2014-01-13, 21:05
Bannlyst
Ja, efter att nu varit runt nästan hela världen och snackat med tjejer i utelivet så måste jag säga att de svenska tjejerna är de absolut bitchigaste och ego-boostade som finns. Det blir till och med skillnad på attityden när man åker till grannlandet norge eller danmark.

Attityden hos svenska brudar på krogen är fanimig vidrig, särskilt i stockholm, men också i övriga sverige.

Någon annan som erfarat detta och varför är det på det viset? Varför inget trevligt bemötande, är man inte på krogen för att ha skojj?
Citera
2014-01-13, 21:10
Medlem
Blivit rådissad? Du kommer över det snart ska du se…
Citera
2014-01-13, 21:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SuperXg

Dissad blir såklart alla som är ute och raggar mycket, det är en del av kakan. Inget nytt direkt.

Skillnaden är att i Sverige är tjejerna extremt jävla bitchiga och har högt ego, ingen trevlighet alls med dom, jämfört med de flesta andra länder. Det är det tråden handlar om så jag rekommenderar att folk som nyss gått ut gymnasiet (som dig själv, troligtvis) och inte har så mkt livserfarenhet håller er utanför.
Citera
2014-01-13, 21:16
Medlem
Jag tror att du upplever att det är annorlunda i andra länder för att man bemöts på ett annorlunda sätt som utlänning, och för att att du är sämre på att uppfatta nyanser i hennes beteende pga. språkförbristning.

Jag tycker majoriteten av tjejerna i Sverige är väldigt trevliga förutsatt att man själv bemöter de på ett trevligt sätt.
Citera
2014-01-13, 21:30
Medlem
frihetskrigares avatar
Du verkar endast dra dig till bitchiga tjejer. Så du vet, så finns det trevliga tjejer också.
Citera
2014-01-13, 21:36
Medlem
retepm.s avatar
Dom hatar män och låter det gå ut över de svaga visa att du är karl för din hatt och du ska se att de blir en annan visa.

Citat:
Ursprungligen postat av SuperXg

Ja, ja lugna ner dig ditt äckliga troll och ät din egen avföring.
Citera
2014-01-13, 21:42
Medlem
Min lista

Bitchiga:
Svenskor
Holländskor

Ej bitchiga:
Alla andra nationaliteter
Citera
2014-01-13, 21:45
Medlem
Rauno1s avatar
Känner till fenomenet, dom som är så försöker nog ofta maskera sin osäkra personlighet med någon slags attityd som ibland kan påminna om något från en dålig tvserie, kanske amerikansk. Ett enkelt sätt att verka cool utan att ta några risker, bara anamma atityden
Citera
2014-01-13, 21:47
Medlem
Rauno1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealFtalkNY
Min lista

Bitchiga:
Svenskor
Holländskor

Ej bitchiga:
Alla andra nationaliteter

Holländskor????? var du bara i redlight eller
Citera
2014-01-13, 21:48
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rauno1
Känner till fenomenet, dom som är så försöker nog ofta maskera sin osäkra personlighet med någon slags attityd som ibland kan påminna om något från en dålig tvserie, kanske amerikansk. Ett enkelt sätt att verka cool utan att ta några risker, bara anamma atityden

Haha hammaren på spiken de är ju som karbonkopior av de där bitchiga fittorna i valfri amerikansk b-serie. Snacka om att ha taskiga förebilder.
Citera
2014-01-13, 21:49
Medlem
Ett tips till dig TS är att verbalt förnedrade dem på subtila sätt. Gå på osäkerheter som du vet att tjejer har, främst då utseendet eller slampfaktorn.

Exempel

"Vem låg du med förra helgen?"

"Snygg tröja" (med sarkastisk underton)

Om du ställer till med en scen så får de uppmärksamhet och som känt så växer dem av det. Säg det med en lugn, hånade röst och le lite ondskefullt om det behövs.
Citera
2014-01-13, 21:49
Medlem
Tycker det är rätt bitchigt att göra ett inlägg här om ett grovt generaliserande.

OnT: Är dem otrevliga mot dig gör du troligen något fel.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in