Citat:
Svenska PostkodLotteriet har alltid en vinstplan med dagliga dragningar och andra kampanjer som är utöver de dagliga dragningarna som grannyra, miljonjakten osv. På de dagliga vinstplanen kan man vinna allt ifrån 160kr till 1 miljon eller en Volvo på fredagar. Du kan läsa mer om svenska PostkodLotteriet på deras hemsida och se deras vinstplan. 2013 delade svenska PostkodLotteriet 1,9 miljarder till de 44 förmånstagare som de stöttar. Allt ifrån barncancerfonden till alzheimers fonden. Du hittar dessa organisationer som dom stöttar på deras hemsida. Dessutom stöttar dom postkodsstiftelsen som i sin tur stöttar andra lokala organisationer som inte är stora men behöver ekonomiskt stöd
Du har svalt deras budskap med hull och hår?
Svenska spel skänker mer pengar till föreningsverksamhet än postkodslotteriet!
Fick adresserad direktreklam av dem en gång i veckan förut, ringde och sa åt dem att genast plocka bort mig från deras listor eftersom jag aldrig har varit intresserad av deras tjänster och aldrig kommer gå med i deras urusla lottsystem. De sa att de skulle ta bort mig ur listan.
EN månad går och det kommer ett guldkort med mitt namn tryckt på och en massa blaj om vinster hit och dit. Jag gick noga igenom de bifogade dokumenten och ingenstans står det hur jag kan kontakta dem, ingenstans! Så jag googlar får tag i ett nummer till kundtjänst och ringer in, igen. Förklarar läget, jag har ringt er och bett er ta bort mitt namn, de går igenom sina listor, nej någon sådan spärr har aldrig lagts in (?). Lägg in den nu då! De tar alla uppgifter igen och lovar att lägga in en spärr. Jag meddelar dem att om jag får minsta lilla reklam igen så kommer jag kontakta lotteriinspektionen. Ingen aning om de kan göra ngt men jag hoppas på det.
Någon som råkat ut för samma sak?