2014-01-12, 13:27
Medlem
Icecold10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beewolf
Finns ingen Samantha, och har aldrig funnits. Det var ett rykte som skapades av en liten orre på twitter för hon tyckte det var kul att få uppmärksamhet.

Det får vi se på måndag om det är sant eller inte, det kan vara en Samantha.
Senast redigerad av Icecold10 2014-01-12 kl. 13:36.
Citera
2014-01-12, 18:03
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinterskor
Jävla idioter att ha det där jävla syrsor-ljudet som verkligen skär i öronen varje gång det ska vara "spännande", både i svenska och danska PH!
Ja det är väldigt störande. Måste ju gå att redigera bort det.
Citera
2014-01-12, 18:50
Medlem
josv96s avatar
någon som vet om dom har en spellista på spotify eller liknande ?
Citera
2014-01-12, 19:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lieven
Vem är han som står längst till vänster? Han som är blurrad hade lika gärna kunna vart Thobias som redan är i huset. Om nya Thobias är med i filmen så spoilar de ju även att Paow och Jeppe är i huset samtidigt som den nya Thobias.
Tyvärr är det inte den nuvarande Tobias då den blurrade deltagaren är mer vältränad. Vilket betyder att fittproduktionen tar tillbaka jesper och paow... helvete
Citera
2014-01-12, 19:25
Medlem
jenny747s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Icecold10
Tror man kan se den tidigare, vet några som har viaplay och de kan se den innan 17:00.

Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Är lite olika per dag, men ungefär 17 har det varit för mig åtminstone. Kör dock över Android, kan vara annat på PC/iOS.

Det verkar vara lite olika. På min mac har jag kunnat se den tidigare på eftermiddagen någon gång, samma dag har jag inte ens kunnat hitta avsnittet på viaplay-appen i TVn.

Viaplay är ju inte världens stabilaste plattform så det händer också att avsnittet kommer upp runt 14-15, för att sen försvinna och återkomma runt 18
Citera
2014-01-12, 22:46
Medlem
Citera
2014-01-12, 22:57
Medlem
Zebratutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ibsen41a

Haha fyfan, var du också i Rättvik igår? Galen kväll, ville inte berätta det här för att jag tyckte synd om samir igår kväll men du gjorde det iaf.. Det här är sant folk men jag rekommenderar att ni inte öppnar spoilern då den avslöjar en del.

Btw pma mig, vill veta vem du är för jag var med Samir o några få till så de skulle vara skönt o veta vem man festa med igår
Citera
2014-01-12, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zebratutt
Haha fyfan, var du också i Rättvik igår? Galen kväll, ville inte berätta det här för att jag tyckte synd om samir igår kväll men du gjorde det iaf.. Det här är sant folk men jag rekommenderar att ni inte öppnar spoilern då den avslöjar en del.

Btw pma mig, vill veta vem du är för jag var med Samir o några få till så de skulle vara skönt o veta vem man festa med igår

Sjukt härlig kväll är det enda man kan säga om igår dagen. Fast synd att deltagarna dricker så mycket och avslöjar sig själva i fyllan. Borde vara nån gräns så att detta inte kommer ut. Så som Jesper gjorde har jag för mig?..
Citera
2014-01-12, 23:37
Medlem
Vuxenkos avatar
Såg precis förra veckans Studio Paradise med Jeppe & Paow och har bara en sak att säga: Fyfan vad påtänd Jeppe är i studion. Bland de uppenbaraste jag har sett.

Är han ny på knarket? Vill han att de ska synas? Tycker han att knark är coolt? Många frågor som florerar i huvudet.
Citera
2014-01-13, 00:13
Medlem
Ollepackades avatar
Citat:

Citera
2014-01-13, 01:27
Medlem
ercys avatar
Vad heter låten som spelades när Jeppe och Paow hade sex? (4:32-knullet) Länk till klippet på TV3 Play.
Citera
2014-01-13, 01:36
Medlem
Citat:

Senast redigerad av ParadiseWHOREtel 2014-01-13 kl. 01:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in