2014-01-11, 18:44
Medlem
Messigoals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine

Funderar på detta som andralag: http://www.futhead.com/14/squads/5087424/
Tror ni det skulle funka bra?

Alltså hur orkar du fortsätta skryta i tråden? Tänk på oss som inte ens har ett FÖRSTAlag värt över 200tusen.

Avundsjuk somfan.
Citera
2014-01-11, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joppe1999
Reus

Håller nog med dig där då budgeten är begränsad, coinsen skall ju räcka till bra målis, backar osv. Annars hade robben varit förstavalet.
Men vikten av att ha ett välbalanserat lag överväger egofaktorn av att ha en dyr spelare med 10 sopor runtomkring.
Lite som z. Sverige vs cr7 portugal. Med lika lag kring sig tror jag z hade tagit oss till brasilien
Citera
2014-01-11, 18:47
Medlem
M-9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine

Funderar på detta som andralag: http://www.futhead.com/14/squads/5087424/
Tror ni det skulle funka bra?
Hur ser ditt förstalag ut då?
Citera
2014-01-11, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rackkartygarn
Någon som kommer att trejda med cons under toty? PM:a mig då

Cons, självklart Fast jag kör på x-box
Citera
2014-01-11, 18:51
Medlem
Hermaninhos avatar
Vem borde jag spela med? Gervinho IF eller El Shaarawy? 4-3-3 VY

Priset bryr jag mig inte om.
Citera
2014-01-11, 18:52
Medlem
jesper98.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrwomanizer
Är det någon som spelar "one club cup" ?
Isf viket lag kör n med?

Själv köra jag med roma med pjanic if och benatia sif. Finns det några andra billiga sköna lag man kan spela med månne? Mötte precis en kille som körde med juventus och krossade han med 7-0 trots att jag fick strootman utvisad i 23e :P

hur länge finns den cupen tillgänglig?
Citera
2014-01-11, 18:57
Medlem
Är priserna verkligen lägst vid släppet av försvararna. Känns som slutet av veckan när anfallare och hele laget släpps bör vara billigare eller ?
Citera
2014-01-11, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hermaninho
Vem borde jag spela med? Gervinho IF eller El Shaarawy? 4-3-3 VY

Priset bryr jag mig inte om.

Är priset irrelevant, köp båda och prova vilken som passar just dog bäst. Skiljer ju en hel del hur olika personer upplever olika spelare. Ex jag anser Dani Alves och lahm vara de bästa högerbackarna och lloris den sämsta målvakten på fut 14, Medans andra tycker helt tvärtom. Likaså jag får fan inte cr7 att funka halvvägs så bra som ribery!

Så för att ta reda på hur en bra spelare är för just dig själv måste du prova dig fram!
Det som påverkar mest ifall en spelare skall lyfta lite är att använda "rätt" kemikort på dem.
Personligen tycker jag jägar kort på anfallare, CAM och skugga på samtliga backar ger ett lyft.
Känns som att pace är viktigt även i denna upplaga, handske på målisar då positionering och så lite returer som möjligt är viktigt.
Citera
2014-01-11, 19:06
Medlem
Inte fått någon respons än, hur tror ni detta blir? http://www.futhead.com/14/squads/5019326/
Citera
2014-01-11, 19:09
Medlem
Är det någon duktig lagbyggare som kan få ihop ett stabilt lag med en 4-3-3 formation, där Falcao är ST, James Rodrigues HY, Moutinho på en av CM rollerna, sen resten får gärna va från PL eller BBVA.

Stort plus om man kan få in Dani Alves som HB.

Extremt tacksam för hjälp!
Citera
2014-01-11, 19:15
Medlem
Hermaninhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomo1
Är priset irrelevant, köp båda och prova vilken som passar just dog bäst. Skiljer ju en hel del hur olika personer upplever olika spelare. Ex jag anser Dani Alves och lahm vara de bästa högerbackarna och lloris den sämsta målvakten på fut 14, Medans andra tycker helt tvärtom. Likaså jag får fan inte cr7 att funka halvvägs så bra som ribery!

Så för att ta reda på hur en bra spelare är för just dig själv måste du prova dig fram!
Det som påverkar mest ifall en spelare skall lyfta lite är att använda "rätt" kemikort på dem.
Personligen tycker jag jägar kort på anfallare, CAM och skugga på samtliga backar ger ett lyft.
Känns som att pace är viktigt även i denna upplaga, handske på målisar då positionering och så lite returer som möjligt är viktigt.
Tack så mycket!
Citera
2014-01-11, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedAndBlue
Är priserna verkligen lägst vid släppet av försvararna. Känns som slutet av veckan när anfallare och hele laget släpps bör vara billigare eller ?

De 2 senaste åren har det varit så Ja. Anledningen är att mååånga suttit läääänge och väntat på att handla spelare / packs och i kombination med att folk får totyspelare i packs så säljs dessa och de coinsen spenderad i andra spelare på marknaden, så självklart blir det ju dyrare allteftersom tiden går.
Men inget är ju hundra, men är själv säker på att måndag kväll är den tiden man skall vara med och handla om man vill göra bra med coins.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in