2014-01-13, 23:02
Medlem
Bruunkens avatar
Så här blev laget tillslut. Om jag hade köpt in Ibra samt Neymar tidigare idag så skulle jag haft råd med det laget jag egentligen ville ha. Tycker dock detta ser helt okej! Ska bli jäkligt kul att lira med det. http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=g5LocGYqbpSC:360
Citera
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomo1
Lol och jag drog zlatte med Helenas morgonrock på tror du yrar duktigt mannen
Fast det händer ofta att man får en NIF när han egentligeen ska vara ett specialkort.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HestEtaGres
Ja, här lär vi inte trolla fram ett blått kort. Dessutom så har kortet nu 2 ägare så tror inte EA gör något men testa du. Hur kan du ha gladiator på han om du fick han i pack?

Haha lika förvånad jag, får kolla med dom. De kanske kan se att man fått upp han i pack.
Citera
2014-01-13, 23:03
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bruunken
Så här blev laget tillslut. Om jag hade köpt in Ibra samt Neymar tidigare idag så skulle jag haft råd med det laget jag egentligen ville ha. Tycker dock detta ser helt okej! Ska bli jäkligt kul att lira med det. http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=g5LocGYqbpSC:360
IF Digne och Maicon på ytterbackarna? Så tråkigt med unrare.
Citera
2014-01-13, 23:04
Medlem
Köpt på mig Ribery och Robben nu, resten ska läggas på Mcgeadys. Någon mer som har skaffat sig ett lager redan?
Citat:
Ursprungligen postat av tomo1
Aj aj bror duktig, du har säkert varit scout
Vad försöker du säga? Blir du arg bara för att man ger han ett vettigt svar istället för ett drygt skämtaktigt svar?
Citera
2014-01-13, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snay
Haha lika förvånad jag, får kolla med dom. De kanske kan se att man fått upp han i pack.

Du reagerade inte heller att du hittade en spelare som hade gladiator på sig när du hittade honom?

Ledsen, men tror du myttar hårt.
Citera
2014-01-13, 23:05
Medlem
Bruunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
IF Digne och Maicon på ytterbackarna? Så tråkigt med unrare.

Var ju det som var tänkt.. IF Maxwell, Neuer och IF Maicon istället. Funderar på att dra några packs i veckan så jag kan köpa in dessa lirare
Citera
2014-01-13, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
Skippa skämten, inte första gången det händer att man får en NIF under veckan spelaren är i TOTW. Till dig som fick Ramos, kontakta EAs support. Kan dock vara kört då du lagt ut den på transfer.

Tack för seriöst svar. Hann ta en bild när den låg på transfern iaf, kanske duger. Var får jag i support snabbast? Maila som gäller eller har dom kanske nån snabbchatt?
Citera
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Precis, ALLA har varit förbereda på en fet pricedrop, och då blir det ju omvänd effekt.

Det jag förväntade mig

Därför köpte jag Zlatan och Ronaldo igår. Fint är det!

Men tror ändå att det kommer en dropp snart faktiskt.
Citera
Medlem
TOTY lahm finns redan för 799k BIN, positivt överaskad då jag trodde det skulle ta minst en månad för dom att gå för under miljonen
Citera
2014-01-13, 23:08
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Köpt på mig Ribery och Robben nu, resten ska läggas på Mcgeadys. Någon mer som har skaffat sig ett lager redan?
Nej, men det hände något med webappen så det gick inte att buda över så jag vann massa spelare som säljer för 4k på bin fick jag för 300c-1k, gjorde närmare 100k profit på det under 10 minuter. Antar att jag hade riktigt tur där.
Citera
2014-01-13, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abstinence
Du reagerade inte heller att du hittade en spelare som hade gladiator på sig när du hittade honom?

Ledsen, men tror du myttar hårt.

Okej, tro det. Ne, tänkte inte så mycket på de. La upp snabbt för att öppna nästa paket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in