Citat:
Ursprungligen postat av
Grandioso
Det bästa vore förstås om han till slut visade sig lite rakryggad och tog sitt ansvar och
berättade precis hur han bar sig åt när han fraktade ut kroppen ur huset så vi fick
ordentlig klarhet i denna så flitigt diskuterade del av alltsammans kring mordet.
Ja, han kan givetvis också lämna en sanningsenlig redogörelse över motivet för mordet.
Det vore väl om så skedde till slut.
Tycker du inte det? Glöm att han är oskyldig för det är han inte, vilket kommer att
fastställas i en rättslig dom om några få veckor. Garanterat!

Det kommer han aldrig att göra det är fel typ av människa. Han är riktigt slipad och dröjer länge med att svara på frågorna i domstolen. Han frågar direkt om han är osäker som då är typ, jag förstår inte vad du menar. Allt för att inte prata bort sig. Men det har han redan gjort rejält också kan man säga.
Åklagare Svenkvist vet precis hur Fredrik har läst på och vet hur han ska svara på frågorna, men han fattar inte att förklaringarna uteblir. Så åklagaren kan mysa vidare med vetskapen om att han ryker på att inte förklara sina förehavanden med mer än kommer jag inte ihåg.
Man säger du hade 10,7 g cannabis på dig, och hur mycket köpte du?
Vet jag inte
Men köpte du 15 gram eller.
Vet jag inte
Vad betalade du då det vet du väl
Nej, kommer inte ihåg.
Vit presenning saknades och den är ju återfunnen nu. Det va ju ganska osmart att ta en kritvit presenning och lägga ute i skogen. Inte konstigt att han högg granar för att täcka.