2014-01-15, 00:14
Medlem
OddFellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FifaRasmus
Vet att förut på tidigare fifan behövde man X antal trofeer för att låsa upp vissa turneringar, typ 4 trofeer för att låsa upp en ny speciell turnering. (typ bara irländare i truppen etc)
Ok. tack för svaret!
Citera
2014-01-15, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jerkstore
Inte fan vet jag hur det går till, drygo. Tack ändå för svar...
Vad fan är det för fel på dig? Jag har ingen aning om hur det går till. Jag skrev vad jag trodde.
Citera
2014-01-15, 00:18
Medlem
OddFellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EySanchez
Strunta i deras portugisiska lag och bygg ett franskt landslag bara, otroligt effektivt för en liten peng. Mangala, Kaboul, Koscielny har du att välja på i backlinjen, Ruffier i mål, Konko högerback, Clichy eller Digne som vänsterback, funkar med Sandro från Porto om du kör 442 eller nåt, stronglink till Mangala. Mittfältet är fyllt av Pogba, Alessandrini, Valbuena, Payet, Ben Arfa, Biabiany, M'Vila, Diarra och många fler. I anfallet finns Menez, Remy, Djibril Cissé och några till. Har ett franskt fitnesslag för mindre än 20k om man bortser från Benzema och Nasri som håller bra i ettan
IMO piskar portugisiska laget det du förslår! Mittlåset är solid, anfallarna ska vi inte ens prata om. Riktigt bra yttrar i Salvio/Varela. Matic är förövrigt riktigt riktigt bra i sin defensiva roll.
Citera
2014-01-15, 00:21
Medlem
Anderssiscos avatar
Byggde ett "inform" Serie A lag som känns ganska bra trots några halvdana W/R s.
Candreva eller Cerci är ett dilemma för mig, vem gillar ni mest?
http://www.futhead.com/14/squads/5248899/
Senast redigerad av Anderssisco 2014-01-15 kl. 00:24. Anledning: Fel länk, fixat
Citera
2014-01-15, 00:26
Medlem
OddFellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anderssisco
Byggde ett "inform" Serie A lag som känns ganska bra trots några halvdana W/R s.
Candreva eller Cerci är ett dilemma för mig, vem gillar ni mest?
http://www.futhead.com/14/squads/5248899/
Borde du inte byta plats på Balo och Rossi?
Citera
2014-01-15, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OddFella
Har det här laget http://www.futhead.com/14/squads/5238440/

Så då finns det väl inte så mycket annat man kan välja än Costa?
Jag skulle välja Costa framför Neymar där faktiskt. Du har redan en liten, kvick anfallare. Med Costa får du in en stor, stark och snabb spelare som är grym i luftrummet. Alternativt att byta ut Pato men då kostar det ju :/
Citera
2014-01-15, 00:30
Bannlyst
Grymt sugen på både TOTY Silva och TOTY Alves, när ska man köpa??
Antingen köper jag nu inatt, eller så väntar jag till när de släpps igen tillsammans med resten av laget, känns som att de borde kunna bli ännu billigare då va?
Citera
2014-01-15, 00:31
Medlem
OddFellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niibaa
Jag skulle välja Costa framför Neymar där faktiskt. Du har redan en liten, kvick anfallare. Med Costa får du in en stor, stark och snabb spelare som är grym i luftrummet. Alternativt att byta ut Pato men då kostar det ju :/
Byggde nyss klart laget, fick bli såhär http://www.futhead.com/14/squads/5249239/
Citera
2014-01-15, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Grymt sugen på både TOTY Silva och TOTY Alves, när ska man köpa??
Antingen köper jag nu inatt, eller så väntar jag till när de släpps igen tillsammans med resten av laget, känns som att de borde kunna bli ännu billigare då va?
Med tanke på att vanliga IF:s brukar droppa i pris efter ett tag när intresset har svalnat så kanske man kan hoppas på det. Men marknaden i år är ju för fan lika oförutsägbar som Dow Jones..

Citat:
Byggde nyss klart laget, fick bli såhär http://www.futhead.com/14/squads/5249239/
Helt klart ett bra alternativ! Hade det i tanken att man kunde byta ut Kaká mot Neymar och samtidigt få in Costa. Grymt bygge
Senast redigerad av Niibaa 2014-01-15 kl. 00:35.
Citera
2014-01-15, 00:33
Medlem
EySanchezs avatar
Citat:
IMO piskar portugisiska laget det du förslår! Mittlåset är solid, anfallarna ska vi inte ens prata om. Riktigt bra yttrar i Salvio/Varela. Matic är förövrigt riktigt riktigt bra i sin defensiva roll.

Det blir dock några kemispelare i laget. Tycker varken Quintero eller Carlos Martins håller särskilt hög nivå och Maicon får problem så fort det kommer en djupledsboll. Sen är väl lagen ganska jämbördiga, Martinez är ett monster men jag hör inte många klaga på Remy eller Menez heller så piskar vet jag inte riktigt.
Citera
2014-01-15, 00:34
Medlem
OddFellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EySanchez
Det blir dock några kemispelare i laget. Tycker varken Quintero eller Carlos Martins håller särskilt hög nivå och Maicon får problem så fort det kommer en djupledsboll. Sen är väl lagen ganska jämbördiga, Martinez är ett monster men jag hör inte många klaga på Remy eller Menez heller
Eder är om inte ett ännu större monster i get your point though.
Citera
2014-01-15, 00:37
Medlem
DaKaktuzs avatar
En fråga bara..
Räcker det med att ha en målvakt i truppen?
För det är ju inte direkt troligt att man får målvakten utvisad!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in