2014-01-14, 11:21
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pacifiera
Det har han gjort. Bakom lyckta dörrar.
När obduktionsbilderna visades? Nu skojar du.
Citera
2014-01-14, 11:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NightHawks
Jag vet att detta är oerhört svårt för dig men försök åtminstone att tänka innan du skriver.
Var bägge resårbottnarna besudlade med blod i sådan mängd att det inte skulle vara möjligt att lägga presenningen på någon av dem?

Nej, det var ju inte så utan den andra resårbotten hade bara en minimal blodbesudling precis där den angränsade till den som BO befann sig i.

Om gm flyttade bäddmadrassen för att använda andra resårbotten för att paketera, var lade han den under tiden ?
Citera
2014-01-14, 11:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Dåvarande åklagaren, nuvarande åklagarbiträdet, hade presenterat presenningen som en tänkbar förklaring, inte sagt att det var ett mysterium. Det var känt att en mörk presenning fattades.

Och nu kan åklagaren bevisa att även den teorin visade sig stämma. Liksom allting annat.
Citera
Medlem
NightHawkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnurra-pa-traden
Om gm flyttade bäddmadrassen för att använda andra resårbotten för att paketera, var lade han den under tiden ?

I presenningen, precis där den återfanns.

Har du ens läst aktuellt tilläggsprotokoll och studerat sammansättningen av paketet ifråga?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
När obduktionsbilderna visades? Nu skojar du.

Har inte du bilderna på paketet och när de undersöker detta?
Citera
2014-01-14, 11:24
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Det räcker att åklagaren presenterar de nya bevisen så är det inte längre svårförklarligt hur kroppen lämnade sovrummet utan blodspår.

Vilket han redan har gjort i och med fyndet av Marina. Så det blir alltså en bedömning långt ifrån Fredrik Svenssons lögner som tidigare figurerat i ämnet. Hans ord är numera ett skämt och har väl alltid varit så sett beroende på vem som tolkat det han sagt.

176 alternativa gm?
Ja, och Hansson har inte presenterat en enda ännu vad jag har tagit del av i alla fall.
Han ska köra med en mobil som inte användes, så lycka till med det.
Kia H är inte trovärdig så hon går bort, och då återstår skogsröjaren som då ska visa att paketet inte låg där då man röjde, men det går inte hem heller för röjaren hade ryggen åt platsen och såg inget alls.

Så Hansson du har det svettigt, och skatteåterbäringen ser inte direkt trovärdig ut efter att klienten har ändrat en si så där 3-4 gånger om var han fick de släta 500 lapparna ifrån i strl 4000.
Snikenheten är ett graverande exempel på vad en kriminell pundare är kapabel till.
Plundra ett lik är inte det som står högt i kurs utan det är det lägsta av allt.

Våldtäkten kommer få nytt ljus med de kvinnliga Hovrättsråden och då E vittnar får vi en bild av en totalt iskall våldtäktsman som är kapabel både att ta död på husdjur, och stjäla, och våldta.
Citera
2014-01-14, 11:25
Bannlyst
Citat:
I presenningen, precis där den återfanns.

Har du ens läst aktuellt tilläggsprotokoll och studerat sammansättningen av paketet ifråga?

Vart låg presenningen när gm lade bäddmadrassen i den ?

Tack, jag har full insyn i ärendet i den biten, det är därför jag frågar.
Citera
2014-01-14, 11:26
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Och i samband med det presenterade han bevis för hur kroppen fördes ut ur sovrummet? Inte en chans, tiden användes till obduktionsbilderna endast. Domstolen hade inte tillåtit att annan bevisning presenterades.

Dessutom, hur kan du veta vad som hände bakom stängda dörrar?
Citera
2014-01-14, 11:27
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:

Det har jag gjort och det finns inget annat som säger att blodspår ska finnas utanför presenningen eller att repen ska ha blodspår. Är inte ens säker på att tråden har fullständigt material från emballaget och fyndet eller analyserna av just paketet. Det ser inte så ut, så därför kan man alltså inte veta hur det såg ut och då dras slutsatser som inte är direkt i slag med att ha något av värde.

Hansson har inte heller ifrågasatt något om hur paketet togs ut ur huset. Han vågar inte för det är inget problem med folkets logik eller tänkande.
Citera
2014-01-14, 11:34
Bannlyst
Citat:
Uppenbarligen inte eftersom du ställer sådana frågor.

Så det är fortfarande oförklarligt, trots att skarpare hjärnor tänkt till.
Tack då vet jag.

Spännande det här, själv tror jag att två gm lagt en mindre presenning på golvet, vält MJ med madrass över till andra madrassen, det är då blodet rinner mot denna och ner mellan resårbottnar.

Därefter lyft bäddmadrasser o MJ ner på presenning, och lyft denna rakt upp och ut.

Därefter har man packat om hela konkarongen på annan plats.
Citera
2014-01-14, 11:37
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
För det hade inte i stort sett hela världen 2008-2009 eller menar du att BO skulle ha varit förskonad från att drabbas av den ekonomiska katastrof som lamslog större delar av världen?

Jag upplevde personligen ett fall på dryga 70% som mest i värdeförlust på mitt fondkonto, gick från dryga +37% till ca -33%.

Vad som är normalt beror väl på vem man jämför med och vilka förutsättningar man har. Lever man som förtidspensionär och spenderar hela sin vakna tid på FlashBack lär det inte bli mycket pengar på sparkontot, vare sig i form av fonder, aktier eller rena sparade pengar.
Marinas största fond hade en avkastning på 22,64 % under 2009. http://www.nordea.se/PageTemplates/ContentWide.aspx?pid=1064122&rw=1&url=/fundsnow/GetDocument.aspx?pdftype=FactSheet&isin=SE00004277 91&segment=CustomerSEIF2&Domains=NordeaFundsNow,No rdeaSweden&lang=sv-SE&buyBtn=on&mode=on&shelves=SEIF2&search=on&compa re=on&xray=on
Citera
2014-01-14, 11:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Det har jag gjort och det finns inget annat som säger att blodspår ska finnas utanför presenningen eller att repen ska ha blodspår. Är inte ens säker på att tråden har fullständigt material från emballaget och fyndet eller analyserna av just paketet. Det ser inte så ut, så därför kan man alltså inte veta hur det såg ut och då dras slutsatser som inte är direkt i slag med att ha något av värde.

Hansson har inte heller ifrågasatt något om hur paketet togs ut ur huset. Han vågar inte för det är inget problem med folkets logik eller tänkande.

Det får vara ett fortsatt mysterium för dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in