar
VAD HETER artisten/låten som spelas i bakgrunden?

http://www.youtube.com/watch?v=njaSXZC6qJM
Citera
2014-01-15, 19:21
Medlem
knibens avatar
Whore, prank, headshot, prank prank... så går lite av texten, tror ialla fall att det är de de säger
Citera
2014-01-15, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slutaskrik
Letar efter en låt som spelas i en reklamfilm på trean just nu. Råkade bara se den i förbifarten så enda jag vet är att reklamen består av ett ihopplock av klipp från olika filmer, bland annat Pirates of the Caribbean där man ser Johnny Depp stå öga mot öga mot Penelope Cruz.

Återkommer med mer info så fort jag har sett reklamen igen.

Det var en netflixreklam jag pratade om. Ytterligare en film i reklamen är Batman.
Citera
2014-01-15, 22:03
Medlem
Vandalizers avatar
För i helvete, får snart panik. Letar efter en låt som jag inte har en jävla aning om vart jag har hört den eller om den ens existerar.

Refrängen börjar med ett ord som liknar baby följt ylande, typ ohhhhh oh oh oh oh (låter väldigt bra i mitt huvud). För att förtydliga så börjat ylandet väldigt ljust för att sedan gå ner.

Om jag säger så här, det låter som en låt som skulle kunna dyka upp på så ska det låta 1000 gånger om.

Hjälp mig, snälla flashback, hjälp mig.
Citera
2014-01-15, 22:27
Moderator
Allaballawallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vandalizer
För i helvete, får snart panik. Letar efter en låt som jag inte har en jävla aning om vart jag har hört den eller om den ens existerar.

Refrängen börjar med ett ord som liknar baby följt ylande, typ ohhhhh oh oh oh oh (låter väldigt bra i mitt huvud). För att förtydliga så börjat ylandet väldigt ljust för att sedan gå ner.

Om jag säger så här, det låter som en låt som skulle kunna dyka upp på så ska det låta 1000 gånger om.

Hjälp mig, snälla flashback, hjälp mig.

Justin Bieber - Baby
Allt stämmer "baby", ylande, o-ande, väldigt ljust och allt går ner.

Låter väldigt illa i mitt huvud...
Citera
2014-01-15, 22:39
Medlem
Vandalizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allaballawalla
Justin Bieber - Baby
Allt stämmer "baby", ylande, o-ande, väldigt ljust och allt går ner.

Låter väldigt illa i mitt huvud...
Please.

För att förtydliga det hela så besitter kvinnan som sjunger på en rätt rockig röst. Om du har en gitarr i din hand så spela bara typ 5-8-10 sen kommer ylandet 12-15-12-10-8. Folk verkar känna igen melodin men inte en jävel vet vilken låt det är.
Citera
2014-01-15, 22:46
Medlem
sowahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SPOOKYBO111
Hörde en låt på P3 för någon dags sen, det va fransk hip hop och hon på P3 sa att den handlade om "öppna portarna" eller något liknande.

Någon som vet vilken låt jag pratar om???
Kan du länka programmet på deras websida? Tror man kan lyssna på allt efterhand, alt. kolla i spellist-arkivet? Har lyssnat en del på fransk hip-hop faktiskt.

3 eme oeil är rätt känt, sök runt lite på dessa gossar, vem vet? Du kan ha tur.
Citera
2014-01-15, 22:48
Medlem
sowahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GravtPsykisktStord
Verkar förbli ett olöst fall!
Av att döma efter kommentarer verkar det tyvärr bara vara en ringtone och inget mer.
Citera
2014-01-16, 00:27
Medlem
Phazi0s avatar
Låttypen är likt Mr Vain, Be my lover, Rythm of the night, Rythm is a dancer. Nån tjej som sjunger "for the very first tiiiiiiime". Vad heter denna låt?
Citera
2014-01-16, 00:52
Medlem
Käg Malaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phazi0
Låttypen är likt Mr Vain, Be my lover, Rythm of the night, Rythm is a dancer. Nån tjej som sjunger "for the very first tiiiiiiime". Vad heter denna låt?

Jag vet inte hur stor likheten med de andra låtarna är, men refrängen till Madonnas Like a Virgin innehåller i alla fall de aktuella orden: "Like a virgin, touched for the very first time"

http://www.youtube.com/watch?v=zHW5RVvg2v4
Citera
2014-01-16, 01:38
Medlem
ercys avatar
Vad heter låten i detta klipp från Paradise Hotel? Länk till klippet på TV3 Play.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in