Citat:
Ursprungligen postat av
Guap
eller kanske en jan upgrade?
detsamma gäller kimpa. hur fan är han 74 rejtad? 2 sämre än wernbloom.. vad jag vet har han nu börjat få lite speltid i spartak vilket bara det är tillräckligt för en upgrade
Kanske borde göra en lista med eventuella ups? Tror att Suarez garanterat får ett 88-89 kort, EA vågade ju med RVP på 12 trots att många som hade hans IF klagade på att de blev knullade.
Möjligtvis Iturbe i Verona som haft en bra säsong hittills.
Shaw i S'oton har ju varit riktigt bra, skulle kunna bli lågrejtad guld eller eventuellt 74 rare.
Diego Costa har öst in mål i samma takt som the one and only Ronaldo, dags för 85 rejtat kort? David villa kanske får en BS-up kombinerat med pos-change till ST bara för att, inte för att han var otrolig direkt.
Några Roma-spelare förtjänar ju en rejäl boost, dock svårt när de absolut bästa redan har IF-kort. Benatia kommer nog vara 85-87 rejtad nästa spel, beroende på vilken klubb han spelar i och om han fortsätter med att hålla formen uppe. Ett defensivt monster som också är en av Europas målfarligaste backar.
Juventus ångar på, men jag har svårt att se någon bli up:ad. Visserligen spelar Pogba på en 83-84 rating-nivå men jag tror det är svårare för spelare som blivit up:ade förut att bli det igen. (Från silver till guld på 13).
Remy har skött sig bra, likaså många fler i Premier League. Det går inte att blunda för Ramsey och kompani.
Thauvin i Marseille har varit en frisk fläkt i ligue 1, jag tror att han och någon från Lille blir upad.
Eduardo Vargas och Fagner återvänder från lån har jag för mig, bägge har spelat bra i den brasilianska ligan och Vargas förde sitt Chile till VM som bäste målskytt för landet i kvalet. Tror bägge dessa herrar kan bli ett par riktiga OP-guldlirare. Ena för Wolfsburg, andra för Napoli (om han inte såldes). Muriel + Vargas </3
Antoine Griezmann bör bli 83-rejtad, annars är allting fel med världen.
Kom med förslag ni