Nån som har lust att bygga ett KUNG-lag! Har en budget som nästan sträcker sig till 800k på Playstation.
Uttagning av laget är valfritt och formationen med. Laget ska självklart köpas under marketkraschen ( som vi hopps blir enorm!).
Tycker han är helt ok, kör han på topp med baloo, och snittar0,7 mål per match plus några assist
kör div 2-5 undantagsvis 1
Jag gillar honom inte alls. Springer väl helt okej och skjuter som kanon, men hans WR gör ju att han ofta är nere bland mittfältarna och han är duktigt klumpig. Ingen kille som vänder på en femöring precis.
Jag gillar honom inte alls. Springer väl helt okej och skjuter som kanon, men hans WR gör ju att han ofta är nere bland mittfältarna och han är duktigt klumpig. Ingen kille som vänder på en femöring precis.
114 mål på 76 matcher för mig. De har gjort honom så OP att han enligt mig är en av spelets bästa anfallare.
Mjo frankrike oh italien låter kul, priblemet med belgien är att dom inte har några ytterbackar
Ja de är sant. Belgien funkar nog bättre om mam kör med 3-backslinje.
Annars är Tyskland rätt roliga finns roliga spelare på alla positioner utom högerytter (?)