2014-01-11, 19:25
Medlem
gummibootens avatar
Är det någon som har en rimlig gissning på vad toty kommer att kosta, alltså hela laget? Ronaldo 10, messi 7, ibra 6?
Citera
2014-01-11, 19:26
Medlem
Kouyates avatar
När är det då billigast att köpa en TOTY-spelare? Uppenbarligen inte första timmen då nya spelare, som alltid, är dyrast då. Men ska man vänta några dagar eller slå till redan samma kväll/dagen efter?
Citera
2014-01-11, 19:30
Medlem
Linkaans avatar
Ni som köpt coins och blivit bannade (eller bara vet hur det fungerar), bannar de endast kontot som man köpt coinsen till?
Citera
2014-01-11, 19:30
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kouyate
När är det då billigast att köpa en TOTY-spelare? Uppenbarligen inte första timmen då nya spelare, som alltid, är dyrast då. Men ska man vänta några dagar eller slå till redan samma kväll/dagen efter?

Har för mig att de flesta sjönk i långsam takit under ca 2-3 månader för att sedan öka i pris igen.
Citera
2014-01-11, 19:31
Medlem
gummibootens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linkaan
Ni som köpt coins och blivit bannade (eller bara vet hur det fungerar), bannar de endast kontot som man köpt coinsen till?

Varför skulle man i hela helvete bli bannad för att man köpt coins?
Citera
2014-01-11, 19:31
Medlem
Citat:
troligtvis kommer du behöva vänta i flera månader för att få dom för ett rimligt pris. jag förväntar mig ett liknande prisras som legenderna tbh, där till och med de sämsta gick för sjuka priser till en början.

och fan vad priserna har ökat på sistone... min kommande legend-femma gick för 2.65 millar för någon dag sedan. hade jag köpt dom nu för billigaste bin hade de kostat 2.84.. kommer sitta på 2.25 efter jag sålt mina sista kort, börjar tappa hoppet :/
Citera
2014-01-11, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gummibooten
Varför skulle man i hela helvete bli bannad för att man köpt coins?
För att det är emot reglerna?
Citera
2014-01-11, 19:35
Medlem
gummibootens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntzPantz
För att det är emot reglerna?

jaha, hur ska dom bevisa det och varför skulle det vara emot reglerna?
Citera
2014-01-11, 19:37
Medlem
Citat:
Om EA släpper 100 k packs när toty-spelarna redan funnits i pack ett tag så borde priserna vara som lägst då, men annars är det nog svårt att spekulera i förutom att dom knappast är billigast de första timmarna iallafall.
Citera
2014-01-11, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gummibooten
jaha, hur ska dom bevisa det och varför skulle det vara emot reglerna?
för att det leder till mindre köp av fifa points --> mindre vinst. samt förstör marknaden

får dom bara tag på säljaren så bör det inte vara särskilt svårt att banna köparna
Citera
2014-01-11, 19:42
Medlem
Kouyates avatar
Tack för svar tror jag har råd med en försvarare som bäst så jag köper nog hellre Paulo Futre eller nån annan rolig lirare.

E: Gummibooten, om man säljer en bronsspelare för 1 miljon mer än vad den är värd är det lätt att spåra och räkna ut vad man gjort
Citera
2014-01-11, 19:43
Medlem
Mrwomanizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesper98.
hur länge finns den cupen tillgänglig?

sex dagar till tror jag =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto