2014-01-15, 16:27
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Märker inte av något handikapp. Dock märker jag att folk anstränger sig mycket mer och spelar sitt absolut bästa när de möter mig.

Mitt lag, obesegrat än så länge: http://www.futhead.com/14/squads/5265470/

Länka ditt lag!

http://www.futhead.com/14/squads/5266445/

Det där laget var det som kosta mig de två förlusterna. Inte så att dom jag mötte spelade bra eller så. Mer bara att spelarna stannade upp extra mycket när dom var igenom på nerfade trough balls, andrabollarna studsade inte min väg, inkasst var svåra att placera rätt, frisparkar, insparkar gick inte att slå till rätt adress längs backen osv.

Tycker ju folk borde anstränga sig mer när dom möter det här som jag spelar med en hel del.

http://www.futhead.com/14/squads/5266527/
Citera
2014-01-15, 16:28
Medlem
Bruunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Du hade nyss köpt Zlatan va? Vill du länka ditt lag, behöver lite inspiration.

Tycker verkligen du ska ge 4411 ett försök, har spelat ungefär 15 matcher med laget och nu går det galant. Gick lite trögt i början men man lär sig hur man skall lira för att få maximal utdelning!
Citera
2014-01-15, 16:30
Medlem
Linkaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Rodriguez är magisk

Ja, hans stats är ju underbara iallafall så det ska bli spännande att prova!
Citera
2014-01-15, 16:35
Medlem
Jerkstores avatar
Helvete vad Ribery rasar i pris. Trodde jag var smart som köpte honom för 846k i förrgår...
Citera
2014-01-15, 16:39
Medlem
nomeks avatar
Har nu testat ett par matcher med mitt nya lag med Ibra och Ronaldo i en 4-3-3 (4) men får det inte alls att fungera och jag tror det har med formationen att göra så.. Är det någon som har lust att sätta ihop ett lag med Ibra och Ronaldo i en 4-1-2-1-2 så skulle jag vara mycket tacksam.

Någon som testat Ronaldo som LM ?
Citera
Bannlyst
Fan jag får ryck på att marknaden är så oförutsägbar. Är det någon som tror man förlorar väldigt mycket på att köpa TOTY Silva och TOTY Alves nu?
Citera
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
eller kanske en jan upgrade?

detsamma gäller kimpa. hur fan är han 74 rejtad? 2 sämre än wernbloom.. vad jag vet har han nu börjat få lite speltid i spartak vilket bara det är tillräckligt för en upgrade

Kanske borde göra en lista med eventuella ups? Tror att Suarez garanterat får ett 88-89 kort, EA vågade ju med RVP på 12 trots att många som hade hans IF klagade på att de blev knullade.

Möjligtvis Iturbe i Verona som haft en bra säsong hittills.

Shaw i S'oton har ju varit riktigt bra, skulle kunna bli lågrejtad guld eller eventuellt 74 rare.

Diego Costa har öst in mål i samma takt som the one and only Ronaldo, dags för 85 rejtat kort? David villa kanske får en BS-up kombinerat med pos-change till ST bara för att, inte för att han var otrolig direkt.

Några Roma-spelare förtjänar ju en rejäl boost, dock svårt när de absolut bästa redan har IF-kort. Benatia kommer nog vara 85-87 rejtad nästa spel, beroende på vilken klubb han spelar i och om han fortsätter med att hålla formen uppe. Ett defensivt monster som också är en av Europas målfarligaste backar.

Juventus ångar på, men jag har svårt att se någon bli up:ad. Visserligen spelar Pogba på en 83-84 rating-nivå men jag tror det är svårare för spelare som blivit up:ade förut att bli det igen. (Från silver till guld på 13).

Remy har skött sig bra, likaså många fler i Premier League. Det går inte att blunda för Ramsey och kompani.

Thauvin i Marseille har varit en frisk fläkt i ligue 1, jag tror att han och någon från Lille blir upad.

Eduardo Vargas och Fagner återvänder från lån har jag för mig, bägge har spelat bra i den brasilianska ligan och Vargas förde sitt Chile till VM som bäste målskytt för landet i kvalet. Tror bägge dessa herrar kan bli ett par riktiga OP-guldlirare. Ena för Wolfsburg, andra för Napoli (om han inte såldes). Muriel + Vargas </3

Antoine Griezmann bör bli 83-rejtad, annars är allting fel med världen.

Kom med förslag ni
Senast redigerad av Kouyate 2014-01-15 kl. 16:42.
Citera
2014-01-15, 16:41
Medlem
nomeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomek
Har nu testat ett par matcher med mitt nya lag med Ibra och Ronaldo i en 4-3-3 (4) men får det inte alls att fungera och jag tror det har med formationen att göra så.. Är det någon som har lust att sätta ihop ett lag med Ibra och Ronaldo i en 4-1-2-1-2 så skulle jag vara mycket tacksam.

Någon som testat Ronaldo som LM ?

Mvh

E: Budget runt 2-2.5 miljoner utöver Ronaldo och Ibra. (Ps4)
Citera
2014-01-15, 16:41
Medlem
Hej, behöver verkligen hjälp. Vill ha en bra hybrid på xbox för 350k. INGET krav. Alla squads är tillåtna
Citera
2014-01-15, 16:42
Medlem
Speytos avatar
Fan va GRYM Benteke är måste jag säga! Lirar honom i detta lag: http://www.futhead.com/14/squads/4884503/ (Jansen istället för Alaba & NIF Maicon)

Sätter nästan varje inlägg jag slår in t.ex, helt grym är han! 37 mål på 18 matcher för mig. Får tummen upp av mig

Vilka andra anfallare bör jag testa? Vilka är era favoriter?
Citera
2014-01-15, 16:44
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kouyate
text om ups

Ross Barkley och Adnan Januzaj lägger jag till
Citera
2014-01-15, 16:45
Medlem
Kouyates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Fan jag får ryck på att marknaden är så oförutsägbar. Är det någon som tror man förlorar väldigt mycket på att köpa TOTY Silva och TOTY Alves nu?

TOTY-kort är relativt säkra investeringar. Det kommer aldrig bättre kort, TOTS är 1-2 ratings sämre. Priset går nog upp på bägge samtliga när de gått ur packs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in