2014-01-14, 19:26
Medlem
Billigaste bin på Zlatan är nu 1, 04 mille. Ska jag köpa nu eller vänta lite? Med tanke på att det är happy hour nu!
Citera
2014-01-14, 19:26
Medlem
EySanchezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av begsjp
Hoppas att du är på nästa FUT CL på xbox som kanske kommer snart

Klart, dra iväg ett pm om när osv.

Citat:
Ursprungligen postat av Intejjoohhaann9
Waaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh, Sanchez! Det var inte igår...

Kan ha varit en bug av Futhead, men jag testade att sätta Alves på alla positioner i laget, trots detta fick RW-Alves fortfarande bara 5 i kemi. Så Neymar kommer tyvärr inte hjälpa mig mer än vad ex. Costa gör. Dessutom är Neymar för dyr...

Haha nej, tagit en paus. Hmm.. Låter konstigt, man kan väl få 7 kemi på typ Richards som mittback? Räknar du med lojalitetskemin och tränarkemin?
Citera
2014-01-14, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EySanchez
Klart, dra iväg ett pm om när osv.

Haha nej, tagit en paus. Hmm.. Låter konstigt, man kan väl få 7 kemi på typ Richards som mittback? Räknar du med lojalitetskemin och tränarkemin?

Nä, utan det blir 7 med lojalitet och tränare. Futhead räknar inte med den, så där blir det 5.

Min poäng är att antal superduperhyper länkar inte spelar någon roll. De kan inte väga upp en felaktig position.
Citera
2014-01-14, 19:32
Medlem
Lustigts avatar
fick Alejandro Dominuez IF, i ett pack, ryckte på axlarna och tänkte, nåväl öppnar ändå inte så många packs så bättre än inget...

Två 15k packs senare.. Thiago Silva TOY.. hehe fy fanken den satt bra i mitt Ligue1 team
Citera
2014-01-14, 19:34
Medlem
EySanchezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intejjoohhaann9
Nä, utan det blir 7 med lojalitet och tränare. Futhead räknar inte med den, så där blir det 5.

Min poäng är att antal superduperhyper länkar inte spelar någon roll. De kan inte väga upp en felaktig position.

Du kan lägga till både tränare och lojalitetspoängen på futhead Hmm.. Men 7 kemi är ändå helt okej. Mött Ronaldo som striker 3 gånger på två dagar och han har varit ett monster alla gånger
Citera
2014-01-14, 19:36
Medlem
jesper98.s avatar
Är det värt att köpa på sig några Cech såga att han gått upp från 6.6k till 7k på ca 1h

E: på ps3 som det gäller
Citera
2014-01-14, 19:37
Medlem
Valvantos avatar
Flera IF's som droppat rejält. Köpte på mig 23 st Adebayors för max 14k, säljer dom för 21k BIN

Gäller PS3!
Citera
2014-01-14, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EySanchez
Du kan lägga till både tränare och lojalitetspoängen på futhead Hmm.. Men 7 kemi är ändå helt okej. Mött Ronaldo som striker 3 gånger på två dagar och han har varit ett monster alla gånger

Kan tänka mig det...

Men alltså, Alves stats är ju helt galna för att "bara" kosta 800k på PS3. Jag menar, hans näst sämsta fysiska stat är 92 acceleration... Monster!
Citera
2014-01-14, 19:38
Medlem
Chrillies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesper98.
Är det värt att köpa på sig några Cech såga att han gått upp från 6.6k till 7k på ca 1h

E: på ps3 som det gäller

För att folk på Flashback kan se in i framtiden, köp alla cech's, enligt min framtidssyn så kommer du att göra en profit på 1 miljon coins för varje cech du säljer. Grymt va?
Citera
2014-01-14, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nevada03
Billigaste bin på Zlatan är nu 1, 04 mille. Ska jag köpa nu eller vänta lite? Med tanke på att det är happy hour nu!

Du hade ju nyss köpt en?
Citera
2014-01-14, 19:44
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sibba
Du hade ju nyss köpt en?
Han måste köpa tillbaka så han kan gör profit på honom denn gång
Citera
2014-01-14, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Hehe, dags att prova på fembackslinje även i årets upplaga. Vad tror ni, och eventuella förbättringar? Ramos och Schweini ska in när jag har byt till mig lite coins från 13.

http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=e0kH2E9MnKKY0s3

Ja det verkar inte vara så många som kör fembackslinje i år. För mig går det dock svinbra! Kör detta http://www.futhead.com/14/squads/5053436/ fast med Zlatans IF istället Hans TOTY blir mitt nästa mål. Formationen är ju grym om man kör kontringsspel, men mot bra spelare kan det bli kämpigt på mittfältet. Man får då bara räkna med att ha mindre boll.. Jag klarar mig i alla fall helt okej i division 1 och vinner guldcupen ganska enkelt med det där!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in