Finns ingen Samantha, och har aldrig funnits. Det var ett rykte som skapades av en liten orre på twitter för hon tyckte det var kul att få uppmärksamhet.
Det får vi se på måndag om det är sant eller inte, det kan vara en Samantha.
Senast redigerad av Icecold10 2014-01-12 kl. 13:36.
Vem är han som står längst till vänster? Han som är blurrad hade lika gärna kunna vart Thobias som redan är i huset. Om nya Thobias är med i filmen så spoilar de ju även att Paow och Jeppe är i huset samtidigt som den nya Thobias.
Tyvärr är det inte den nuvarande Tobias då den blurrade deltagaren är mer vältränad. Vilket betyder att fittproduktionen tar tillbaka jesper och paow... helvete
Tror man kan se den tidigare, vet några som har viaplay och de kan se den innan 17:00.
Citat:
Ursprungligen postat av Cpt.Obvious
Är lite olika per dag, men ungefär 17 har det varit för mig åtminstone. Kör dock över Android, kan vara annat på PC/iOS.
Det verkar vara lite olika. På min mac har jag kunnat se den tidigare på eftermiddagen någon gång, samma dag har jag inte ens kunnat hitta avsnittet på viaplay-appen i TVn.
Viaplay är ju inte världens stabilaste plattform så det händer också att avsnittet kommer upp runt 14-15, för att sen försvinna och återkomma runt 18
Samir avslöjade sig på fyllan att Jeppe kommer tillbaka in i huset och skickar ut Samir, det är därför som Samir fortfarande är "sur" på Jeppe. Och som jeppe säger i intervjun på Tv3's hemsida "karma is a bitch" eller nåt liknande.
Samir avslöjade sig på fyllan att Jeppe kommer tillbaka in i huset och skickar ut Samir, det är därför som Samir fortfarande är "sur" på Jeppe. Och som jeppe säger i intervjun på Tv3's hemsida "karma is a bitch" eller nåt liknande.
Haha fyfan, var du också i Rättvik igår? Galen kväll, ville inte berätta det här för att jag tyckte synd om samir igår kväll men du gjorde det iaf.. Det här är sant folk men jag rekommenderar att ni inte öppnar spoilern då den avslöjar en del.
Btw pma mig, vill veta vem du är för jag var med Samir o några få till så de skulle vara skönt o veta vem man festa med igår
Haha fyfan, var du också i Rättvik igår? Galen kväll, ville inte berätta det här för att jag tyckte synd om samir igår kväll men du gjorde det iaf.. Det här är sant folk men jag rekommenderar att ni inte öppnar spoilern då den avslöjar en del.
Btw pma mig, vill veta vem du är för jag var med Samir o några få till så de skulle vara skönt o veta vem man festa med igår
Sjukt härlig kväll är det enda man kan säga om igår dagen. Fast synd att deltagarna dricker så mycket och avslöjar sig själva i fyllan. Borde vara nån gräns så att detta inte kommer ut. Så som Jesper gjorde har jag för mig?..
Såg precis förra veckans Studio Paradise med Jeppe & Paow och har bara en sak att säga: Fyfan vad påtänd Jeppe är i studion. Bland de uppenbaraste jag har sett.
Är han ny på knarket? Vill han att de ska synas? Tycker han att knark är coolt? Många frågor som florerar i huvudet.
Ironiskt.. Jag festade nämligen med Niklas i helgen och han påstod att Tobias åkte ut, efter att han övertygat Mia om att han och hon borde stå tillsammans. Antar att detta är starten på deras dejtande här hemma?
Jo exakt, blir fan inget kul för oss de kommande avsnittet men som tur avslöjade han inte vem som vinner Även om jag tror att det blir Jeppe nu när han kommer tillbaka, synd att Samir inte räckte ända till finalen fan, riktig skön grabb
Är ganska säker på att WT-Jeppe inte vann PH med tanke på att Paow gnällde i sin blogg/insta att hon hjälpt honom med pengar och boende då de var tillsammans. Med andra ord uteslöts Jeppe som vinnare redan iom hennes "avslöjande". Tror knappast hon hade hjälpt honom med vetskapen om att han hade vunnit pengarna med andra ord. Just a thought ...
Senast redigerad av ParadiseWHOREtel 2014-01-13 kl. 01:41.