2014-01-11, 14:51
Medlem
spinelos avatar
Fan besviken på GTA online, finns inte särskilt mkt att göra mer än att åka omkring och döda andra spelare, inte ens roligt.. sen är det samma jävla uppdrag hela tiden som man kan göra eller gör jag något fel fan vet jag..

Nä trodde verkligen man kunde göra en jävla massa olika uppdrag, typ ett nytt storymode fast online
Citera
2014-01-11, 18:16
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seventy
Jag brukar ringa Lester så att man försvann från radarn --> sen gick jag in i passive mode --> smög upp till tanken som inte ser mig --> rycker ut personen i den och avrättar den snabbt. Det fina med det är att man får en tank att leka med + att personen som äger den inte kan kicka mig och därav inte kan få en ny tills den gamla är förstörd.
Dödar du föraren i passive mode?
Citera
2014-01-11, 19:33
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex

Han dödar föraren när föraren har blivit utslängd ur tanken.

Ett smart och roligt sätt
Citera
2014-01-11, 20:10
Medlem
Seventys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex

Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Han dödar föraren när föraren har blivit utslängd ur tanken.

Ett smart och roligt sätt
What he said.
Citera
2014-01-12, 01:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Coolsomenisbit
Moddade pengar
http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/201142806
Va? Varför?
Citera
2014-01-12, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testosteron123
Va? Varför?
Vadå varför? Han berättar att folk som inte gjort så att de fått pengarna själva dvs. hackat inte bör oroa sig. Läste du inte eller?
Citera
2014-01-12, 02:31
Medlem
Weniuss avatar
Någon som vet vad som var nytt i patch 1.09?
Citera
2014-01-12, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wenius
Någon som vet vad som var nytt i patch 1.09?
MASSOR!:

Improved anti-cheat measures
Fix for several GTA$ and RP exploits

Citera
2014-01-12, 02:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HestEtaGres
Vadå varför? Han berättar att folk som inte gjort så att de fått pengarna själva dvs. hackat inte bör oroa sig. Läste du inte eller?
jo! Men jag blev bara så chockad! Liksom varför skulle nån bugga massa pengar till nån random?
Citera
2014-01-12, 03:02
Medlem
Weniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testosteron123
jo! Men jag blev bara så chockad! Liksom varför skulle nån bugga massa pengar till nån random?
För att de som buggar pengar har så mycket pengar att de inte vet vad de ska göra med det.
Citera
2014-01-12, 03:15
Medlem
El Capitanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av underbartliv
MASSOR!:

Improved anti-cheat measures
Fix for several GTA$ and RP exploits

Bara skit alltså? Ännu svårare att levla, och inget positivt? Spelet känns helt meningslöst uppriktigt talat - otroligt obalanserat i starten gentemot nu.

Jag förstår inte varför de inte har en vettig plan istället med väldigt mycket extra vapen (bättre sådana) - som inte finns i vanliga spelet - och en massa annat skoj, som man släpper successivt.
Citera
2014-01-12, 04:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El Capitano
Bara skit alltså? Ännu svårare att levla, och inget positivt? Spelet känns helt meningslöst uppriktigt talat - otroligt obalanserat i starten gentemot nu.

Jag förstår inte varför de inte har en vettig plan istället med väldigt mycket extra vapen (bättre sådana) - som inte finns i vanliga spelet - och en massa annat skoj, som man släpper successivt.

Dem borde faktiskt släppa lite småskit, som en ny bil eller nått nytt vapen lite då och då. Istället för absolut ingenting, och inte ens fixa buggar och problem osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in